Waanzinnig.
Ik moet zeggen dat ik de nieuwe klep met die naden minder fraai vind dan de 991 series.
Wat een bloedmooie auto! Onwijs wat Porsche ervan heeft weten te maken.
Kont is nogmaals 20mm breder.Robin schreef: 04 mar 2020, 20:07 Ik vind 'm wel ingetogen in 't grijs:)
Is die body dan echt dikker dan de Carrera/S 992 body of alleen spoorbreedte?
De 992 Carrera S hier 'verderop' , een rode is superbreed al.
Dit ja! Ik zag er laatst ook een en ik kon bijna niet geloven dat het een 911 was, zo hoog en, in negatieve zin, dik.Zed240 schreef: 04 mar 2020, 21:02 ...maar hij lijkt eigenlijk te lomp, vooral de achterkant is te rond en oogt te hoog imo.
romo schreef: 16 mei 2019, 20:49 Aventurine Green Metallic at LA Auto Show;
Waanzinnig.
Ik moet zeggen dat ik de nieuwe klep met die naden minder fraai vind dan de 991 series.
Mooi driftje op 2:30min!Artosevo schreef: 16 apr 2020, 11:11 Hij gaat lekker dwars![]()
https://www.youtube.com/watch?v=qpL1eoZW11w
Een Turbo S? Gefeliciteerd! GT-Zilver is prachtig! Vooral met zwart/bordeauxrood leer. Dashboard zwart en stoelen rood.btb schreef: 18 apr 2020, 17:59 Die van mij zou in augustus moeten komen maar dat zal wel wat vertraging opleveren nu de fabriek dicht is. Twijfel alleen nog over de kleur. Dat aventurine green is prachtig op foto's maar op een bewolkte dag op een parkeerplaats vond ik het weer wat tegenvallen. De importeur heeft er al eentje in GT zilver wat hem erg goed staat en eigenlijk nooit een miskoop is.
Gebruikers op dit forum: Bing [Bot], Google [Bot], Kadett en 33 gasten