Beste forumleden,
Het voorste gedeelt van het tapijt in een e46 coupe zit voor een deel achter het dashboard.
Hoe is deze te verwijderen zonder dat het dashboard eruit moet? Snijden enige optie?
Tapijt verwijderen e46 coupe
- ///Joost
Re: Tapijt verwijderen e46 coupe
Gewoon vastknopen aan een E93 330D en gas erop zou ik zeggen. Met een Citroen C3 zou ik het niet proberen, tenzij die een LSD heeft.
- Djessey
Snijden zul je wel moeten, het tapijt loopt onder de kachelmotor door. Dus tenzij je echt alles wilt loshalen moet je hem strak langs de kachel afsnijden.jurgt schreef: 04 apr 2020, 20:48 Beste forumleden,
Het voorste gedeelt van het tapijt in een e46 coupe zit voor een deel achter het dashboard.
Hoe is deze te verwijderen zonder dat het dashboard eruit moet? Snijden enige optie?
-
- Auto: BMW E46 330i, E46 323Ci
Snijden inderdaad. Heb ik ook gedaan, wel even opletten dat er niet ergens bekabeling zit. Maar is goed te doen. Wel waren de stoelen er bij mij uit dus dan lig je er wat makkelijker voor, en rondom de pook knop e.e.a losgehaald.
Als het dashboard er een keer uit gaat haal ik de rest wel weg tot aan het kachel gedeelte.
Als het dashboard er een keer uit gaat haal ik de rest wel weg tot aan het kachel gedeelte.
-
Thanks, we gaan zo snijden