Dan gaat het helemaal loszegmaarboris schreef: 03 apr 2020, 15:21 Zou je wellicht in het M2 draadje iets lelijks over Robin's M2 kunnen zeggen, wellicht dat we daar iets mee kunnen (no offence Robin)


Dan gaat het helemaal loszegmaarboris schreef: 03 apr 2020, 15:21 Zou je wellicht in het M2 draadje iets lelijks over Robin's M2 kunnen zeggen, wellicht dat we daar iets mee kunnen (no offence Robin)
Is dat wat ze bedoelen met 'premium brand'?
Ik snap heel goed dat mensen ze bestellen nu het nog goedkoper is. En zelfs als de bijtelling 22% zou zijn is de Tesla imo nog steeds interessant. Want als daily is het echt een prima auto. Een redelijk goed bereik (LR en Perf), goed laadnetwerk (superchargers), een fijn onderstel, een bijzonder rijke standaarduitrusting, waanzinnig goede connectiviteit en een absurd goede audio. Of je nu je dagelijkse snelweghorrorkilometers in een Passat of een Tesla zwoegt, dat is een beetje lood om oud ijzer.zegmaarboris schreef: 03 apr 2020, 17:53 Dat is toch niet gek, het is toch nog steeds een goedkope optie qua bijtelling en 'bang for your bucks'?
Ik word minstens zo moe van mensen die zich gedragen als de Jehova’s van de ev en alles moeten verdedigen.sitechris schreef: 13 apr 2020, 11:51Ik snap heel goed dat mensen ze bestellen nu het nog goedkoper is. En zelfs als de bijtelling 22% zou zijn is de Tesla imo nog steeds interessant. Want als daily is het echt een prima auto. Een redelijk goed bereik (LR en Perf), goed laadnetwerk (superchargers), een fijn onderstel, een bijzonder rijke standaarduitrusting, waanzinnig goede connectiviteit en een absurd goede audio. Of je nu je dagelijkse snelweghorrorkilometers in een Passat of een Tesla zwoegt, dat is een beetje lood om oud ijzer.zegmaarboris schreef: 03 apr 2020, 17:53 Dat is toch niet gek, het is toch nog steeds een goedkope optie qua bijtelling en 'bang for your bucks'?
Maatje van mij rijdt een M3 Performance (die ik ook volg op blog) , rijdt 50k per jaar en dat lukt prima in M3 Performance. Als hij al eens een keer moet laden dan is dat prima te combineren met een lunchstopje, of hij neemt de tijd even om zijn mails weg te werken. 20 minuten later rijdt hij weer verder. Dat is in de praktijk helemaal geen issue terwijl hij in een drukke commerciële functie heeft. Hij reed hiervoor in Passat en heeft geen seconde spijt van de overgang. Ook met hogere bijtelling hoeft hij niet terug.
Ik word altijd een beetje moe van de overdreven standpunten in de EV discussie (zowel voor- als tegenstanders). EV's en benzines kunnen imo de komende jaren prima naast elkaar leven. Ik pak nu voor de dagelijkse kilometers/langere afstanden vaak Polootje 1.0 TSI van mijn vriendin mee. Prima autootje, maar natuurlijk zo emotieloos als de pest. Maar functioneel en prettig om van A naar B te komen. Dat zou ik ook prima in een EV kunnen doen. Zo lang er maar iets leuks naast staat voor de funritten. En de M3 Perf biedt ook nog wel enig stuurplezier.
Ik speel al stiekem met de gedachte om in 2021 de SEAT en Polo in te ruilen voor een Tesla M3 en leuke kleine hothatch. Bv Swift Sport, Upje GTI, Fiesta ST etc. Voorwaarde is wel dat de Tesla organisatie mij als particuliere klant zo goed kan ontzorgen als bijvoorbeeld BMW dat kan. Dat vind ik nu echt nog een zorgpunt. Ook ruilen ze nu geen auto's in om maar wat te noemen.
Ik moet hier toch wel erg om lachen. Die twee ev topics die er zijn staan stampvol met berichten over hoe kut ev's zijn. Ieder positief bericht gepost door mensen die daadwerkelijk in zo'n ding rijden wordt helemaal afgebrand (allen schreef: 13 apr 2020, 12:24Ik word minstens zo moe van mensen die zich gedragen als de Jehova’s van de ev en alles moeten verdedigen.sitechris schreef: 13 apr 2020, 11:51Ik snap heel goed dat mensen ze bestellen nu het nog goedkoper is. En zelfs als de bijtelling 22% zou zijn is de Tesla imo nog steeds interessant. Want als daily is het echt een prima auto. Een redelijk goed bereik (LR en Perf), goed laadnetwerk (superchargers), een fijn onderstel, een bijzonder rijke standaarduitrusting, waanzinnig goede connectiviteit en een absurd goede audio. Of je nu je dagelijkse snelweghorrorkilometers in een Passat of een Tesla zwoegt, dat is een beetje lood om oud ijzer.zegmaarboris schreef: 03 apr 2020, 17:53 Dat is toch niet gek, het is toch nog steeds een goedkope optie qua bijtelling en 'bang for your bucks'?
Maatje van mij rijdt een M3 Performance (die ik ook volg op blog) , rijdt 50k per jaar en dat lukt prima in M3 Performance. Als hij al eens een keer moet laden dan is dat prima te combineren met een lunchstopje, of hij neemt de tijd even om zijn mails weg te werken. 20 minuten later rijdt hij weer verder. Dat is in de praktijk helemaal geen issue terwijl hij in een drukke commerciële functie heeft. Hij reed hiervoor in Passat en heeft geen seconde spijt van de overgang. Ook met hogere bijtelling hoeft hij niet terug.
Ik word altijd een beetje moe van de overdreven standpunten in de EV discussie (zowel voor- als tegenstanders). EV's en benzines kunnen imo de komende jaren prima naast elkaar leven. Ik pak nu voor de dagelijkse kilometers/langere afstanden vaak Polootje 1.0 TSI van mijn vriendin mee. Prima autootje, maar natuurlijk zo emotieloos als de pest. Maar functioneel en prettig om van A naar B te komen. Dat zou ik ook prima in een EV kunnen doen. Zo lang er maar iets leuks naast staat voor de funritten. En de M3 Perf biedt ook nog wel enig stuurplezier.
Ik speel al stiekem met de gedachte om in 2021 de SEAT en Polo in te ruilen voor een Tesla M3 en leuke kleine hothatch. Bv Swift Sport, Upje GTI, Fiesta ST etc. Voorwaarde is wel dat de Tesla organisatie mij als particuliere klant zo goed kan ontzorgen als bijvoorbeeld BMW dat kan. Dat vind ik nu echt nog een zorgpunt. Ook ruilen ze nu geen auto's in om maar wat te noemen.
Ev leuk? Fijn voor je. Ev kut? Ook fijn voor je.
Lekker boeien.
Polo voor mij persoonlijk net zoveel emotie als welke Tesla dan ook. In mijn geval dus geen van beiden.
Ik heb regelmatig Fiat 500 van Mdv mee. 2 Cilindertje. Krappe 80 pk. Dikke pret. Voor 99% van df waarschijnlijk een baggerhok. Net zoals ze over de andere twee wagens van me denken. Maar ehm... Lekker boeien.
Toch wel jammer, want engelse auto's zijn over het algemeen wel erg mooi, rijke historie ook.allen schreef: 13 apr 2020, 13:24 Ehm ja. Ik zie genoeg mensen die er over posten. Zie je hoeveel mensen over Britse auto’s posten? Fapdingetje van mij. Bijna geen hond die er om geeft. Moet ik er om janken of op z’n minst Calimerogedrag voor tonen?
Ev fapper op jouw beurt? Dan kun je een aantal berichten ook wel negeren in plaats van overal op happen. Leven en laten leven. Doe ik met Hans en JP ook. De grootste etterbakken van df...
Die zuurheid komt vooral door BPM straffen en anderzijds subsidies op EV's.Wimo schreef: 13 apr 2020, 13:14
Wees blij dat er niet veel mensen zijn met dezelfde zure gedachte over fossiele auto's..
De botsauto’s op de kermis zijn anders toch best leuk André.Andre schreef: 13 apr 2020, 13:34 Ga je toch posten in een tesla forum kan je mekaar mooi de hemel in prijzen.
Dit forum is driving FUN. Ik heb al meerdere keren in een EV gereden en driving fun bied het mij in ieder geval niet.
allen schreef: 13 apr 2020, 13:24 Ehm ja. Ik zie genoeg mensen die er over posten. Zie je hoeveel mensen over Britse auto’s posten? Fapdingetje van mij. Bijna geen hond die er om geeft. Moet ik er om janken of op z’n minst Calimerogedrag voor tonen?
Ev fapper op jouw beurt? Dan kun je een aantal berichten ook wel negeren in plaats van overal op happen. Leven en laten leven. Doe ik met Hans en JP ook. De grootste etterbakken van df...
Ja. Zal eens een jankdraadje opstarten dat bij ieder nieuw bericht daarover mensen gelijk weer over de “brouwkwaliteiten” en steeksleutels van de Britse auto-industrie beginnen.Luco schreef: 13 apr 2020, 13:28Toch wel jammer, want engelse auto's zijn over het algemeen wel erg mooi, rijke historie ook.allen schreef: 13 apr 2020, 13:24 Ehm ja. Ik zie genoeg mensen die er over posten. Zie je hoeveel mensen over Britse auto’s posten? Fapdingetje van mij. Bijna geen hond die er om geeft. Moet ik er om janken of op z’n minst Calimerogedrag voor tonen?
Ev fapper op jouw beurt? Dan kun je een aantal berichten ook wel negeren in plaats van overal op happen. Leven en laten leven. Doe ik met Hans en JP ook. De grootste etterbakken van df...
Leuk geschreven.sitechris schreef: 13 apr 2020, 11:51Ik snap heel goed dat mensen ze bestellen nu het nog goedkoper is. En zelfs als de bijtelling 22% zou zijn is de Tesla imo nog steeds interessant. Want als daily is het echt een prima auto. Een redelijk goed bereik (LR en Perf), goed laadnetwerk (superchargers), een fijn onderstel, een bijzonder rijke standaarduitrusting, waanzinnig goede connectiviteit en een absurd goede audio. Of je nu je dagelijkse snelweghorrorkilometers in een Passat of een Tesla zwoegt, dat is een beetje lood om oud ijzer.zegmaarboris schreef: 03 apr 2020, 17:53 Dat is toch niet gek, het is toch nog steeds een goedkope optie qua bijtelling en 'bang for your bucks'?
Maatje van mij rijdt een M3 Performance (die ik ook volg op blog) , rijdt 50k per jaar en dat lukt prima in M3 Performance. Als hij al eens een keer moet laden dan is dat prima te combineren met een lunchstopje, of hij neemt de tijd even om zijn mails weg te werken. 20 minuten later rijdt hij weer verder. Dat is in de praktijk helemaal geen issue terwijl hij in een drukke commerciële functie heeft. Hij reed hiervoor in Passat en heeft geen seconde spijt van de overgang. Ook met hogere bijtelling hoeft hij niet terug.
Ik word altijd een beetje moe van de overdreven standpunten in de EV discussie (zowel voor- als tegenstanders). EV's en benzines kunnen imo de komende jaren prima naast elkaar leven. Ik pak nu voor de dagelijkse kilometers/langere afstanden vaak Polootje 1.0 TSI van mijn vriendin mee. Prima autootje, maar natuurlijk zo emotieloos als de pest. Maar functioneel en prettig om van A naar B te komen. Dat zou ik ook prima in een EV kunnen doen. Zo lang er maar iets leuks naast staat voor de funritten. En de M3 Perf biedt ook nog wel enig stuurplezier.
Ik speel al stiekem met de gedachte om in 2021 de SEAT en Polo in te ruilen voor een Tesla M3 en leuke kleine hothatch. Bv Swift Sport, Upje GTI, Fiesta ST etc. Voorwaarde is wel dat de Tesla organisatie mij als particuliere klant zo goed kan ontzorgen als bijvoorbeeld BMW dat kan. Dat vind ik nu echt nog een zorgpunt. Ook ruilen ze nu geen auto's in om maar wat te noemen.
Net of bmw zo goed isallen schreef: 13 apr 2020, 13:43Ja. Zal eens een jankdraadje opstarten dat bij ieder nieuw bericht daarover mensen gelijk weer over de “brouwkwaliteiten” en steeksleutels van de Britse auto-industrie beginnen.Luco schreef: 13 apr 2020, 13:28Toch wel jammer, want engelse auto's zijn over het algemeen wel erg mooi, rijke historie ook.allen schreef: 13 apr 2020, 13:24 Ehm ja. Ik zie genoeg mensen die er over posten. Zie je hoeveel mensen over Britse auto’s posten? Fapdingetje van mij. Bijna geen hond die er om geeft. Moet ik er om janken of op z’n minst Calimerogedrag voor tonen?
Ev fapper op jouw beurt? Dan kun je een aantal berichten ook wel negeren in plaats van overal op happen. Leven en laten leven. Doe ik met Hans en JP ook. De grootste etterbakken van df...![]()
Altijd beter dan een kromme M3
Zo jammer dit.......en ik wou nog wel speciaal voor jou bij de wegenwacht gaan werken....Bram schreef: 13 apr 2020, 13:41allen schreef: 13 apr 2020, 13:24 Ehm ja. Ik zie genoeg mensen die er over posten. Zie je hoeveel mensen over Britse auto’s posten? Fapdingetje van mij. Bijna geen hond die er om geeft. Moet ik er om janken of op z’n minst Calimerogedrag voor tonen?
Ev fapper op jouw beurt? Dan kun je een aantal berichten ook wel negeren in plaats van overal op happen. Leven en laten leven. Doe ik met Hans en JP ook. De grootste etterbakken van df...![]()