Bij mij is het gelukkig andersom...

Bij mij is het gelukkig andersom...
Kun je ook gewoon een doorlopend krediet voor nemen...veejay schreef: 20 apr 2020, 18:53 Als ambtenaar heb je toch vaak een eindloonregeling pensioen? Tel daar wat AOW bij op en zie daar een grote camper voor de deur.
Ik heb 19 jaar rond gerend bij defensie en in die tijd inderdaad mijn pensioen opgebouwd volgens de eindloon regeling.veejay schreef: 20 apr 2020, 18:53 Als ambtenaar heb je toch vaak een eindloonregeling pensioen? Tel daar wat AOW bij op en zie daar een grote camper voor de deur.
Dan doen die idioten toch iets wat jij niet doetmarkk schreef: 20 apr 2020, 22:18 Het enig goede antwoord is te weinig zolang ik dagelijks idioten tegenkom die meer krijgen![]()
Hier sluit ik me volledig bij aan.///Joost schreef: 20 apr 2020, 12:01 Ach, salaris is gewoon een prive aangelegenheid vind ik. Niets meer, niets minder.
Bivakmuts/Nylonkousen en 'n AK47 via amazon?:)
In een sociale huurwoning met een zak chips op de bank en Netflix aan vermaak ik mij ook best.
Als je een maandje zuinig aan doet kan dat er best af..
Inderdaad, zo is het helemaal.Downforce Hans schreef: 21 apr 2020, 08:56 Ik zeg altijd maar zo...kijk naar wat je hebt en niet naar wat je niet hebt........ daar wordt je veel gelukkiger van.
Snap wat je zegt. Is ook logisch, zo zijn we in NL (conservatief) opgevoed.
Gebruikers op dit forum: Amazon [Bot], HJ2, MarcF, Martijn_bmw, Thomas3454, WJ en 10 gasten