Ik heb ook weer een nieuwe pookknop gemonteerd in de auto. De knop die erin zat is verhuisd naar een andere E46 waar een versleten exemplaar in zat. Gelijk maar een exemplaar met ///M-logo besteld bij de dealer

- 825cbd9b-67e5-4d2e-a00a-89ca15f69542.JPG (103.71 KiB) 3452 keer bekeken

- ff102b09-de08-405a-bc02-9a8fadb4e079.JPG (90.5 KiB) 3452 keer bekeken
Een andere E46....tja....in heb na lang wikken en wegen besloten om de IS250 te gaan verkopen. Niet omdat de auto niet bevalt maar puur een centen kwestie. De auto is redelijk duur in het gebruik (mrb, verzekering en zeker brandstof) en dat in combinatie met de definitieve aanschaf van een sleurhut

Je kan je poen maar 1x uitgeven aan iets.
Dus ik dacht ik pak de Fabia weer uit de showroom en gaan we daar weer mee rijden. Krijg ik vorige week een belletje van mijn collega dat hij de Fabia verkocht had....oké....dan heb ik geen auto meer voor de misses

Gelukkig werd er een auto ingeruild en wel een BMW 318i touring van 2003. Die heb ik gelijk maar toegeëigend om tijdelijk mee te gaan rijden.
Heb inmiddels de touring een beetje onder handen genomen zodat er weer een aardig frisse auto staat.
- sierlijsten interieur vervangen (waren lelijk en kaal)
- ander stuur gemonteerd (leer was los bij origineel exemplaar)
- pookknop uit de 330i erin gezet
- originele wielen gemonteerd (zat 18" imi M6 onder met Wuhan-banden)
- pdc-sensor vervangen (systeem had storing door kapotte sensor)
- grote onderhoudsbeurt ( laatste beurt was van 2016 en 25.000km geleden)
Van de week even APK keuren en een Kenwood 1-din erin prakken zodat de misses kan bellen en Spotify kan luisteren. Dan kan van de week de grote ruilactie plaatsvinden.
Het is voor tijdelijk want ik ga opzoek naar een CT200-h alleen kan ik nog niks vinden naar mijn zin en binnen budget. En ik moet eerlijk zeggen dat ik het wel even lekker vind om de centen momenteel op de bank te hebben staan ipv voor de deur.

- IMG_2344 (1).jpg (104.14 KiB) 3452 keer bekeken