...heerlijk blok die N55. Uitvoering wel helemaal goed

En...
LOL, pfffff ik zou moe van mezelf worden Martijn. No offence
Die had ik al verklaard, liepen 2 dingen door elkaar daily en hobby. In maart had ik nog het idee om een hobby auto van >25k te kopen dat gaat dus even niet door. Die cash wil ik in huis houden nu.Niels schreef: 21 apr 2020, 00:17En...
LOL, pfffff ik zou moe van mezelf worden Martijn. No offenceMooie kar! Al was de vorige dat natuurlijk
![]()
Hé maar je bent dus zeer dicht bij Breda dit weekend? Ik ken daar iemand met een grijze E46 M3, wel aardige gastMartijn_bmw schreef: 19 apr 2020, 15:51Woensdag naar vwe voor export plaat en papieren.
Zaterdag afgesproken op trucker terrein hazeldonk op de grens.
Als het ff meezit over een weekje weg dus![]()
Toch een jaar in bezit gehad, mooie kilometers mee gemaakt!
Blijft 1 van de leukste bmw’s gemaakt in mijn ogen![]()
Niels schreef: 21 apr 2020, 09:56het was ff zoeken naar de juiste argumentatie om weer wat nieuws te kopen. Zonder gekheid, met beperkte ruimte bij huis en geen stalling zou ik ook geen hobby auto willen en dan is dit natuurlijk een geweldige auto
![]()
Bram schreef: 21 apr 2020, 10:16 Hé maar je bent dus zeer dicht bij Breda dit weekend? Ik ken daar iemand met een grijze E46 M3, wel aardige gast![]()
Geduld, idd wel wat extra info én niet op 1 paard wedden.Ferdi Gielen schreef: 21 apr 2020, 10:07 Ik denk dat Martijn net wat meer geduld heeft? Of meer informatie om sterk te kunnen onderhandelen.
Z'n coupe terugkopen van die Belg, omdat ie er toch spijt van heeft gekregen. Het ding is in de tussentijd natuurlijk in waarde gestegen, dus daar kan ie dat vakantiegeld mooi voor gebruiken om bij te leggen.
///Joost schreef: 21 apr 2020, 13:49Z'n coupe terugkopen van die Belg, omdat ie er toch spijt van heeft gekregen. Het ding is in de tussentijd natuurlijk in waarde gestegen, dus daar kan ie dat vakantiegeld mooi voor gebruiken om bij te leggen.
Hij heeft niet gezegd hoe lang dit in de buffer blijft.Martijn_bmw schreef: 21 apr 2020, 13:54///Joost schreef: 21 apr 2020, 13:49Z'n coupe terugkopen van die Belg, omdat ie er toch spijt van heeft gekregen. Het ding is in de tussentijd natuurlijk in waarde gestegen, dus daar kan ie dat vakantiegeld mooi voor gebruiken om bij te leggen.![]()
![]()
vakantiegeld gaat mooi in de cash-buffer![]()