Knot schreef: 07 mei 2020, 11:43 Tikkende hydraulische kleppen omdat het schuim erin stond tijdens wekelijkse donuts, stukje knorren met 80 in 5 en hij was weer stil.

Knot schreef: 07 mei 2020, 11:43 Tikkende hydraulische kleppen omdat het schuim erin stond tijdens wekelijkse donuts, stukje knorren met 80 in 5 en hij was weer stil.
Ja idd waar is die reind? Die body kit was heeeeel gaafTLRS schreef: 07 mei 2020, 19:11 Had je jaren terug niet al eens een e36 sedan met een knappe body kit? Wat is daar dan van terecht gekomen..?
Die grijze e36. Wat een uren heb ik daar ingestoken zeg en wat gave auto was dat geworden. Als het goed is rijdt hij nog regelmatig mee op DF dagen. Ik heb hem alleen nooit meer gezien na verkoop. Wel weet ik dat ik eens werd gebeld door een kennis die de auto na een schade weer aan het oplappen was en om de kleurcode vroeg.Sander-E46 schreef: 07 mei 2020, 20:11 Dat was die grijze met M3 blok en Alpina’s toch? Prachtig was die inderdaad!
Waarom, het is maar net hoe je het wilt lezen? Hoeveel mensen hier hebben niet een Akrapovic, Milltek etc onder de auto. Dan hebben we het ook wel eens over herrie. Kan natuurlijk wel dat er een tokkie-uitlaat onder komt maar gezien de E36 die hij inruilde vraag ik me dat af.
Dat is persoonlijk. Ik houd niet van die herrieuitlaten. Hier rijdt in de buurt ook een M4 rond met zo'n herriepijp. Spijt me zeer, maar ik vind dat echt geen stijl, en doet echt afbreuk aan de wagen. Akra kan wat dat betreft ook tokkie klinken, al ligt dat deels ook aan de rijder.Arthur schreef: 08 mei 2020, 10:16 Waarom, het is maar net hoe je het wilt lezen? Hoeveel mensen hier hebben niet een Akrapovic, Milltek etc onder de auto. Dan hebben we het ook wel eens over herrie. Kan natuurlijk wel dat er een tokkie-uitlaat onder komt maar gezien de E36 die hij inruilde vraag ik me dat af.