Intussen is de Z3QP verkocht aan een Belg, aanbetaling is binnen maar nu even wachten tot de Belgen zich weer mogen verplaatsen binnen eigen en liefst zelfs buiten eigen land. Dan kunnen we ook een ophaal en verdere afhandel afspraak maken.
Intussen hou ik de coupe nog lekker op naam en in de verzekering, nog wat ritjes maken tot de tijd van afleveren is gekomen.
Mixed feelings erover, Z3QP is en was echt mijn jeugdheld en blijft het ook. Vind het ontwerp fantastisch maar na wat langere ritten toch wel gebleken dat het mijn auto niet is door het formaat. Ondanks (in dit geval) de extra ruimte die het glazen kiepdak geeft zit ik met mijn hoofd tegen de dakbekleding aan, en kan de stoel niet ver genoeg naar achteren om de juiste afstand voor mijn benen tot de pedalen te bereiken. Gevolg is na meer dan een uur rijden pijnlijke knieen en rug
Dus feitelijk kan ik er niet fatsoenlijk in maar anderzijds blijft het wel een fantastische auto qua looks en rijden vandaar de mixed feelings bij verkoop...
Maar dan de leuke kant van de verkoop:
Eerste reactie nav de huidige Corona crisis is ff extra buffer op de bank is wel fijn maar toch... nu de verkoop een feit is begint het ook alweer te kriebelen

niet Corona maar de DF-ziekte zeg maar...
Als het geld binnen is én een goede deal zich voordoet wellicht 420d GC toch inruilen op 435i GC

Weer een "alles in 1 auto"
De Stalling in de buurt hield ook op te bestaan, geen eigen garage dus denk ook even geen extra auto meer tot ik weer een eigen plek heb ervoor. Los op straat erbij werkt niet zo voor mij.