Heerlijk toch, dikke facturen sturen van jullie belastingcenten, heerlijk.
Ik blijf nog ff bij gemeentes hangen, super man niks doen en toch 12k per maand factureren.
Heerlijk toch, dikke facturen sturen van jullie belastingcenten, heerlijk.
De VS, dat wordt echt een slachtveld... Een clown aan het roer, een bevolking met obesitas en allerlei aanverwante medische klachten. Daar gaan echt veel slachtoffers vallen ben ik bang...RS-Ron schreef: 28 mar 2020, 21:23 En dan moeten de “zwakke landen” nog beginnen. Ben bang dat het daar helemaal een slachting wordt.
Gr Ron
Toch vind ik dat wat kort door de bocht.Luco schreef: 28 mar 2020, 19:47Tja je kiest toch zelf voor kinderen, niemand heeft je dat verplicht.Wimo schreef: 28 mar 2020, 19:24 Kan me voorstellen dat het inderdaad lastig is voor ouders om 2x ~40 uur te werken en fulltime voor de kinderen te zorgen. Misschien dat het eenvoudiger is voor ambtenaren... Lekker makkelijk lullen.
Zorg er dan ook fatsoenlijk voor ipv het aan een ander over te laten, en interesse in je kind zijn huiswerk heeft geen donder met thuiswerken of corona te maken. Maar met interesse in de leerstof van je kind.
shakes had het over de interesse in hun huiswerk, niet dat het niet lastig is om thuis te werken en je kinderen in de gaten te houden.Martijn_bmw schreef: 28 mar 2020, 21:49Toch vind ik dat wat kort door de bocht.Luco schreef: 28 mar 2020, 19:47Tja je kiest toch zelf voor kinderen, niemand heeft je dat verplicht.Wimo schreef: 28 mar 2020, 19:24 Kan me voorstellen dat het inderdaad lastig is voor ouders om 2x ~40 uur te werken en fulltime voor de kinderen te zorgen. Misschien dat het eenvoudiger is voor ambtenaren... Lekker makkelijk lullen.
Zorg er dan ook fatsoenlijk voor ipv het aan een ander over te laten, en interesse in je kind zijn huiswerk heeft geen donder met thuiswerken of corona te maken. Maar met interesse in de leerstof van je kind.
Je hebt je leven ingericht incl werk, opvang en school.
En ineens vervalt opvang en school, wordt er verwacht dat je je eigen kind Thuis les gaat geven en intussen moet je ook gewoon je fulltime baan blijven doen vanuit huis.
Dat heeft niks te maken met geen interesse in mijn kind maar kan je melden het is best lastig allemaal te combineren
Andre schreef: 29 mar 2020, 01:33 Door een tekort aan thermometers in de apotheek adviseert het RIVM om 3 mais korrels in de anus te steken. Als ze eruit komen als popcorn bel dan het noodnummer!
Andre schreef: 29 mar 2020, 01:33 Door een tekort aan thermometers in de apotheek adviseert het RIVM om 3 mais korrels in de anus te steken. Als ze eruit komen als popcorn bel dan het noodnummer!
Gebruikers op dit forum: frankie, liquidpopcorn en 16 gasten