Dank aan Autoservice van der Velden

Dit is ons algemene autoforum.
Plaats reactie
Jurriaan

Dank aan Autoservice van der Velden

Bericht door Jurriaan » 30 aug 2007, 04:52

Stond vanavond in Bleiswijk met een lege accu na het afzetten van een auto van een vriend van me aldaar. Had de ANWB al gebeld, maar kwam toevallig iemand naar een serviceauto van bovengenoemd bedrijf. Hij heeft me keurig geholpen met een setje startkabels, zodat ik een stuk sneller onderweg was dan met de ANWB.

Helaas bleek toch de dynamo niet helemaal meer te doen wat 'ie zou moeten doen, dus heb weer wat te doen morgen....

Dennis Cavallino

Bericht door Dennis Cavallino » 30 aug 2007, 09:54

Ze maken hun naam altijd waar daar.

funnyname

Bericht door funnyname » 30 aug 2007, 19:19

Ik heb een tijd geleden een lease auto van hun gereden, altijd goeie service en altijd een goeie deal mogelijk daar bij vd Velde ..

Stéphane

Bericht door Stéphane » 30 aug 2007, 19:45

Dan was ik niet eens zo heel ver van je vandaan, Jurriaan. Ik ben via Berkel en Rodenrijs gereden. Had ik jou weer kunnen helpen ;)

Goed dat Edwin's bedrijf je heeft kunnen helpen :D

Jurriaan

Bericht door Jurriaan » 31 aug 2007, 00:47

Stéphane schreef:Dan was ik niet eens zo heel ver van je vandaan, Jurriaan. Ik ben via Berkel en Rodenrijs gereden. Had ik jou weer kunnen helpen ;)

Goed dat Edwin's bedrijf je heeft kunnen helpen :D
Stond achteraf op een industrieterrein tussen de Porsches ;) Anders had ik jou auto vast wel herkend. :)

Had de auto van de trailer afgehaald, en daarbij in een milieuvriendelijke bui de motor afgezet. Dat had ik helaas niet moeten doen.... Maar ach, het Seat dieseltje kreeg 'm weer prima op gang :)

Plaats reactie