Nee sorry, alleen water......
Op Facebook circuleert hoofdzakelijk onzin.frankie schreef: 13 mar 2020, 10:10 Dat bericht circuleert op Facebook waarbij het ook van zogenaamd van andere "instanties" komt. Lijkt mij een hoax.
Dat is ook het probleem vind ik, je weet gewoon niet wat wel waar is en niet waar. Deskundigen lijken elkaar tegen te spreken. Cijfers worden geïnterpreteerd net op de wijze hoe iemand het uitkomt. Ik sluit me wel aan bij de mening dat het voor bestuurders enorm lastig is om hiermee te dealen en de juiste maatregelen te treffen. Pas achteraf kun je stellen of iets juist was of niet. Je kunt nu de hele boel wel op slot gooien, maar als je vervolgens de komende 10 jaar bezig bent om de economische puin te ruimen is de remedie misschien wel erger dan de kwaal en dat is de afweging die elke keer weer gemaakt moet worden.
ik zou a.s. zaterdag naar NY vliegen voor een week vakantie daar....JP schreef: 13 mar 2020, 05:20 België sluit alle horeca en scholen voor minimaal 3 weken. Daar gaat onze vakantie volgende week![]()
Wat een volk...
Ik heb gisterochtend direct gebeld naar KLM ivm mijn vlucht naar LA die volgende week zaterdag gepland stond. 40 Minuten in de wacht gestaan, maar uiteindelijk nu toch een voucher binnen op de e-mail voor de totale kosten.Martijn_bmw schreef: 13 mar 2020, 10:42 KLM sinds gister en vandaag onbereikbaar via elk mogelijk medium maar die vakantie kan ik sws wel vergeten![]()
bij mij wordt de lijn steeds verbroken, ook al een keer na 60min in de wacht///Joost schreef: 13 mar 2020, 11:10Ik heb gisterochtend direct gebeld naar KLM ivm mijn vlucht naar LA die volgende week zaterdag gepland stond. 40 Minuten in de wacht gestaan, maar uiteindelijk nu toch een voucher binnen op de e-mail voor de totale kosten.Martijn_bmw schreef: 13 mar 2020, 10:42 KLM sinds gister en vandaag onbereikbaar via elk mogelijk medium maar die vakantie kan ik sws wel vergeten![]()
Je komt toch gewoon de VS niet meer in? Of heeft hij een andere nationaliteit dan een schengen-land?Arthur schreef: 13 mar 2020, 10:46 Collega van me zou vandaag, ook NY. Gaat toch maar niet, hoewel het nog wel kan.
vandaag nog wel he, verbod gaat morgenochtend 4.59uur in
020-4747747, ik moest wel vaak opnieuw redial drukken omdat ik 'user busy' kreeg, maar uiteindelijk ging ie toch over. En toen heb ik dus gewacht en spijkers met koppen geslagen en die voucher genomen.Martijn_bmw schreef: 13 mar 2020, 11:13bij mij wordt de lijn steeds verbroken, ook al een keer na 60min in de wacht///Joost schreef: 13 mar 2020, 11:10Ik heb gisterochtend direct gebeld naar KLM ivm mijn vlucht naar LA die volgende week zaterdag gepland stond. 40 Minuten in de wacht gestaan, maar uiteindelijk nu toch een voucher binnen op de e-mail voor de totale kosten.Martijn_bmw schreef: 13 mar 2020, 10:42 KLM sinds gister en vandaag onbereikbaar via elk mogelijk medium maar die vakantie kan ik sws wel vergeten![]()
![]()
mijn eerste poging was gisterochten om 6.30uur over de dag tm gister 22.00uur geprobeerd geen 1x met succes
welk nummer heb je gebruikt?
Gebruikers op dit forum: erwin20vt, Mark 320iS, Martijn_bmw, Semrush [Bot], Ti-Tourist (Erik), tomgtr en 7 gasten