Ik wil jou zeker niet hebben, wel een lekker w..f

Dat had ik op een gegeven moment met zo'n app waarmee je restaurants enzo kunt zoeken en reviewen.. kom ff niet meer op de naam. Die deed dus volgas locatie en data gebruiken zelfs als de app ook op de achtergrond afgesloten was. Trok vrolijk de telefoon leeg op een uurtjeMartijn_bmw schreef: 30 apr 2020, 13:41 moet je even bij batterij gebruik kijken in menu.
wellicht blijft een app op de achtergrond hangen die veel CPU en dus ook stroom vraagt.
En een enorme pens.............JP schreef: 30 apr 2020, 14:31 Ik heb ook tieten ....![]()
Ok, terug naar de Iphone. Komt er al een 12 uit ?
ja klopt, heb ik ook eens gehad vandaar de tip voor RomoJdBn schreef: 30 apr 2020, 15:49Dat had ik op een gegeven moment met zo'n app waarmee je restaurants enzo kunt zoeken en reviewen.. kom ff niet meer op de naam. Die deed dus volgas locatie en data gebruiken zelfs als de app ook op de achtergrond afgesloten was. Trok vrolijk de telefoon leeg op een uurtjeMartijn_bmw schreef: 30 apr 2020, 13:41 moet je even bij batterij gebruik kijken in menu.
wellicht blijft een app op de achtergrond hangen die veel CPU en dus ook stroom vraagt.![]()
Oh dat weet je nog.....Downforce Hans schreef: 30 apr 2020, 15:53En een enorme pens.............JP schreef: 30 apr 2020, 14:31 Ik heb ook tieten ....![]()
Ok, terug naar de Iphone. Komt er al een 12 uit ?![]()
Jij was (spuit) 11 toch?JP schreef: 30 apr 2020, 14:31 Ik heb ook tieten ....![]()
Ok, terug naar de Iphone. Komt er al een 12 uit ?
Lijkt me ideaal maar mijn zakelijke Xr os zo dichtgetimmerd qua veiligheid, dan draait niks meer, zeker niet mijn email. Voor gemak en veiligheid hebben ze gewoon gekozen voor iedereen dezelfde telefoon wereldwijd. Als er 1200 man ofzo een Xr heeft ben ik bang dat ik weinig mensen op IT afdeling kan enthousiasmeren om zoiets op mijn 11 te installeren. Maar lijkt me ideaal!Martijn_bmw schreef: 02 mei 2020, 09:42 Zou ik ook graag willen zo’n bring your own policy
Heb zelf een iPhone 10s privé gekocht en de Sim van werk telefoon er in gedaan en mijn eigen tmobile abonnement via esim.
2 nummers in de lucht via 1 telefoon is echt ideaal vind ik.(Gevolg is alleen dat de iPhone 8 van het werk dus doelloos in de la ligt nu)