en dat is alleen google maar he, en je ziet vliegtuigmodus haalt niks uit.smiley schreef: 10 mei 2020, 22:09 Uit of in een blikken doosje inderdaad.
Hier een mooi voorbeeld daarover:
Regering of justitie kan nog veel meer.
en dat is alleen google maar he, en je ziet vliegtuigmodus haalt niks uit.smiley schreef: 10 mei 2020, 22:09 Uit of in een blikken doosje inderdaad.
Hier een mooi voorbeeld daarover:
Ze verwachten dus zelf al de tweede golfHJ2 schreef: 11 mei 2020, 10:55 Een bekende werkt in de palliatieve zorg op de corona afdeling. Daar kwam al het verzoek om vooral over 2 weken beschikbaar te zijn voor opschaling...
In de combi zou ik ook voorzichtig zijn.Barend schreef: 11 mei 2020, 09:52 Onze kleine gaat deze week nog niet naar de kinderopvang toe.
Wij hebben normaal een combinatie van kinderopvang & onze moeders voor opvang, en de combinatie durven we nog niet aan omdat ze toch vaak ziektes meeneemt van de kinderopvang die dan bij onze moeders terecht komen. Hetzelfde zou kunnen gelden voor COVID-19, en daar zie ik onze moeders liever niet mee besmet.
Dus ze gaat - in ieder geval deze week - alleen onze moeders toe, niet naar de kinderopvang. Ik denk volgende week ook nog hetzelfde.
Nou ik weet dat je het niet wil lezen maar dat is dus niet zo. Punt is dat als je dat met zekerheid kon zeggen dat je dan ook veel doelgerichtere maatregelen kunt nemen. Maar dat weet je dus niet en dus kun je niet anders dan algemene maatregelen nemen (check) of enorme risico’s nemen.Luco schreef: 11 mei 2020, 11:11 Ik blijf die angst/ paniek of hoe je het ook wilt noemen bijzonder vinden.
99,8% van de gezonde mensen die niet al half schijndood zijn, heeft maar een klein beetje last van het virus.
De mensen die er echt last van hebben of aan dood gaan zijn mensen met onderliggende gezondheidsproblemen of een hoge leeftijd die ook bij een griepje het loodje leggen.
Dit heb ik ook heel erg qua gevoel.En ik denk (de wens is wellicht de vader van de gedachte) dat we met z'n allen toch heel anders met elkaar omgaan nu en dat daarmee de "tweede golf" best wel mee zal vallen. Dat gaat echt wel een flink verschil maken.
Dat is natuurlijk maar ten delen waar, jij kan over 3 weken dat besluit nemem omdat andere alvast zijn begonnen.HJ2 schreef: 11 mei 2020, 12:03 Ik hoop van harte dat je gelijk hebt natuurlijk, maar vind het intussen een klein offer om nog even die 3 weken extra uit te zingen.
Dat maakt (hoop ik, ik weet ook niks zeker) dat we net wat meer 'gewogen' kunnen beslissen hoe verder in de thuissituatie.
Herkenbaar, exact hetzelfde met de jongste hier.Ybo schreef: 11 mei 2020, 11:54 De jongste (hoogbegaafd (et kan ook nooit normaal bij ons)) heeft geen zin in school. Verveelt zich kapot daar. Die vond het wel lekker om in een uurtje met z'n schoolwerk klaar te zijn. Enige waar die naar uitkijkt is het voetballen met z'n maten op het schoolplein. Vraag me af of ze dat gaan toestaan, maar goed. Die gaat nog een moeilijke tijd tegemoet. Ze gaan in ieder geval beide weer sporten deze week. En dat is maar goed ook.
Gebruikers op dit forum: Bokkepoot, MParallel, Sabberjoch, Semrush [Bot] en 11 gasten