Corona in Nederland.....
-
- Auto: Fun Damn Mentally
Re: Corona in Nederland.....
Bekende film gebaseerd op die vliegtuigcrash inderdaad Luco.
Wel heel extreem dat:)
- Luco
De basis is overleven, dit is wel extreem, maar laat ook zien hoever mensen gaan.Robin schreef: 01 apr 2020, 19:15 Bekende film gebaseerd op die vliegtuigcrash inderdaad Luco.
En let op, juist de meest rationele mensen gaan het verste.
-
Inderdaad. Die nu rationeel doen/ zijn
- tomgtr
Ja, ik zoek nog een kapper die gecertificeerd Corona heeft gehad.Gijzert schreef: 01 apr 2020, 19:11 Wanneer gaan we met armbanden werken voor mensen die antistoffen hebben?
Deze mensen mogen dan alles weer doen?
Ze kunnen niets doorgeven en de economie weer op gang krijgen.

-
Zou toch ideaal zijn om te weten?tomgtr schreef: 01 apr 2020, 20:02Ja, ik zoek nog een kapper die gecertificeerd Corona heeft gehad.Gijzert schreef: 01 apr 2020, 19:11 Wanneer gaan we met armbanden werken voor mensen die antistoffen hebben?
Deze mensen mogen dan alles weer doen?
Ze kunnen niets doorgeven en de economie weer op gang krijgen.![]()
-
Daar heb ik wel mazzel mee.
Mijn vrouw heeft ooit een eigen kappersbusiness gehad
Mijn vrouw heeft ooit een eigen kappersbusiness gehad

- Fernando
Ik heb me door m'n vrouw laten knippen, matig resultaat zeg maar. Voordeel is dat het nog een maandje ongezien kan groeien...
- Knot
Ik ga het morgen ook voor het eerst proberen, een dagje thuiswerken, zal even aanpassen worden.
Straks eens rekenen of die 60km die ik minder maak opweegt tegen kosten verwarming, stroom, koffie, water en toiletpapier
Straks eens rekenen of die 60km die ik minder maak opweegt tegen kosten verwarming, stroom, koffie, water en toiletpapier

-
OnlineRS-Ron
Nahhhhhh ik rijdt........ nou ja, heb een Alfa, al 28 jaar... geen eens grijs haar meer.......
Gr Ron
Gr Ron
- Martijn_bmw
Knot schreef: 01 apr 2020, 21:28 Ik ga het morgen ook voor het eerst proberen, een dagje thuiswerken, zal even aanpassen worden.
Straks eens rekenen of die 60km die ik minder maak opweegt tegen kosten verwarming, stroom, koffie, water en toiletpapier![]()

- Fernando
Nederland bereid 1 miljard over te maken naar Zuid-Europa voor medische zorg
ad.nl
Echt niet te geloven weer, stop dat geld toch in onze eigen economie/zorg.
ad.nl
Echt niet te geloven weer, stop dat geld toch in onze eigen economie/zorg.
-
Mijn vrouw is echt een lieve schat maar ik zou in dat geval m'n zoontje nog meer vertrouwen. Ik wacht nog wel even. De Beatles zijn weer helemaal in!Fernando schreef: 01 apr 2020, 20:49 Ik heb me door m'n vrouw laten knippen, matig resultaat zeg maar. Voordeel is dat het nog een maandje ongezien kan groeien...

- Knot
Wat een gedoe om een paar haartjes zeg, gewoon 3x per week onder de douche scheermes over je kop, in 2 min klaar en kost niks!
-
M’n schoonzusje behandelt me nu met de tondeuse
Anders ging ik elke week even naar de kapper op de hoek. Ben geen hippie!
- Luco
voor je schaamhaar zeker, want wat op je kop zit is het knippen niet waardRobin schreef: 01 apr 2020, 21:37 M’n schoonzusje behandelt me nu met de tondeuse

- Martijn_bmw
Knot schreef: 01 apr 2020, 21:36 Wat een gedoe om een paar haartjes zeg, gewoon 3x per week onder de douche scheermes over je kop, in 2 min klaar en kost niks!

-
OnlineBram
- Auto: Skoda SuperB gezinscontainer
- ///Joost
Prima gedaan. Toont ook je doorzettingsvermogen.Jinx schreef: 01 apr 2020, 17:04 Nee, ik heb de personeelschef / veiligheids persoon in onze organisatie erop gezet.

- dvh
Jinx schreef: 01 apr 2020, 16:30 To those who cared: ik heb (eindelijk) akkoord gekregen om thuis te werken.![]()

- Martijn_bmw
https://nos.nl/artikel/2329121-bepaalde ... racht.htmlMartijn_bmw schreef: 31 mar 2020, 08:56 Ik verwacht eerder verlengen tm 3 mei.
Dat is einde mei vakantie voor de scholen en is volgens mij ook 6 weken later dan start onderzoek of kinderen het virus ook over kunnen brengen.
Als uit dat onderzoek komt dat het niet zo is dat kinderen het makkelijk kunnen overdragen, hoop ik toch zeer dat dan de scholen 3 mei weer open gaan, en we voorzichtigaan weer op kantoor mogen werken.
Dan weer wat weken later zullen ze winkels weer open laten gaan / normaal winkel gedrag toelaten denk ik.
En pas daarna weer restaurants en cafes. (Daar zit je immers lang met veel vreemde mensen op een kuitje dus meeste kans op besmetting van 1 persoon op vele andere)
Geen bemoedigend maar denk wel reeel artikel.Zij verwacht dat dat in fasen zal gaan, waarbij evenementen en horeca als laatste worden vrijgegeven. Feltkamp noemt het "langdurige verblijf in een slecht geventileerde ruimte, terwijl iedereen in elkaars oor schreeuwt" funest voor de virusbestrijding.
half-Juli pas weer onder de 1200 bezette IC bedden, daarna pas ruimte om langzaam aan maatregelen op te schorten...
- Jan Terwolde
- Auto: Ringtool e90 330i+125D+MG4
Mooi klaar mee als je een horeca zaak hebt... Was die hulp éénmalig of komen er nog meer steunmaatregelen voor ondernemers?
- romo
- Locatie: Create a problem Incite a reaction Propose a solution The /// M-pire strikes back
Ik denk dat een ieder zich beter kan instellen op een langdurige "vakantie"
De overheid zal uiteraard de compenseerden maatregelen even kunnen aanhouden, maar ook daar zal het een keer stoppen, hoe het verder gaat/moet geen idee.
Ik zie wel een nieuw ijkpunt op het moment dat de stofwolken zijn neer gedwaald, daar liggen ok de nieuwe economische kansen, de maak industrie moet hoe dan ook voor een groot deel terug naar de EU, veel te afhankelijk zijn we geworden van de lage lonen landen in dat opzicht, onderstaande maakt dat nog eens pijnlijk duidelijk, goedkoop is wederom toch weer duurkoop gebleken;
https://www.nu.nl/coronavirus/6042013/n ... risis.html
De overheid zal uiteraard de compenseerden maatregelen even kunnen aanhouden, maar ook daar zal het een keer stoppen, hoe het verder gaat/moet geen idee.
Ik zie wel een nieuw ijkpunt op het moment dat de stofwolken zijn neer gedwaald, daar liggen ok de nieuwe economische kansen, de maak industrie moet hoe dan ook voor een groot deel terug naar de EU, veel te afhankelijk zijn we geworden van de lage lonen landen in dat opzicht, onderstaande maakt dat nog eens pijnlijk duidelijk, goedkoop is wederom toch weer duurkoop gebleken;
https://www.nu.nl/coronavirus/6042013/n ... risis.html
-
- Auto: BMW G21 330i M-Sport
Ik hoop van harte voor de horeca dat er, mits mogelijk, een mouw aan gepast wordt.
Minder tafels/gasten zodat afstand wordt gewaarborgd bijvoorbeeld, anders helpen we een complete sector in no-time om zeep. Al moet ik zeggen dat ik ook erg veel horecazaken creatief met de situatie om zie springen, zelfs een restaurant hier in de buurt met een Michelinster bied afhaalmaaltijden aan.
Of dat echter genoeg is om het hoofd boven water te houden? Voor strandtenten of horecazaken die het van de terrassen moeten hebben geen oplossing natuurlijk.
Minder tafels/gasten zodat afstand wordt gewaarborgd bijvoorbeeld, anders helpen we een complete sector in no-time om zeep. Al moet ik zeggen dat ik ook erg veel horecazaken creatief met de situatie om zie springen, zelfs een restaurant hier in de buurt met een Michelinster bied afhaalmaaltijden aan.
Of dat echter genoeg is om het hoofd boven water te houden? Voor strandtenten of horecazaken die het van de terrassen moeten hebben geen oplossing natuurlijk.
-
De goede daargelaten hoor, maar de zaken die ik ken vragen 5 euro voor een espresso en de voertaal is Engels of Pools omdat ze te beroerd zijn om studenten aan te nemen die wel een weerwoord hebben. Die zaken zaten de afgelopen drie jaar vol tot de nok en vallen nu na een week om? Twijfelachtig.
200 ijs en of Nutella winkels die moeten sluiten zou Amsterdam goed staan.
200 ijs en of Nutella winkels die moeten sluiten zou Amsterdam goed staan.
- Jan Terwolde
- Auto: Ringtool e90 330i+125D+MG4
Zou in ieder geval schelen voor restaurants en lunchrooms e.d. De kroeg of discotheken ect. is helemaal niets mee te doen.Richardt. schreef: 02 apr 2020, 10:17 Ik hoop van harte voor de horeca dat er, mits mogelijk, een mouw aan gepast wordt.