Na bijna 5 jaar in bezit wordt het weer tijd om ruimte te maken voor een nieuw speeltje.
Voorzien van de "felbegeerde" handbak. Kleur is Titansilber met een "Leather M-texture/Alcantara/anthrazit" interieur. Persoonlijk heb ik het stof altijd erg fijn gevonden, zowel qua temperatuurhuishouding als grip in de stoel. Heeft verder vrij weinig opties. (Scheelt overigens wel een hoop gewicht

Auto verkeerd zowel technisch als optisch in zeer goede staat, onderhoud is hier op het forum ook aardig gedocumenteerd:
viewtopic.php?f=3&t=33965&start=25
Heeft momenteel 178.000km gelopen.
Ongeveer 4500km geleden nieuwe drijfstanglagers gehad, geupgrade oliepomp, geupgrade olieretourleiding en complete vanosrevisie met alle mogelijke opties.
Verder heb ik afgelopen 5 jaar vrij veel preventief onderhoud gedaan, ben er een paar keer mee op vakantie geweest en dat doe ik alleen als ik 100% vertrouwen heb in een auto. Korte opsomming recent / redelijk recent (preventief) onderhoud (vergeet vast wat); Bobines, bougies, brandstofpomp, brandstoffilter, luchtmassameter, multiriemen, dynamo, accu, draagarmrubbers achter, en uiteraard alle vloeistoffen & filters.
Vraagprijs €23.000.-