Beide kan, mits je niet met zijn allen op dezelfde m2 de hond uitlaat of gaat spelen.frankie schreef: 22 mar 2020, 09:43 Ik verbaas me vooral over de hypocrisie op social media. Hondenuitlaters die hun gal spuien over buitenspelende kinderen is een mooi voorbeeld. Als je dan vraagt waarom ze dan de hond gaan uitlaten: ja die moet even naar buiten he, behoefte doen en wat energie kwijt. Euh![]()
Ik zag 'm al vaker voorbij komen, maarja 48 minuten.Peric schreef: 22 mar 2020, 10:00 Zet even je vooroordelen opzij en kijk 'm even helemaal....
't Gaat om de boodschap, niet wie 'm brengt..
Je moet de tijd weghalen. Je kan alleen vanaf start embeddenPeric schreef: 22 mar 2020, 10:13 Deze video is van OKTOBER 2019!!! Toeval??
Waarom kan ik deze niet embedden?
Klap jij 'm op FB?Peric schreef: 22 mar 2020, 10:18 Toeval???
Er vallen bij mij ineens een hele hoop puzzelstukjes in elkaar...![]()
Jij bent ook naar t strand geweest gisteren?frankie schreef: 22 mar 2020, 10:04 Klopt, maar wat hun betreft moeten de kids lekker binnen blijven, Oudhollandse spelletjes spelen... Je herkent ze aan de hastag #staydefuckhome
Shakes schreef: 22 mar 2020, 10:23 Dat gesmeek van burgemeesters. Als je als land nou nog niet eens in staat bent 3 rotondes en 4 parkeerplaatsen af te zetten waardoor Zandvoort of Noordwijk niet bereikbaar is is het wel heel triest gesteld. Heb ik het nog niet eens over het bloesem park alhier. Wat een amateurisme.
Natuurlijk niet. Maar mijn kids krijgen wel de ruimte om een moment buiten te spelen. Niet in grote groepen, wel met een beperkt aantal andere kinderen uit een vast groepje of samen met mij. Met inachtneming van de 1,5m.
gedeeld op FB.Peric schreef: 22 mar 2020, 10:22 Ah, dat was het, excuses. Maar hij staat hier nu wel..
Staat 'ie al Robin..![]()
Maar jij kan 'm ook delen. Meer bereik..
Waarom mensen voor een strand wandeling Zandvoort of Scheveningen kiezen verbaasd mij meer dan de keuze even uit te waaien. Gister ook nog even op het strand gelopen (wat erg, wat erg!) maar op een plek waar zelfs 50 meter afstand houden tot anderen geen enkel probleem was. Blijkbaar kennen mensen alleen dr hotspots (no pun)...scheelt weer drukte op de plekken waar altijd al niemand te vinden was.
Tuurlijk en de kinderen houden zich daaraan.frankie schreef: 22 mar 2020, 10:57Natuurlijk niet. Maar mijn kids krijgen wel de ruimte om een moment buiten te spelen. Niet in grote groepen, wel met een beperkt aantal andere kinderen uit een vast groepje of samen met mij. Met inachtneming van de 1,5m.
je verbaasd je over de hypocrisie van oa hondenbezitters dat ze klagen over een ander.frankie schreef: 22 mar 2020, 11:19 Hoezo pot verwijt de ketel? Ik verwijt andere mensen ook niet dat ze naar buiten gaan. Met een beetje gezond verstand kan dat prima.
Gebruikers op dit forum: Gert-jan en 10 gasten