Corona in Nederland.....
-
- Auto: Fun Damn Mentally
Re: Corona in Nederland.....
Tja, het is 'met de dag leven', je leest wat artikelen en denkt: het zal wel.
Door politiek en media is 'wetenschap' amper meer te vertrouwen. Iedereen weet 't beter, en 'wij' blijven met twijfels zitten.
De wereldeconomie naar de kloten ten opzichte van het totnutoe aantal dodelijke slachtoffers (en de hoedanigheid, leeftijd, ziektebeeld daarvan) doet mij de nekharen rijzen.
Ik neem weer een koffie.
Door politiek en media is 'wetenschap' amper meer te vertrouwen. Iedereen weet 't beter, en 'wij' blijven met twijfels zitten.
De wereldeconomie naar de kloten ten opzichte van het totnutoe aantal dodelijke slachtoffers (en de hoedanigheid, leeftijd, ziektebeeld daarvan) doet mij de nekharen rijzen.
Ik neem weer een koffie.
-
Gewoon een analyse, maar waar je wel wat mee kunt. Vind ik.
https://www.maurice.nl/
https://www.maurice.nl/
- Mari Oh Oh!
Tja, jij had er meer vrede mee gehad als we én dezelfde maatregelen hadden genomen én een 'lekker hoge' bodycount over alle leeftijden hadden gehad(en bovendien overbelaste IC's zodat mensen met andere kwalen ook niet geholpen konden worden zoals Riceaux terecht opmerkt)? Dit soort maatregelen zonder enig nut, dát had mij pas de nekharen doen rijzen.Robin schreef: 15 apr 2020, 09:23
- romo
- Locatie: Create a problem Incite a reaction Propose a solution The /// M-pire strikes back
Hoe moeilijk het is, hoe weinig we nog maar weten;
https://www.volkskrant.nl/wetenschap/ku ... ~be61b5d2/
https://www.volkskrant.nl/wetenschap/ku ... ~be61b5d2/
- Peter Tunissen
Robin schreef: 15 apr 2020, 09:23De wereldeconomie naar de kloten ten opzichte van het totnutoe aantal dodelijke slachtoffers (en de hoedanigheid, leeftijd, ziektebeeld daarvan) doet mij de nekharen rijzen.
Ik neem weer een koffie.

Bizar hoe dit tegengeluid volledig uitgeroeid is.
Als we toch zo graag ieder mensenleven willen redden, dan dus nu alle luchtvaartmaatschappijen kapot laten gaan (scheelt toch weer 1000 doden per jaar), auto's en motoren per direct verbieden, iedereen mag alleen maar het huis uit om boodschappen te doen, maar dan wel met een helm op en verder binnen op de bank zitten, maar wel voorzichtig, want je zult er maar vanaf kukelen.
Flikker toch heel gauw op zeg.
-
Als.Mari Oh Oh! schreef: 15 apr 2020, 09:42Tja, jij had er meer vrede mee gehad als we én dezelfde maatregelen hadden genomen én een 'lekker hoge' bodycount over alle leeftijden hadden gehad(en bovendien overbelaste IC's zodat mensen met andere kwalen ook niet geholpen konden worden zoals Riceaux terecht opmerkt)? Dit soort maatregelen zonder enig nut, dát had mij pas de nekharen doen rijzen.Robin schreef: 15 apr 2020, 09:23
Dus wat denk je zelf?
Ik heb het over wereldwijd.
Gezond verstand heet dat Mario
Peter Tunissen beticht ik ervan dat te hebben:)
-
De tering, dit staat natuurlijk ook te staken voor meer geld?Str8Six schreef: 14 apr 2020, 23:00 Gelukkig steekt de hanzehogeschool hun studenten een hart onder de riem:
https://www.dumpert.nl/item/7891257_b0fba52e
![]()
- Mari Oh Oh!
Ieder zijn mening, zeggen we dan maarRobin schreef: 15 apr 2020, 09:52Als.Mari Oh Oh! schreef: 15 apr 2020, 09:42Tja, jij had er meer vrede mee gehad als we én dezelfde maatregelen hadden genomen én een 'lekker hoge' bodycount over alle leeftijden hadden gehad(en bovendien overbelaste IC's zodat mensen met andere kwalen ook niet geholpen konden worden zoals Riceaux terecht opmerkt)? Dit soort maatregelen zonder enig nut, dát had mij pas de nekharen doen rijzen.Robin schreef: 15 apr 2020, 09:23
Dus wat denk je zelf?
Peter Tunissen beticht ik ervan dat te hebben:)

- romo
- Locatie: Create a problem Incite a reaction Propose a solution The /// M-pire strikes back
Peter Tunissen schreef: 15 apr 2020, 09:51Robin schreef: 15 apr 2020, 09:23De wereldeconomie naar de kloten ten opzichte van het totnutoe aantal dodelijke slachtoffers (en de hoedanigheid, leeftijd, ziektebeeld daarvan) doet mij de nekharen rijzen.
Ik neem weer een koffie.
Bizar hoe dit tegengeluid volledig uitgeroeid is.
Als we toch zo graag ieder mensenleven willen redden, dan dus nu alle luchtvaartmaatschappijen kapot laten gaan (scheelt toch weer 1000 doden per jaar), auto's en motoren per direct verbieden, iedereen mag alleen maar het huis uit om boodschappen te doen, maar dan wel met een helm op en verder binnen op de bank zitten, maar wel voorzichtig, want je zult er maar vanaf kukelen.
Flikker toch heel gauw op zeg.
We redden niet ieder leven, onmogelijk, wel zo veel mogelijk vermijdbare sterfte, dat klinkt wat genuanceerder niet waar?
Waarom nog een griepprik halen, waarom nog een AB kuurtje halen, of sla je die ook beleefd over als het zo ver mocht komen?
Kortom; veel te kort door de bocht dit soort ongefundeerde en onwetende meningen, als ook manke vergelijkingen.
Ik hoor vooral die mensen over de economie mekkeren die er ook financieel erg veel last van hebben, tja, zo lust ik er nog wel een paar.
- Eric H
- Auto: Mazda CX-30 SkyActivX
Dat dus......
- Peric
We gaan er allemaal heel veel van voelen als het zo door blijft gaan. Robin en Peter, zie het precies zo...
-
Nouja als jij aannames naar mij doet, dan telt voor mij jouw mening niet zozeer.Mari Oh Oh! schreef: 15 apr 2020, 10:01Ieder zijn mening, zeggen we dan maarRobin schreef: 15 apr 2020, 09:52Als.Mari Oh Oh! schreef: 15 apr 2020, 09:42
Tja, jij had er meer vrede mee gehad als we én dezelfde maatregelen hadden genomen én een 'lekker hoge' bodycount over alle leeftijden hadden gehad(en bovendien overbelaste IC's zodat mensen met andere kwalen ook niet geholpen konden worden zoals Riceaux terecht opmerkt)? Dit soort maatregelen zonder enig nut, dát had mij pas de nekharen doen rijzen.
Dus wat denk je zelf?
Peter Tunissen beticht ik ervan dat te hebben:)![]()

-
Romo, trek het je niet aan. Ik zie jou als een beste vent, met ook maar een heel gewone mening. Die ik in dit geval heel vaak niet deel. Vooral de NRC en Volkskrant links komen me de strot uit.
Ongefundeerd. Stemmingmakend. Zwaar negatief en doen als je het allemaal wel weet. Maarja laat maar.
Desalniettemin een prettige dag gewenst:)
Ongefundeerd. Stemmingmakend. Zwaar negatief en doen als je het allemaal wel weet. Maarja laat maar.
Desalniettemin een prettige dag gewenst:)
- Eric H
- Auto: Mazda CX-30 SkyActivX
Tuurlijk gaan we er allemaal veel van voelen.
Maar uit de reacties van sommigen hier lees ik dat we beter alvast afscheid kunnen nemen van onze ouders (als die nog leven) want die zullen en moeten opgeofferd worden voor de economie.
Ook moeten we gewoon iedereen in 1 keer ziek laten worden, want dan zijn we er vanaf......
Dat we daarmee het gehele zorgstelsel in 1 keer zo overbelasten dat de nevenschade inherent groot is, schijnen deze lieden zich ook niet te realiseren.
Maar wel weer lekker de tank volgooien van onze bovenmodale snelwegcruiser, even "skeef" een klaverblad pakken, om vervolgens onze dikke auto weer voor ons iets te ruime huis neerzetten, want god, wat hebben we het slecht en, "waar werk ik allemaal nog voor"
De realiteitszin is bij sommigen hier vervangen voor een hoog ikke ikke gehalte, en vooral een iwab-attidude.
Maar uit de reacties van sommigen hier lees ik dat we beter alvast afscheid kunnen nemen van onze ouders (als die nog leven) want die zullen en moeten opgeofferd worden voor de economie.
Ook moeten we gewoon iedereen in 1 keer ziek laten worden, want dan zijn we er vanaf......
Dat we daarmee het gehele zorgstelsel in 1 keer zo overbelasten dat de nevenschade inherent groot is, schijnen deze lieden zich ook niet te realiseren.
Maar wel weer lekker de tank volgooien van onze bovenmodale snelwegcruiser, even "skeef" een klaverblad pakken, om vervolgens onze dikke auto weer voor ons iets te ruime huis neerzetten, want god, wat hebben we het slecht en, "waar werk ik allemaal nog voor"
De realiteitszin is bij sommigen hier vervangen voor een hoog ikke ikke gehalte, en vooral een iwab-attidude.
- ///Joost
Inderdaad. Het lijkt alsof men de reden van deze 'opsluiting' niet wil zien. Argumenten aanhalen dat er relatief weinig mensen overlijden, en dat de economie onnodig kapot gaat, hebben weinig waarde.
De feiten zijn dat bij loslaten van de maatregelen:
- ICs overbelast raken, gezien het forse aantal mensen wat door Covid19 op de IC terecht komt
- Patienten met andere ziektes, zoals kanker, ook geen behandeling meer kunnen krijgen, althans niet met spoed. Zo ook voor slachtoffers van (verkeers)ongelukken), etc.
- Oudere mensen, die vatbaarder zijn voor complicaties bij bosjes gaan neervallen, terwijl ze anders misschien nog wel 10 jaar hadden (ongeacht of ze wel of niet opgenomen zouden worden)
De economie was al opgeblazen. Corona is de speldenprik van de bubbel. Het is makkelijk lullen als je zelf geen last hebt van financiele tegenslag (en dan bedoel ik tegenslag als in je hypotheek niet meer kunnen betalen), en als niemand in je directe omgeving van familie/vrienden ernstig ziek is. Feit is wel dat elk land een compromis zoekt tussen het zo min mogelijk schade toebrengen aan de economie, alsmede de IC capaciteit bewaken. Het is geen zwart-wit situatie. Had de overheid eerder in moeten grijpen? Zeker weten, maar daar hebben we nu niets aan.
Ik ben voorstander van kapitalisme en je eigen hachie redden, maar als men denkt dat de huidige maatregelen er zijn om 'ieder mensenleven te redden', dan heb je het echt niet begrepen.
De feiten zijn dat bij loslaten van de maatregelen:
- ICs overbelast raken, gezien het forse aantal mensen wat door Covid19 op de IC terecht komt
- Patienten met andere ziektes, zoals kanker, ook geen behandeling meer kunnen krijgen, althans niet met spoed. Zo ook voor slachtoffers van (verkeers)ongelukken), etc.
- Oudere mensen, die vatbaarder zijn voor complicaties bij bosjes gaan neervallen, terwijl ze anders misschien nog wel 10 jaar hadden (ongeacht of ze wel of niet opgenomen zouden worden)
De economie was al opgeblazen. Corona is de speldenprik van de bubbel. Het is makkelijk lullen als je zelf geen last hebt van financiele tegenslag (en dan bedoel ik tegenslag als in je hypotheek niet meer kunnen betalen), en als niemand in je directe omgeving van familie/vrienden ernstig ziek is. Feit is wel dat elk land een compromis zoekt tussen het zo min mogelijk schade toebrengen aan de economie, alsmede de IC capaciteit bewaken. Het is geen zwart-wit situatie. Had de overheid eerder in moeten grijpen? Zeker weten, maar daar hebben we nu niets aan.
Ik ben voorstander van kapitalisme en je eigen hachie redden, maar als men denkt dat de huidige maatregelen er zijn om 'ieder mensenleven te redden', dan heb je het echt niet begrepen.
- romo
Nogmaals;
We moet en of van dat economie genzeuzel, economie leeft altijd op, de wereld draait door, maar nu even wat minder want andere zwaarwegender belangen.
Die mondiale gezondheid staat enorm onder druk door een nieuw, onbekend virus waarvan niemand weet hoe het zich ontwikkelt, niet qua R0, niet qua her besmettelijkheid, niet qua mortaliteit, niet qua vaccin ontwikkeling in tijd en in effectiviteit.
We weten veel te weinig dat tegenover massale risico's nationaal en internationaal.
Dat regeringen over de hele wereld deze onvertoonde maatregelen treffen, ten koste van de economie, ten faveure van de gezondheid is enerzijds te prijzen en anderzijds zou het de (ook hier) twijfelaars te denken moeten geven waarom men mondiaal vindt dat het de economie deze prijs waard is.
Ja daar gaan we veel last van hebben, jij, ik en iedereen. Maar blijkbaar is het dat toch waard.
We moet en of van dat economie genzeuzel, economie leeft altijd op, de wereld draait door, maar nu even wat minder want andere zwaarwegender belangen.
Die mondiale gezondheid staat enorm onder druk door een nieuw, onbekend virus waarvan niemand weet hoe het zich ontwikkelt, niet qua R0, niet qua her besmettelijkheid, niet qua mortaliteit, niet qua vaccin ontwikkeling in tijd en in effectiviteit.
We weten veel te weinig dat tegenover massale risico's nationaal en internationaal.
Dat regeringen over de hele wereld deze onvertoonde maatregelen treffen, ten koste van de economie, ten faveure van de gezondheid is enerzijds te prijzen en anderzijds zou het de (ook hier) twijfelaars te denken moeten geven waarom men mondiaal vindt dat het de economie deze prijs waard is.
Ja daar gaan we veel last van hebben, jij, ik en iedereen. Maar blijkbaar is het dat toch waard.
- Vliet
Ik ben het met Peter en Robin eens. We zitten nu op een krappe 3000 sterfgevallen, terwijl de griepepidemie van 2018 in 20 weken aan 9400 mensen het leven kostte. Ook toen waren de IC's in brabant overvol en werden er patiënten naar andere ziekenhuizen gebracht. Wat hebben we toen gedaan?
Ja, er komen nu gemiddeld meer mensen op de IC met corona dus moeten we wellicht enkele maatregelen doorvoeren en vooral ook onze persoonlijke hygiëne nog eens onder de loep nemen. Daarnaast is het thuiswerken ook best uitvoerbaar. Maar nu draaien we hele bedrijfstakken de nek om. Ondernemers krijgen mijns inziens een fooi terwijl ze door de overheid een pistool op het hoofd gezet wordt. De loonslaaf vangt z'n geld en alle ambtenaren ook wel. Wacht maar totdat er vast personeel uitgeflikkerd wordt dan is opeens de wereld te klein....
En gezien de leeftijdscategoriën waarvoor dit virus een echt risico is mogen we erg dankbaar zijn. Als er een echt dodelijk virus uitbreekt wat ook kinderen en gezonde volwassenen op grote schaal het leven kost dan moeten we ons zorgen gaan maken.
En nee ik ben geen ondernemer. Maar als het aan mij lag waren nu alle mensen die elke dag alleen maar verschijnen om de hypotheek te kunnen betalen er per direct uit gemieterd.
Ja, er komen nu gemiddeld meer mensen op de IC met corona dus moeten we wellicht enkele maatregelen doorvoeren en vooral ook onze persoonlijke hygiëne nog eens onder de loep nemen. Daarnaast is het thuiswerken ook best uitvoerbaar. Maar nu draaien we hele bedrijfstakken de nek om. Ondernemers krijgen mijns inziens een fooi terwijl ze door de overheid een pistool op het hoofd gezet wordt. De loonslaaf vangt z'n geld en alle ambtenaren ook wel. Wacht maar totdat er vast personeel uitgeflikkerd wordt dan is opeens de wereld te klein....
En gezien de leeftijdscategoriën waarvoor dit virus een echt risico is mogen we erg dankbaar zijn. Als er een echt dodelijk virus uitbreekt wat ook kinderen en gezonde volwassenen op grote schaal het leven kost dan moeten we ons zorgen gaan maken.
En nee ik ben geen ondernemer. Maar als het aan mij lag waren nu alle mensen die elke dag alleen maar verschijnen om de hypotheek te kunnen betalen er per direct uit gemieterd.
- Peter Tunissen
Waarom doen we dat op andere gebieden dan niet?romo schreef: 15 apr 2020, 10:07 We redden niet ieder leven, onmogelijk, wel zo veel mogelijk vermijdbare sterfte, dat klinkt wat genuanceerder niet waar?
Waarom nog een griepprik halen, waarom nog een AB kuurtje halen, of sla je die ook beleefd over als het zo ver mocht komen?
Kortom; veel te kort door de bocht dit soort ongefundeerde en onwetende meningen, als ook manke vergelijkingen.
Ik hoor vooral die mensen over de economie mekkeren die er ook financieel erg veel last van hebben, tja, zo lust ik er nog wel een paar.
Waarom is wegverkeer niet verboden? Dat scheelt honderdduizenden doden per jaar.
Het antwoord is heel simpel: omdat er een afweging maken tussen wat het aan de ene kant economisch brengt en aan de andere kant kost aan mensenlevens. Dat zijn we gewend om op letterlijk ieder gebied van zowel de economie als mogelijke overlijdens te doen.
We accepteren miljoenen, misschien zelfs wel tientallen miljoenen doden per jaar als keerzijde van welvaart en economische ontwikkeling.
En nu komt er een nieuw virus, dat in alle eerlijkheid vooral gevaarlijk is voor de mensen die zich toch al richting het einde van hun levensfase begeven en deze hele afweging mag opeens niet meer gemaakt worden?
Mijn neefje is IC arts (niet in Nederland) en die hoorde ik zuchten en steunen dat hij nu tot wel 10 uur per dag werkt.
Ik hoef geen schouderklopje, want ik heb fantastisch werk, maar ik denk dat ik daar al 15 jaar gemiddeld per dag ruim boven zit. Net zoals waarschijnlijk de meeste ondernemers wereldwijd.
En dat zijn de mensen waarvan velen nu hun levenswerk vernietigd zien worden. Ten eerste door de corona maatregelen, maar misschien nog wel meer door half laffe steunmaatregelen die met veel bombarie aangekondigd worden, maar in feite vrij weinig voorstellen.
Je kunt het manke vergelijkingen noemen, maar waarom?
Waarom mogen we op ieder gebied een afweging maken tussen economie en gezondheid, behalve op het gebied van corona?
Mark Rutte zegt zelf nota bene dat het meerendeel van Nederland ziek moet worden om groepsimmuniteit te kweken. En vervolgens worden groepjes jongeren die binnen 1,5 meter van elkaar komen op de bon geslingerd omdat ze zich niet aan de regels houden. Kan iemand mij die logica uitleggen?
Natuurlijk is het irritant als mensen zich niet aan de regels houden, maar het doel heiligt niet alle middelen, zeker in dit geval niet.
Overigens heb ik er financieel niet veel last van (op de iets langere termijn), in tegendeel zelfs. Heb deze maand nog een bar overgenomen (wat zonder corona waarschijnlijk niet gelukt was) en de andere bedrijven hebben genoeg buffer om dit desnoods nog een paar jaar vol te houden. Maar dat staat er los van dat ik het niet eens ben met het feit dat geen enkel tegengeluid geoorloofd lijkt, dan ben je opeens ongeïnformeerd of onwetend. Het is een totalitair en eng soort kijk op de wereld, waarin maar ruimte is voor één mening.
De economie draait grotendeels op gezonde mensen die <60 jaar oud zijn, precies die groep die over het algemeen vrij weinig last hebben van corona (individuele trieste gevallen zijn er uiteraard altijd). Het is bizar dat niemand nadenkt over een modus waarin die mensen gewoon aan het werk kunnen en de economie draaiend kunnen houden en de mensen die bescherming nodig hebben zoals zieke mensen en ouderen ook daadwerkelijk beschermd kunnen worden.
- romo
Lees mijn reactie hierboven
- Peter Tunissen
Sorry hoor, maar dat is natuurlijk het schoolvoorbeeld van een drogreden.
De overheid doet iets, daar ben je het niet mee eens, maar omdat de overheid het doet is het heel belangrijk en de juiste maatregel, want anders zou de overheid het niet doen.
Zo werkt de wereld niet.
De overheid doet iets, daar ben je het niet mee eens, maar omdat de overheid het doet is het heel belangrijk en de juiste maatregel, want anders zou de overheid het niet doen.
Zo werkt de wereld niet.

-
Nou weer mooie discussie. Wat een belerend toontje bij sommigen hier. Die komen op den duur wel op de koffie:)
Ik ga aan 't werk. Tent sinds gisteren weer open.
Ik ga aan 't werk. Tent sinds gisteren weer open.
- romo
^^Niet mee eens, te makkelijk ook.
De hele wereld staat on hold.
De wereldleiders die bagatelliseerden (Trump, Bolsonaro, Johnson, etc) dachten net als jij.
Ingehaald door de realiteit, Johnson, 55 jaar jong, mag nog blij zijn dat ie nog leeft
Dit is groter dan jij en ik en sommige wereldleiders kunnen bedenken.
Ik gun iedereen het beste economisch, maar nog veel meer gezondheid.
Waarbij ik erg voor een kritische blik ben, ook naar wat er op regeringsniveau gebeurt, maar de maatregelen te makkelijk afserveren obv van ongenuanceerd uitspraken, daar kan ik niks mee.
De wereldleiders die bagatelliseerden (Trump, Bolsonaro, Johnson, etc) dachten net als jij.
Ingehaald door de realiteit, Johnson, 55 jaar jong, mag nog blij zijn dat ie nog leeft
Waarbij ik erg voor een kritische blik ben, ook naar wat er op regeringsniveau gebeurt, maar de maatregelen te makkelijk afserveren obv van ongenuanceerd uitspraken, daar kan ik niks mee.
- Downforce Hans
Als ik sommige reacties zo lees mag je als (kleine) zelfstandige niet meer klagen omdat je in de "goede" tijd instaat was een leuke auto te kopen.Aparte gedachten gang vind ik dat..... volgens mij ook vaak de gedachtegang van mensen die in dienst zijn bij een bedrijf die elke maand het salaris overmaakt. Niet van mensen die gewoon failliet kunnen gaan na jaren bergen uren gemaakt te hebben en daarom zich iets meer kunnen veroorloven. Nee die gasten moeten gewoon hun muil houden en de ondergang, buiten hun schuld, van hun bedrijf maar accepteren.
- romo
Dat is wat ik met nadruk niet zeg, ik snap de pijn, die heb ik zelf ook.
We zijn het eens over het feit dat niemand deze economische schade wil, niet de regering, niet de bedrijven, niet de particulieren.
Dat er verschillend wordt gedacht over de genomen maatregelen valt zeker te snappen.
Gezien het huidig beleid mag je er toch met goed fatsoen vanuit gaan dat er geen andere keuze mogelijk was.
We zijn het eens over het feit dat niemand deze economische schade wil, niet de regering, niet de bedrijven, niet de particulieren.
Dat er verschillend wordt gedacht over de genomen maatregelen valt zeker te snappen.
Gezien het huidig beleid mag je er toch met goed fatsoen vanuit gaan dat er geen andere keuze mogelijk was.
- Vliet
Nou de wereld staat on hold op basis van cijfers die gewoon niet realistisch zijn. om het maar even op Nederland te betrekken: het RIVM meet alleen besmettingen bij ziekenhuis opname. Verder worden er geen besmettingen gemeld. Het aantal werkelijk besmette mensen ligt 5 misschien wel 10 keer zo hoog. Dan is de besmettingsratio misschien hoog en is het inderdaad een nieuw en onbekend virus, maar dan is het sterftecijfer lager dan griep.romo schreef: 15 apr 2020, 10:46 ^^Niet mee eens, te makkelijk ook.
Om het nog lokaler te trekken, wij hebben 15 mensen op de zaak die hoogstwaarschijnlijk corona hebben (gehad). Daarvan zijn er drie officieel bevestigd door het RIVM (was nog echt in de beginperiode waarin veel getest werd). Alle vervolg zieken zijn niet getest terwijl aan alle symptomen werd voldaan inclusief direct contact met een officieel vastgesteld corona geval. RIVM weigert om te testen. Prima, maar dan zijn je gemelde besmettingsgevallen toch een lachertje?! En hoe kun je dan ooit vaststellen hoe dodelijk het virus werkelijk is. Dus alleen bij ons op de zaak zit er al een factor 5 tussen officiële besmettingen en werkelijke besmettingen......