Zelfde hier
CTF-Face was legendarish.
Voor UT had je de mod Strikeforce, dat heb ik ook jaren gespeeld.
Ik deed altijd PC gamen. In de tijd van UT was ik een van de eersten in NL met een GeForce 256 DDR kaart in zijn PC. De rest die nog op hun Pentium 2's en TNT kaarten aan het spelen waren waren natuurlijk geen partij. Dat PC gamen werd me op een gegeven moment te gortig, elke 6-12 maanden de nieuwste hardware in je PC. Deed ook overclocking enz. Een keer een AMD Radeon 8500 gefrituurd met een volt mod. En een Pentium 4 moederbord gesloopt door er waterkoeling op te zetten, maar 1 van de slangen ging lekken LOL.
Ben toen een tijdje gestopt met gamen, jaar of 8. Toen eens gewoon een playstation gekocht. Mijn maatje in Thailand die in een hotel werkte vond dat een goed plan want dan konden we wat GTA multiplayer doen etc. Vond ik wel een goed idee, met een playstation hoefde je enkel de PS4 te kopen en wat games, ging niet zo gek als bij de PC's. Of dat dacht ik. Ik begon namelijk ook Call of Duty te spelen. En had al snel in de gaten dat je inputs vertraagd worden op een TV als het een beetje een oude is. En een headset geeft toch wel veel meer situational awareness. En vooral bij de advanced movement games had je veel voordeel met een controller met extra buttons. Inmiddels heb ik:
PS4 Pro + Samsung 1TB EVO SSD, Acer ED273 curved screen, Steelseries Arctis Pro + gamedac headset
PS4 Pro + Samsing 1TB QVO SSD, Asus VG278QR screen, PS4 platinum headset
PS4 Slim 1TB
2x Scuf Impact controllers
5x Sony DS4 controllers gemodificeerd met paddles en sommige digital triggers, verschillende sticks etc (allemaal zelf gebouwd)
Maw dat kan net zo gek als PC gamen