Heb je al iets kleins en sportiefs op het oog?
Zoals gezegd is leer met 3 kids niet de beste soort bekleding. Dit is veel meer hufter proof. Mijn 330e (ook stof/alcantara) na 120k km's ziet er qua interieur als nieuw uit. Dan redt je nooit met leer. Je moet het zien IRL, ziet er echt niet verkeerd uit. En zit nog beter ook.ErikS schreef: 30 apr 2020, 10:28 Prachtig.
Ga je nog voor leer achteraf?
Geen leer in een 5, ik kan er soort van niet aan wennen. 2017 alweer inderdaad, zitten er geen opstart probleempjes op deze series?
Die volg ik niet helemaal. Leer is toch juist veel makkelijker met kids. Als ze wat knoeien haal je er een doekje over en het is schoon. Stof heb je gelijk vlekken.Tristan schreef: 30 apr 2020, 12:13Zoals gezegd is leer met 3 kids niet de beste soort bekleding. Dit is veel meer hufter proof. Mijn 330e (ook stof/alcantara) na 120k km's ziet er qua interieur als nieuw uit. Dan redt je nooit met leer. Je moet het zien IRL, ziet er echt niet verkeerd uit. En zit nog beter ook.ErikS schreef: 30 apr 2020, 10:28 Prachtig.
Ga je nog voor leer achteraf?
Geen leer in een 5, ik kan er soort van niet aan wennen. 2017 alweer inderdaad, zitten er geen opstart probleempjes op deze series?
Ook mijn mening al een tijdje.Fabian schreef: 30 apr 2020, 21:06 Mee eens Tristan. Voor mij ook geen leer meer bij voorkeur. Meerdere auto’s gehad, nu niet en ben er keiblij mee.
Mooie funfer!!
Gebruikers op dit forum: Amazon [Bot], bartje325i, Google [Bot], krentenbol, Luco en 36 gasten