Nu als app tijdelijk gratis ivm Corona Crisis;
https://www.nrc.nl/nieuws/2020/03/20/ee ... n-a3994453
Beth Heart met Bonamassa is idd een heel erg lekkere combiRobin schreef: 05 apr 2020, 07:24 Beth Hart/Joe Bonamassa![]()
Duran Duran, we mochten geen fan zijn ten tijde van The Reflex, maar ze hebben toch wel prima in het oor liggende muziek gemaakt zoals Ordinary World hierboven, Rio(mooi!), Save a Prayer, Is there something I should know en nog wel een handvol IMHO.
Heart en Ann and Nancy Wilson....toppie!Robin schreef: 05 apr 2020, 07:54 Sorry dit wordt mijn afsluiter in dit draadje. Neem me niet kwalijk.
Met een edit:
Liv Warfield heet ze, ik dacht dit is SKIN van Skunk Anansie. OK ze haalt 't net niet bij Ann Wilson qua vocals, maar de rest.
En Nancy. Wat was ze altijd mooi.
Leuke app, al blijft zelf 'draaien aan de knoppen' het leukst. Ik heb van Arturia de V series en een Keylab midicontroller, ondanks de hele goede sound mis je toch iets ook al map je alle 'potmeters' en slidersromo schreef: 21 mar 2020, 20:33 Voor de synthesizer / Mini Moog liefhebber (ik dus)
Nu als app tijdelijk gratis ivm Corona Crisis;
https://www.nrc.nl/nieuws/2020/03/20/ee ... n-a3994453
Duran Duran en Power station, absoluut guilty pleasures. Eigenlijk gewoon heel goed en dit idd mijn favoriete nummer. Eagles of death metal leuk maar vaak minder dan Qotsa. Dieze cover kende ik en als je me hem had laten horen had ik bezworen dat dit qotsa is. Erg goed.JdBn schreef: 06 apr 2020, 09:02Beth Heart met Bonamassa is idd een heel erg lekkere combiRobin schreef: 05 apr 2020, 07:24 Beth Hart/Joe Bonamassa![]()
Duran Duran, we mochten geen fan zijn ten tijde van The Reflex, maar ze hebben toch wel prima in het oor liggende muziek gemaakt zoals Ordinary World hierboven, Rio(mooi!), Save a Prayer, Is there something I should know en nog wel een handvol IMHO.![]()
Van Save a Prayer is trouwens een cover gemaakt door Eagles of Death Metal die ik erg goed vind, nummer dat ook nog wel een beetje extra lading kreeg na een of andere gebeurtenis in Parijs..
Gebruikers op dit forum: Crookie en 18 gasten