Top, ik hou 'm in gedachte!eBoonstra schreef: 08 apr 2020, 17:36 Kan bij mij evt wel Joost, maar ik zit wel in het Noorden van NL..
In Noordwijkerhout kunnen we het eventueel voor je regelen, maar dichterbij huis moet ook altijd wel kunnen denk ik...///Joost schreef: 08 apr 2020, 15:04 Even een vraagje...Ik heb mogelijk een koper uit Estland. De auto kan eventueel op transport via het eigen transportbedrijf van deze persoon. Gezien ze alleen normale cargo trucks in hun vloot hebben, zou de auto via een laaddock op transport gezet moeten worden. Heeft een van jullie connecties en/of toegang tot z'n dock? Hoeft echt niet gratis, maar ik wil als eerste informeren of er mogelijkheden zijn bij (kennissen van) DF'ers. Ik woon zelf in Eindhoven, maar een stukje rijden is geen ramp.
Antwoord mag ook via PM.
Ik heb het nog nergens gevraagd, maar ik kan me idd voorstellen dat men er niet zo happig op is, ook verzekeringstechnisch. Daarom vroeg ik het hier even eerst. Maar goed, voorlopig is ie nog niet eens verkocht.Peric schreef: 12 apr 2020, 11:36 Lijkt me niet dat ze het zomaar toestaan om door een hal te rijden om een auto te laden. En dan ook nog, meeste van dat soort bedrijven hebben gangpaden van een reachtruck breed.
Toestemming is een ander verhaal, maar het gedeelte achter de dockshelters is altijd een open gedeelte omdat daar het laden/lossen en overladen gebeurd. Naar binnen rijden kan ook bijna altijd omdat zo'n hal ook altijd uitgerust is met een deur op straatniveau omdat bijvoorbeeld heftrucks ook eens naar buiten moeten kunnen rijden.Peric schreef: 12 apr 2020, 11:36 Lijkt me niet dat ze het zomaar toestaan om door een hal te rijden om een auto te laden. En dan ook nog, meeste van dat soort bedrijven hebben gangpaden van een reachtruck breed.