Hier hetzelfde. Wordt ook leuk verhuizen zonder hulp.RJL86 schreef: 14 apr 2020, 13:56 Ik ga binnenkort verhuizen, wordt nog leuk als ik zooi moet wegbrengen. Zucht...
Corona in Nederland.....
- Riceaux
Re: Corona in Nederland.....
- RJL86
- Auto: Mazda 3
- Ferdi
- Auto: Pajero 3.2 Di-D
Die is al opgehaald

- Stefan R
- Auto: Vakantievoertuig
De lokale oud ijzerboer komt het vast met liefde ophalen.Ferdi Gielen schreef: 14 apr 2020, 11:42 Moet hier ook nog langs de milieustraat zodat er een boel troep weg kan, heb het bewust al even laten liggen maar het begint nu wel te jeuken om er vanaf te komen.
Net even gauw op de site gekeken van de milieustraat hier, mogen max 10 auto's per keer het terrein op. Binnenkort toch maar die kant op en dan zorgen dat we er met openingstijd staan ofzo.
Hoop het met 1 aanhanger af te kunnen (flinke berg ijzer) en weinig zin om daarvoor in een rij te moeten gaan staan.
- Luco
verhuisbedrijfRJL86 schreef: 14 apr 2020, 13:56 Ik ga binnenkort verhuizen, wordt nog leuk als ik zooi moet wegbrengen. Zucht...
- Ferdi
Goed dat je het zegt, zit er net ook zelf aan te denken.Stefan R schreef: 14 apr 2020, 15:01De lokale oud ijzerboer komt het vast met liefde ophalen.Ferdi Gielen schreef: 14 apr 2020, 11:42 Moet hier ook nog langs de milieustraat zodat er een boel troep weg kan, heb het bewust al even laten liggen maar het begint nu wel te jeuken om er vanaf te komen.
Net even gauw op de site gekeken van de milieustraat hier, mogen max 10 auto's per keer het terrein op. Binnenkort toch maar die kant op en dan zorgen dat we er met openingstijd staan ofzo.
Hoop het met 1 aanhanger af te kunnen (flinke berg ijzer) en weinig zin om daarvoor in een rij te moeten gaan staan.
Keer de boel op een hoop gooien en dan weet ik iemand die het denk ik zo op komt halen.
-
Net verhuisd zonder hulp. Het waren een pittige twee weken.
Nu bij het uitpakken en sorteren merk ik wel dat een hele hoop weg moet. Voorlopig stop ik een heel deel onder een ongebruikte carport totdat het weer rustiger wordt in het containerpark.

Nu bij het uitpakken en sorteren merk ik wel dat een hele hoop weg moet. Voorlopig stop ik een heel deel onder een ongebruikte carport totdat het weer rustiger wordt in het containerpark.
- RJL86
- Auto: Mazda 3
- Luco
denk dat de prijzen nu wel meevallen
- Riceaux
600 ex btw voor 15m3. Hadden offerte opgevraagd voor alleen de grote spullen. Dan zelf maar wat meer sjouwen hoor.
- Luco
toch nog pittig wij hadden een 12 meter oplegger en 4 man, twee keer gereden voor nog geen 1000 euro.
- alt
3 jaren geleden zijn wij verhuisd & hebben zo'n "studenten verhuizer " ingehuurd voor de grote meubels.
2 kerels met zo'n meubelbak.
Koste destijds € 400.-
Als je veel spullen wilt wegdoen, kan je ook zo'n tweedehands winkel vragen.
Die nemen de voor hun waardevolle spullen mee.
De andere spullen gaan in hun vuilniswagen.
Kosten nihil.
2 kerels met zo'n meubelbak.
Koste destijds € 400.-
Als je veel spullen wilt wegdoen, kan je ook zo'n tweedehands winkel vragen.
Die nemen de voor hun waardevolle spullen mee.
De andere spullen gaan in hun vuilniswagen.
Kosten nihil.
- Luco
Nou, als dit waar is zijn we echt genaaid.
https://www.wijsheid.nu/corona-alleen-d ... dXeV5wSDQA
-
OnlineWJ
GTRene, is that you?Luco schreef: 14 apr 2020, 18:38 Nou, als dit waar is zijn we echt genaaid.

Dat is een anti-vaxxer, natuurlijk gaat die roepen dat het door vaccins komt. hehe
- Luco
daarom staat er ook ALS
- Luco
Ik ben zowieso Corona moe, al dat gezeik
samen doen we het
samen sterk
samen blabla
flikker toch op met je zoetsappige gezeik, zelfs in de supermarkt is het ieder voor zich, gewoon naar de bloemenvelden, met duizenden naar de hornbach.
en maar wijzen naar een ander.
samen doen we het
samen sterk
samen blabla
flikker toch op met je zoetsappige gezeik, zelfs in de supermarkt is het ieder voor zich, gewoon naar de bloemenvelden, met duizenden naar de hornbach.
en maar wijzen naar een ander.
-
- Auto: Renault Clio 1.0 six speed fwd
#trots op onze “vul werknemer branche in” ook zoiets... 
Heb de NOS nieuws app van al mn toestellen afgegooid, “doodmoe” werd ik er van.
Wil ook ander nieuws lezen, maar er gebeurt verder niks anders meer blijkbaar...
Heb de NOS nieuws app van al mn toestellen afgegooid, “doodmoe” werd ik er van.
Wil ook ander nieuws lezen, maar er gebeurt verder niks anders meer blijkbaar...
-
Inderdaad Luco, dat zoetsappige gezeik de hele tijd ben ik ook klaar mee. Helemaal nu er ook bedrijven met reclames ingesprongen zijn.
Op Twitter gaat ook weer een foto rond van een vrouwelijke arts met vlekken in d'r gezicht vanwege het harde werken. Ik vind het goed/mooi/knap en absoluut waardering dat artsen het doen, maar uiteindelijk is het ook gewoon werk. De waardering mag zeker uitgesproken worden maar niet week in, week uit je gram proberen te halen.
Op Twitter gaat ook weer een foto rond van een vrouwelijke arts met vlekken in d'r gezicht vanwege het harde werken. Ik vind het goed/mooi/knap en absoluut waardering dat artsen het doen, maar uiteindelijk is het ook gewoon werk. De waardering mag zeker uitgesproken worden maar niet week in, week uit je gram proberen te halen.
-
- Auto: eBike
Gelukkig steekt de hanzehogeschool hun studenten een hart onder de riem:
https://www.dumpert.nl/item/7891257_b0fba52e

https://www.dumpert.nl/item/7891257_b0fba52e

-
Onlinematthyssie
- Auto: F11 520d & E86 3.0si
Lol vreselijk.
-
Je zult mee moeten doen....
-
- Auto: Fun Damn Mentally
Ja die bij 45s zit al op de casting couch.

- romo
- Locatie: Create a problem Incite a reaction Propose a solution The /// M-pire strikes back
Dat f.cking opportunistische Corona gedrag van al die zelfbenoemde BN-ers is meer dan stuitend idd.
Klapvee idd
Klapvee idd
- romo
- Locatie: Create a problem Incite a reaction Propose a solution The /// M-pire strikes back
- Ferdi
Tegen de tijd dat we dan klaar zijn is de volledige wereldeconomie wel naar de kl#te...
Lees ook berichten dat we in Noord Nederland wellicht een versoepeling krijgen van de maatregelen vanwege het lage aantal besmettingen.
Lees ook berichten dat we in Noord Nederland wellicht een versoepeling krijgen van de maatregelen vanwege het lage aantal besmettingen.