Kan voor vandaag ook wel weer een geeltje af

Kan voor vandaag ook wel weer een geeltje af
Het lijkt wel alsof jij iedere wagen in een verkoopdraadje te duur vindt of dat er wat aan schort, in tegenstelling tot je eigen draadje waarop iedere potentiële koper je een kutaanbod doet? dat vind ik pas een rare sport.Knot schreef: 10 apr 2020, 10:34Ik bedoel, het is geen gangbare auto als een Z3/Z4 oid maar voor dit geld zal er op marktplaats e.d. zeker wel markt zijn omdat die mensen geen 10k maar slechts 4k te besteden hebben.allen schreef: 09 apr 2020, 17:04 Klopt, en als dat ding straks voor 4k te koop staat zijn er ineens mensen die maar 3,5k budget hebben. Zo kun je door blijven gaan tot je iemand nog 4k meegeeft omdat hij zelfs geen budget voor onderhoud en verzekering heeft.![]()
Lagere vraagprijs = meer zieltjes..
Lijkt wel of jij er altijd een sport van maakt het op een dermate manier te interpreteren dat je er een draai aan hoopt te geven.
Weer zo’n mooi voorbeeld van lekker negatief doen in andermans verkoopdraadje. Nergens voor nodig.Knot schreef: 10 apr 2020, 10:35 Hoe zit het met het dak Han? Bekende van ons had ook zo een ding en was een groot drama, sloot niet goed, lekte overal door etc, was een vrij recente auto toen maar kan ook aan de bestuurder gelegen hebben dat ze die kap niet goed dicht ramde of met te hoge snelheid etc.
Dat ja ! Alleen niet alleen in verkooptopics. Ook in mijn-auto topics altijd dezelfde mensen die lollig willen zijn en een sneer denken te moeten maken. Ik hou er niet van.....
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 5 gasten