
2008 Audi A4
- Daniel
- Berichten: 1030
- Lid geworden op: 28 aug 2006, 07:23
- Locatie: Hilversum
- romo
- Berichten: 27060
- Lid geworden op: 04 jun 2006, 17:43
- Locatie: Create a problem Incite a reaction Propose a solution The /// M-pire strikes back
Voorlampen en achterlampen............................braak, wat een kermis bak zeg.......................
Nu nog om de beurt op laten flikkeren......................soort van Knight Rider ledjes..........................of zo als van die ledjes bij een Cylon ( Battlestar Galactica)......................dan ben helemaal klaar natuurlijk.........................idd letterlijk OPFLIKKEREN....................

Nu nog om de beurt op laten flikkeren......................soort van Knight Rider ledjes..........................of zo als van die ledjes bij een Cylon ( Battlestar Galactica)......................dan ben helemaal klaar natuurlijk.........................idd letterlijk OPFLIKKEREN....................

- Joop
- Berichten: 9059
- Lid geworden op: 04 mar 2007, 23:20
Die slinger in de led-strook in de koplampen is idd helemaal niets, zonde.Daniel schreef:Die LED's zijn inderdaad raar..bij de A5 is het schitterend, dit lijkt wel of ze er een lichtslang in hebben gelegd. Interieur is wel flink vooruitgegaan.
Maar toch, de hele kar doet me niks, terwijl ik de A5 heel mooi vind.
Een oplossing als bij de A5 en de RS6 is veel mooier en chiquer.
- Macboy
- Berichten: 26187
- Lid geworden op: 02 feb 2006, 11:49
- Locatie: www.petkovski.nl
Het is gewoon een 4-deurs A5 inderdaad
Zowel van buiten als van binnen. Valt in dat opzicht klein beetje tegen.
Denk dat de auto als geheel gewoon super is. Knap dat pas zo laat foto's openbaar worden, maar dat ligt (zoals ik eerder zei) aan de fabrikanten zelf.
Grappig overigens dat de Audi-foto's zo bewerkt zijn, bij BMW worden zulke foto's meteen onderuit gehaald
Nee ik vind het wel wat, reeds op basis van deze foto's
3.0TDI in een A4.....jammie

Zowel van buiten als van binnen. Valt in dat opzicht klein beetje tegen.
Denk dat de auto als geheel gewoon super is. Knap dat pas zo laat foto's openbaar worden, maar dat ligt (zoals ik eerder zei) aan de fabrikanten zelf.
Grappig overigens dat de Audi-foto's zo bewerkt zijn, bij BMW worden zulke foto's meteen onderuit gehaald

Nee ik vind het wel wat, reeds op basis van deze foto's

3.0TDI in een A4.....jammie
- wooter
- Berichten: 519
- Lid geworden op: 02 feb 2006, 16:31
- Locatie: Onder het canvas
-
- Berichten: 22251
- Lid geworden op: 01 feb 2006, 17:35
Beetje saab/(oud)volvo interieur..ook zo groot/veel/rommelig gedoe. Hoeft van mij niet zo. Op interieurgebied weten die duitsers wel hoe ze het in elkaar moeten schroeven en welk matieraal te gebruiken, maar qua design kunnen de italianen het veel beter. Zo'n Lancia heeft echt een gelikt interieur. Hier word ik moe van als ik ernaar kijk.
Die led-slinger bij de lichten kan echt niet inderdaad. Kermis attractie. Bij een R8 past het bij het complete ontwerp, dit is er later ingeluld door een te enthousiaste manager ofzo. Juist door dit soort dingen vind ik dat soort LED-lichten eerder tegenwerken dan dat het mooi is. Techniek is super maar gebruik het met beleid, dan blijft het tenminste mooi.
Rest van de auto vind ik saai.
De nieuwe C-klasse is ook gewoon zakelijk en redelijk terughoudend qua design maar die vind ik veel mooier.
E90 is ook geen schoonheid, alleen in juiste uitvoering. Interieur van E90 zonder die lelijke kamelen(navi)bult is wel mooi.
Maargoed Audi is sowieso niks voor mij (hoewel de TT wel fraai is) dus zolang de doelgroep dit maar mooi vind
Die led-slinger bij de lichten kan echt niet inderdaad. Kermis attractie. Bij een R8 past het bij het complete ontwerp, dit is er later ingeluld door een te enthousiaste manager ofzo. Juist door dit soort dingen vind ik dat soort LED-lichten eerder tegenwerken dan dat het mooi is. Techniek is super maar gebruik het met beleid, dan blijft het tenminste mooi.
Rest van de auto vind ik saai.
De nieuwe C-klasse is ook gewoon zakelijk en redelijk terughoudend qua design maar die vind ik veel mooier.
E90 is ook geen schoonheid, alleen in juiste uitvoering. Interieur van E90 zonder die lelijke kamelen(navi)bult is wel mooi.
Maargoed Audi is sowieso niks voor mij (hoewel de TT wel fraai is) dus zolang de doelgroep dit maar mooi vind

- Macboy
- Berichten: 26187
- Lid geworden op: 02 feb 2006, 11:49
- Locatie: www.petkovski.nl
-
- Berichten: 4800
- Lid geworden op: 04 feb 2006, 12:46
- Macboy
- Berichten: 26187
- Lid geworden op: 02 feb 2006, 11:49
- Locatie: www.petkovski.nl
-
- Berichten: 4800
- Lid geworden op: 04 feb 2006, 12:46
Alleen maar goed dat ze hem niet te goedkoop inzetten.
Laat het gros maar een 335i kopen, dan blijft de A4 iets exclusiever.
Uiteraard maken ze dit goed met de "standaarduitvoering".
Jij als Audi-rijder weet toch dat ze daar meester zijn in.... "exclusieve materialen op sublieme wijze in elkaar knutselen"
Laat het gros maar een 335i kopen, dan blijft de A4 iets exclusiever.
Uiteraard maken ze dit goed met de "standaarduitvoering".
Jij als Audi-rijder weet toch dat ze daar meester zijn in.... "exclusieve materialen op sublieme wijze in elkaar knutselen"

-
- Berichten: 55082
- Lid geworden op: 01 feb 2006, 15:51
- Auto: Fun Damn Mentally
- Locatie: Where the neons turn to wood
-
- Berichten: 4800
- Lid geworden op: 04 feb 2006, 12:46
Robin hoe kan een Audi ooit winnen van een BMW?
Ik denk dat het daarom ook niet te doen is.
Een gemiddelde Audi-rijder heeft die instelling ook niet.
En dat bedoel ik serieus, en zonder te trappen.
Want als ik mijn mening geef, dan worden draadjes gesloten of teksten verdwijnen.
Ik zal dus op mijn woorden passen
Laat ik het heel voorzicht zeggen Robin, voordat ook de A4 alweer afgebrand wordt door het BMW kamp zonder dat er een meter in gereden is door de pers, of wie dan ook.
Feit is dat Audi BMW steeds meer nadert als het op sportiviteit aankomt.
Tuutlijk weet iedere donkey op deze planeet dat BMW superieur is. Daar kan niks boven staan....
Maar ondanks dat vind ik dat Audi goed bezig is.
Het totaalpakket begint steeds beter te kloppen. Vernieuwende technologieen, in spraakmakende ontwerpen met sportieve eigenschappen.
En met name op dat laatste gebied boeken ze iedere keer weer meer vooruitgang.
Neem de test tussen de S5 en de 335i.
Ik denk dat op rijeigenschappen deze A4 een enorme vooruitgang heeft geboekt tov de vorige. Ook het aanbod van een dynamisch onderstel vind ik positief.
Dat deze auto 2000 euro duurder zal zijn als een gelijkwaardige 3 serie doet er na mijn mening weinig toe, voor diegene die in deze auto geinsteresseerd zijn.
De kwaliteit en afwerking compenseert dit voor een gedeelte.
Maar goed, mocht ik het wederom fout hebben, dan mag men dit bericht verwijderen. (maak er dan meteen gelijk een BMW forum van)
En dit heeft niks te maken met merken afkraken of te bashen.
Als men discusieert en vergelijkt, geeft iedereen zijn eigen mening, en komen dit soort dingen naar boven. Heeft niks met aanvallen of bashen te maken.
En nogmaals Robin, ik meende het echt toen ik zei dat BMW de "strijd" mag winnen van Audi in dit segment. Dan krijg je geen "overkill" aan A4's en blijft het een iets exclusievere auto.
Zie het maar als B&O dat ze bij de media markt voor 60% van de prijs verkopen.

Ik denk dat het daarom ook niet te doen is.
Een gemiddelde Audi-rijder heeft die instelling ook niet.
En dat bedoel ik serieus, en zonder te trappen.
Want als ik mijn mening geef, dan worden draadjes gesloten of teksten verdwijnen.
Ik zal dus op mijn woorden passen

Laat ik het heel voorzicht zeggen Robin, voordat ook de A4 alweer afgebrand wordt door het BMW kamp zonder dat er een meter in gereden is door de pers, of wie dan ook.
Feit is dat Audi BMW steeds meer nadert als het op sportiviteit aankomt.
Tuutlijk weet iedere donkey op deze planeet dat BMW superieur is. Daar kan niks boven staan....
Maar ondanks dat vind ik dat Audi goed bezig is.
Het totaalpakket begint steeds beter te kloppen. Vernieuwende technologieen, in spraakmakende ontwerpen met sportieve eigenschappen.
En met name op dat laatste gebied boeken ze iedere keer weer meer vooruitgang.
Neem de test tussen de S5 en de 335i.
Ik denk dat op rijeigenschappen deze A4 een enorme vooruitgang heeft geboekt tov de vorige. Ook het aanbod van een dynamisch onderstel vind ik positief.
Dat deze auto 2000 euro duurder zal zijn als een gelijkwaardige 3 serie doet er na mijn mening weinig toe, voor diegene die in deze auto geinsteresseerd zijn.
De kwaliteit en afwerking compenseert dit voor een gedeelte.
Maar goed, mocht ik het wederom fout hebben, dan mag men dit bericht verwijderen. (maak er dan meteen gelijk een BMW forum van)
En dit heeft niks te maken met merken afkraken of te bashen.
Als men discusieert en vergelijkt, geeft iedereen zijn eigen mening, en komen dit soort dingen naar boven. Heeft niks met aanvallen of bashen te maken.
En nogmaals Robin, ik meende het echt toen ik zei dat BMW de "strijd" mag winnen van Audi in dit segment. Dan krijg je geen "overkill" aan A4's en blijft het een iets exclusievere auto.
Zie het maar als B&O dat ze bij de media markt voor 60% van de prijs verkopen.


-
- Berichten: 55082
- Lid geworden op: 01 feb 2006, 15:51
- Auto: Fun Damn Mentally
- Locatie: Where the neons turn to wood
Allemaal mooi, maar ook in mijn segment zitten 'prijskopers'en 'prijsleaserts' en als dat ding 2 mille duurder is is dat OOK geld. Audi wil verkopen, iedereen wil verkopen.
Of we wachten gewoon op de 2009 Passat. De betere koop(misschien)
kwaliteit en afwerking: ja een 3er is een zeepkist.
en een A4 is een Aston Martin, Rob. :twisted:
Anyway, ik ga een pot voetbal kijken.
Ajuu. 8)
Of we wachten gewoon op de 2009 Passat. De betere koop(misschien)

kwaliteit en afwerking: ja een 3er is een zeepkist.

Anyway, ik ga een pot voetbal kijken.
Ajuu. 8)
-
- Berichten: 4800
- Lid geworden op: 04 feb 2006, 12:46
Robin schreef:Allemaal mooi, maar ook in mijn segment zitten 'prijskopers'en 'prijsleaserts' en als dat ding 2 mille duurder is is dat OOK geld. Audi wil verkopen, iedereen wil verkopen.
Of we wachten gewoon op de 2009 Passat. De betere koop(misschien)![]()
kwaliteit en afwerking: ja een 3er is een zeepkist.en een A4 is een Aston Martin, Rob. :twisted:
Anyway, ik ga een pot voetbal kijken.
Ajuu. 8)
Zeg dikkop

Luister nu eens naar een kenner : http://videos.streetfire.net/video/cc65 ... c106e7.htm
- RVV
- Berichten: 32209
- Lid geworden op: 01 feb 2006, 11:44
- Locatie: Rudi Rolex@Basel
Er is een tijd geweest dat ik echt dikke Audi fan was, daarna werd het echt een stuk minder, vooral toen ik allemaal Seat en Skoda emblemen begon te ontdekken op allerlei onderdelen :twisted:
..
Maar ondertussen ben ik toch behoorlijk bij gedraaid betreffende Audi..
S5 A5 is echt een magnefieke topper.. Vanochtend kwam me weer een S5 zwart tegemoet.. mothafock wat een beauty..
De huidige A3 vind ik nog niet veel soeps.. maar die zal wel niet meer lang meegaan.. maar dan de nieuwe A4... echt een serieus mooie auto..
Oke hij is 2000 euro duurder.. maar mischien is ie wel 5000 euro beter dan een 3 serie sedan.. wie zal het zeggen ?
Dan de testen.. tussen 3 en A5/S5 of straks A4... al die testen worden altijd door de winnende partij op handen gedragen.. ongeacht wie er wint.. de ene keer is dit super de andere keer dat.. Dat een 3 serie het meest dynamisch is, achja dat is geen nieuws...
Maar er is meer dan alleen dynamiek.. wat voor mij altijd de grootste winnaar is, is je eigen feel good factor.. HOE LEKKER VOEL JE JE IN JE EIGEN AUTO.. dat is wat telt.. niet dat een of andere testredacteur gaat vertellen wat de lekkerst sturende auto is.. dat is allemaal zo persoonlijk..
Ik ben groot BMW fan, vind de e90 een mooie dikke bak.. ik heb in vele al gereden,, tourings, automaten, 2 liter diesels 3 liter twinturbo's.. Klinisch perfect..
Maar elke e90 die ik reed gaf mij geen lekker gevoel.. het gevoel dat gewoon alles klopt.. ook al klopt objectief alles, subjectief, gevoelsmatig vind ik niet mijn draai in een e90.. Dit zeg ik niet om de e90 te bekritiseren, want het ligt niet aan die auto maar aan mij, hoe ik die auto ervaar..
Hoe je een straks een nieuwe A4 in de dagelijkse praktijk gebruikt, OF een e90 3 serie.. het maakt als daily driver geen reet uit dat de een net even wat dynamischer is.. dan de ander.. dan gaan ANDERE zaken tellen die gevoelsmatig wel 5000 euro meer waard zijn dan die 2000 euro die de auto duurder is.
Kortom om een lang lulverhaal kort te maken.. hoe prettig vind je eigen auto.. DAT is wat telt.. En al die testen.. ach laten we er onze reet mee afvegen..
Indertijd werd de 130i in elke test afgefikt.. maar ik was er superwijs mee.. en vond al die testen als een tang op een varken slaan..
Kortom, ervaringsverhalen op DF .. daar hebben we wat aan, die lulverhalen van die gesponsorde autotesters kunnen het asvat in.

Maar ondertussen ben ik toch behoorlijk bij gedraaid betreffende Audi..
S5 A5 is echt een magnefieke topper.. Vanochtend kwam me weer een S5 zwart tegemoet.. mothafock wat een beauty..
De huidige A3 vind ik nog niet veel soeps.. maar die zal wel niet meer lang meegaan.. maar dan de nieuwe A4... echt een serieus mooie auto..
Oke hij is 2000 euro duurder.. maar mischien is ie wel 5000 euro beter dan een 3 serie sedan.. wie zal het zeggen ?
Dan de testen.. tussen 3 en A5/S5 of straks A4... al die testen worden altijd door de winnende partij op handen gedragen.. ongeacht wie er wint.. de ene keer is dit super de andere keer dat.. Dat een 3 serie het meest dynamisch is, achja dat is geen nieuws...
Maar er is meer dan alleen dynamiek.. wat voor mij altijd de grootste winnaar is, is je eigen feel good factor.. HOE LEKKER VOEL JE JE IN JE EIGEN AUTO.. dat is wat telt.. niet dat een of andere testredacteur gaat vertellen wat de lekkerst sturende auto is.. dat is allemaal zo persoonlijk..
Ik ben groot BMW fan, vind de e90 een mooie dikke bak.. ik heb in vele al gereden,, tourings, automaten, 2 liter diesels 3 liter twinturbo's.. Klinisch perfect..
Maar elke e90 die ik reed gaf mij geen lekker gevoel.. het gevoel dat gewoon alles klopt.. ook al klopt objectief alles, subjectief, gevoelsmatig vind ik niet mijn draai in een e90.. Dit zeg ik niet om de e90 te bekritiseren, want het ligt niet aan die auto maar aan mij, hoe ik die auto ervaar..
Hoe je een straks een nieuwe A4 in de dagelijkse praktijk gebruikt, OF een e90 3 serie.. het maakt als daily driver geen reet uit dat de een net even wat dynamischer is.. dan de ander.. dan gaan ANDERE zaken tellen die gevoelsmatig wel 5000 euro meer waard zijn dan die 2000 euro die de auto duurder is.
Kortom om een lang lulverhaal kort te maken.. hoe prettig vind je eigen auto.. DAT is wat telt.. En al die testen.. ach laten we er onze reet mee afvegen..
Indertijd werd de 130i in elke test afgefikt.. maar ik was er superwijs mee.. en vond al die testen als een tang op een varken slaan..
Kortom, ervaringsverhalen op DF .. daar hebben we wat aan, die lulverhalen van die gesponsorde autotesters kunnen het asvat in.
Wie is er online
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 4 gasten