Driver Fun Pikorde Lijst

Dit is ons algemene autoforum.
Plaats reactie
Dennis Cavallino

Bericht door Dennis Cavallino » 31 aug 2007, 15:08

Een Bowler Wildcat moet natuurlijk een dikke V8 hebben, met dito geluid. Winnen met een Diesel is leuk, maar voluit blaffen met een V8 is leuker. Daar gaat dit draadje om. :)

Over 4x4 gesproken. Vandaag weer met de Niva op stap geweest. Dikke stress omdat al een paar dagen het 'tank-nú!!!' lampje brandde. Volgooien met maar 33 liter. Dikke pret, volgende keer een week langer proberen te rijden. Heb wel een leuk onverhard weggetje ontdekt in een woonwijk die ik in beheer heb in Delft. Als het gaat regenen daar maar eens doorheen baggeren.

Roman

Bericht door Roman » 31 aug 2007, 15:24

Dennis Cavallino schreef:Een Bowler Wildcat moet natuurlijk een dikke V8 hebben, met dito geluid. Winnen met een Diesel is leuk, maar voluit blaffen met een V8 is leuker. Daar gaat dit draadje om. :)

Over 4x4 gesproken. Vandaag weer met de Niva op stap geweest. Dikke stress omdat al een paar dagen het 'tank-nú!!!' lampje brandde. Volgooien met maar 33 liter. Dikke pret, volgende keer een week langer proberen te rijden. Heb wel een leuk onverhard weggetje ontdekt in een woonwijk die ik in beheer heb in Delft. Als het gaat regenen daar maar eens doorheen baggeren.
Leuke karretjes die Lada's. Met een paar aanpassingen heel erg capabel.

[img:1019:707]http://www.4x4offroad.co.uk/pics/NIVA%201.jpg[/img]

Jurriaan

Bericht door Jurriaan » 31 aug 2007, 15:30

Dennis Cavallino schreef:Een Bowler Wildcat moet natuurlijk een dikke V8 hebben, met dito geluid. Winnen met een Diesel is leuk, maar voluit blaffen met een V8 is leuker. Daar gaat dit draadje om. :)
Da's ook weer zo. Kreeg de gekietelde V8 die eruit kwam nog aangeboden, maar heb nooit zoveel haast. ;) Was een 4,6L dacht ik of een 5,0L TVR.

Zuipt nogal alleen zo'n niet-standaard V8. En als je die diesel neemt met een andere turbo en een dikke intercooler ervoor word je ook stil van de NM's die het blok levert. Ze leveren nu ook een 3,0L Tdi :) Zie die alleen nog niet op de website staan: http://www.landrovermotor.nl/

Leuk ding trouwens zo'n Niva, ben je er wel eens het terrein mee in geweest? Zou helemaal niet tegen moeten vallen volgens mij. Zorg wel dat je 'm achteraf van onderen goed schoonmaakt, die Niva's hebben nogal een roest-reputatie dacht ik.

Dennis Cavallino

Bericht door Dennis Cavallino » 31 aug 2007, 15:56

Echt diepe bagger heb ik nog niet gedaan, mijn collega wel, die rijdt er regelmatig mee door de zand/baggerpaden van Brabant. Zoveel offroad hebben we hier niet in Den Haag (1 offroad weg met hoogteverschil!) en het strand natuurlijk, maar daar heb ik nog niet durven rijden.

Wel willen we allebei meedoen tijdens de Driving Fun off road meeting. Maar ja, dat is nog niet van de onverharde grond gekomen. Moeten we eens regelen met een clubje mensen van hier.

Ik zit eraan te denken, om die Lada wel een keer een goede anti roest behandeling te geven. Hij is vorig jaar ná de pekel periode gekocht, dus daar moeten we niet te lang mee wachten. Zou zonde zijn als dat ding over een paar jaar gelast moet worden.

Plaats reactie