Verkocht

Tijd voor wat anders? Hier kun je je auto aanbieden!
Plaats reactie
PimV
Auto: E46 M3

Verkocht

Bericht door PimV » 27 mar 2020, 08:09

Hoewel dit niet echt de auto voor 'onze' doelgroep is, word ik een beetje gek van alle Peppies en Kokkies op Marktplaats. :kotsen: Wellicht zoekt iemand nog een comfortabele daily voor weinagh :tooth:

Te koop namens een bekende die dit jaar op wereldreis is gegaan ( en inmiddels door Corona weer terug, maar dat terzijde :bag: )

Leuke Audi A3 in basistrim. Dus simpele 1.6 16V zonder opsmuk, wel climate control, cruisecontrol, piepertjes etc. Interieur is echt nog heel netjes, buitenkant kan wat aandacht gebruiken als je daar waarde aan hecht. Paar krasjes, deukjes etc. Niks geks, maar dit is nooit een showauto geweest, gewoon een gebruiksvoorwerp.

KM stand = 175.000
Nieuwe APK ( tot april 2021)
Laatste grote beurt bij 168.000 km. Banden, remmen etc. alles in goede staat

Minpunt: Heeft voor het rechterachterwiel schade gehad, welke met een flinke dot plamuur is hersteld. Tijdens aanschaf in 2017 (was ik bij destijds) was hier niets van te zien, maar helaas is de plamuur nu gaan scheuren waardoor het niet zo mooi meer is.
Daarom is de prijs ook zo scherp. Ik zou het zelf niet repareren voor dit geld, maar daar heb ik wel rekening mee gehouden in de vaste vraagprijs van 3400 euro.

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Meer foto's en info: https://link.marktplaats.nl/m1504117460

Plaats reactie