BMW E92 330i Coupé of 335i Coupé ?
- RVV
- Knot
Toch bijna 50.000 euro meer dan, weer een standaard E92 325i Coupé ernaast voor t geval je vervangende auto bij een beurtje te min in, dan pak je die wel 
Ik zou m zo bestellen:
- E92 335i Coupé
- Le Mansblau metallic
- M sportpakket
- Leder Dakota Schwarz
- Executive uitvoering
- Buitenspiegels electrisch inklapbaar, dimmer op binnen en buitenspiegels
- Lendensteun
- Electrisch bediend zonnescherm
- Active Cruise Control
- Hifi Professional
Zit je op 71.500.. best geld maar nog lang geen 120k!
Alleen schuifdak twijfel ik over, wel lekker, wind door de auto, zon op je bol maar het breekt de lijn van het dak vind ik als je t van buitenaf ziet.
Kost het om een sper te monteren met nieuwe behuizing?
Waar moet ie naartoe voor de remap van de ECU?

Ik zou m zo bestellen:
- E92 335i Coupé
- Le Mansblau metallic
- M sportpakket
- Leder Dakota Schwarz
- Executive uitvoering
- Buitenspiegels electrisch inklapbaar, dimmer op binnen en buitenspiegels
- Lendensteun
- Electrisch bediend zonnescherm
- Active Cruise Control
- Hifi Professional
Zit je op 71.500.. best geld maar nog lang geen 120k!
Alleen schuifdak twijfel ik over, wel lekker, wind door de auto, zon op je bol maar het breekt de lijn van het dak vind ik als je t van buitenaf ziet.
Kost het om een sper te monteren met nieuwe behuizing?
Waar moet ie naartoe voor de remap van de ECU?
- Sander S.
keyless go is gewoon super, heb de sleutel alleen maar in mijn zak, zou elke auto tegenwoordig moeten hebben. Toyota is er al volop mee bezig op de Yaris en de Rav4.Knot schreef:Sander, welke opties heb jij meer dan het lijstje wat ik net post en wat is de handigheid ervan (bijv. keyless go)?
ff kijke hoor Rody ..
- Dakota sattelbraun leder
- 19'' style 230
- Michelin Pilot Sports
- Active cruise control
- PDC
- Adaptieve bochtverlichting
- Climate Control
- Alarmsysteem, klasse 3
- Keyless go
- Active cruise control
- Navigatiesysteem Profi.
- Hi Fi Profi.
- Automaat met stuurschakeling
- Spraakcontrole
- USB aansluiting audio
- Buitenspiegels inklapbaar
- Automatisch dimmende binnenspiegel
- Koplampsproeiers
- Xenon (standaard volgens mij)
- Elektrisch verwarmde stoelen voor
- Multifunctioneel stuurwiel
- Interieurlijsten aliminium
- Elektrisch bedienbaar zonnescherm achter
- Individual hemelbekleding, antraciet/zwart
- Lendensteun voorstoelen
En natuurlijk ook de standaard dingetjes. Gewoon lekker vol.
Erg belangrijk voor mij was de automaat met stuurschakeling, de 19'' wielen, de navi, USB aansluiting en de fantastische HI FI installatie.
Ben een groot muziekliefhebber, en in deze wagen komt de meeste muziek echt fantastisch tot zijn recht.
Laatst gewijzigd door Sander S. op 30 aug 2007, 15:37, 1 keer totaal gewijzigd.
- Daniel
Zijn er nog zoveel opties op verkrijgbaar dan? Voor dat geld is een M5 (132k) toch nog wat aantrekkelijker zou ik denken.Rico v Velzen schreef:Ik hoorde gisteren een verhaal van iemand die een e92 M3 gaat kopen en die betaald er gewoon 120000 euro voor met de extra goodies. Met die 99500 euro ben je er nog lang niet.
- Sander S.
- RVV
-
Robin jij moet niet denken dat ik een EVO zomaar ver boven een 335i verkies.
Ik heb toen een dag met een 335i gereden, en ik had al een voorstel op papier thuis liggen.
Toen verkocht ik plotseling mijn auto, en toen dacht ik ALS ik een EVO wil dan nu kopen.
Als die 335i op de stoep staat, dan hoef je niet na een jaar of 2 jaar naar de Mitsubishi dealer te gaan, die bellen de handel, en dat is huilen.
Daarom toen die EVO gekocht, maar ik heb geen EVO bril op. (BMW bril ook niet)
Maar de 335i wordt hier afgedaan als een "tubomotor", maar vergeet niet dat er 2 op zitten!
Daarom trekt dat ding vanaf 1500 tpm tot de redline als een beer.
Daarom is de keuze 330i-335i niet moeilijk, en volgens mij denkt iedereen die er in gereden heeft zo over.
Maar 335i-M3 is dan lastig, maar het budget van de koper is hier bepalend.
Als er bij mij 100K in mijn zak zaten te branden kocht ik geen 335i.
Dat is eerlijk, maar als je realistisch nadenkt is een 335i gewoon een geweldige koop.
Ik heb toen een dag met een 335i gereden, en ik had al een voorstel op papier thuis liggen.
Toen verkocht ik plotseling mijn auto, en toen dacht ik ALS ik een EVO wil dan nu kopen.
Als die 335i op de stoep staat, dan hoef je niet na een jaar of 2 jaar naar de Mitsubishi dealer te gaan, die bellen de handel, en dat is huilen.
Daarom toen die EVO gekocht, maar ik heb geen EVO bril op. (BMW bril ook niet)
Maar de 335i wordt hier afgedaan als een "tubomotor", maar vergeet niet dat er 2 op zitten!
Daarom trekt dat ding vanaf 1500 tpm tot de redline als een beer.
Daarom is de keuze 330i-335i niet moeilijk, en volgens mij denkt iedereen die er in gereden heeft zo over.
Maar 335i-M3 is dan lastig, maar het budget van de koper is hier bepalend.
Als er bij mij 100K in mijn zak zaten te branden kocht ik geen 335i.
Dat is eerlijk, maar als je realistisch nadenkt is een 335i gewoon een geweldige koop.
- romo
- Locatie: Create a problem Incite a reaction Propose a solution The /// M-pire strikes back
- Sander S.
Doet ook MP3 Rody.
Heb echt enorm veel albums erin staan.
Automaat is echt prima, schakelt gevoelloos en is serieus goed bij de les. Als je toch nog een beetje het rij-gevoel wil hebben kan ik er dus voor kiezen om met de flippers te schakelen.
Als je de automaat in sportstand zet, en je gebruikt de flippers dan, dan blijft de automaat in de stand staan waarin je hem gezet hebt.
Echt prima voor mij.
Heb echt enorm veel albums erin staan.
Automaat is echt prima, schakelt gevoelloos en is serieus goed bij de les. Als je toch nog een beetje het rij-gevoel wil hebben kan ik er dus voor kiezen om met de flippers te schakelen.
Als je de automaat in sportstand zet, en je gebruikt de flippers dan, dan blijft de automaat in de stand staan waarin je hem gezet hebt.
Echt prima voor mij.
-
- Auto: Fun Damn Mentally
-
martijn zolang ik in nederland woon met een politie apparaat wat nergens overgaat een sloot BPM en BTW zit op die dikke kneiters dan zie je mij niet rijden met die hele dure opvallende auto s al had ik 500k euro te besteden voor een auto. Dan besteed ik liever die 500k en bouw me super race auto ex btw ex btw. Mooi race trailertje erbij etc. Wel de fun niet de boeven gilde ellende. Zo klaar ben ik momenteel hier. 1 serie prima 1 coupe ook prima meer geld wil ik absoluut niet uitgeven 75k is mijn limiet voor een nieuwe auto liefst minder. Ik gun ze gewoon niet meer die naai graaiers in denhaag. En misschien moet je in de toekomst helemaal niet nieuw meer rijden. Gewoon wachten tot er een dikke mik bpm en afschrijving af is dan lekker genieten. Je loop dan misschien wel een beetje achter op de techniek maar je wordt ook minder genaaid zeg maar. Deze optie speelt me steeds vaker door het hoofd.
- Sander S.
Is toch ook veruit het slimste wat je kan doen zeker ?Andre schreef:martijn zolang ik in nederland woon met een politie apparaat wat nergens overgaat een sloot BPM en BTW zit op die dikke kneiters dan zie je mij niet rijden met die hele dure opvallende auto s al had ik 500k euro te besteden voor een auto. Dan besteed ik liever die 500k en bouw me super race auto ex btw ex btw. Mooi race trailertje erbij etc. Wel de fun niet de boeven gilde ellende. Zo klaar ben ik momenteel hier. 1 serie prima 1 coupe ook prima meer geld wil ik absoluut niet uitgeven 75k is mijn limiet voor een nieuwe auto liefst minder. Ik gun ze gewoon niet meer die naai graaiers in denhaag. En misschien moet je in de toekomst helemaal niet nieuw meer rijden. Gewoon wachten tot er een dikke mik bpm en afschrijving af is dan lekker genieten. Je loop dan misschien wel een beetje achter op de techniek maar je wordt ook minder genaaid zeg maar. Deze optie speelt me steeds vaker door het hoofd.
- romo
- Locatie: Create a problem Incite a reaction Propose a solution The /// M-pire strikes back
Enerzijds volledig mee eens, anderzijds denk ik WTF, nu kan het, nu doe ik het, over ....jaren gaat het licht uit dan hoef je dus niets meer, nee ook geen belasting meer te betalen, dan denk ik dus, later bestaat niet, later is NU................................Andre schreef:martijn zolang ik in nederland woon met een politie apparaat wat nergens overgaat een sloot BPM en BTW zit op die dikke kneiters dan zie je mij niet rijden met die hele dure opvallende auto s al had ik 500k euro te besteden voor een auto. Dan besteed ik liever die 500k en bouw me super race auto ex btw ex btw. Mooi race trailertje erbij etc. Wel de fun niet de boeven gilde ellende. Zo klaar ben ik momenteel hier. 1 serie prima 1 coupe ook prima meer geld wil ik absoluut niet uitgeven 75k is mijn limiet voor een nieuwe auto liefst minder. Ik gun ze gewoon niet meer die naai graaiers in denhaag. En misschien moet je in de toekomst helemaal niet nieuw meer rijden. Gewoon wachten tot er een dikke mik bpm en afschrijving af is dan lekker genieten. Je loop dan misschien wel een beetje achter op de techniek maar je wordt ook minder genaaid zeg maar. Deze optie speelt me steeds vaker door het hoofd.