Ach weet je, valt het allemaal mee dan valt het mee.
Dat vlees gaat sowieso wel op en de rest ook wel

Wat ik begreep uit de podcast van David is dat het juist niet overgaat bij kinderen. Dat het hier om een volwassenen virus gaat.Tom schreef: 12 mar 2020, 10:14Ziek worden is echter wat anders dan een virus (kunnen) overbrengen. En dat kan met kinderen snel gaan.Gijzert schreef: 12 mar 2020, 09:24
Kinderen worden blijkbaar bijna niet ziek. Beter op school houden dan.
(ik heb er geen verstand van verder en volg het niet heel erg...)
Ik zou nog even doorgaan met mijn gram te halen. Zielenpoot.
Hoos 2. En door China's maatregelen van 'alles afsluiten voor 14 dagen' etc krijgen we alsnog nr 2.
Hou nou beide ff op met dat gezeik. Lekker via PB een plek in Nederland opzoeken en elkaar op de toeter slaan.
Dit. Kleutergedrag.Gijzert schreef: 12 mar 2020, 10:44Hou nou beide ff op met dat gezeik. Lekker via PB een plek in Nederland opzoeken en elkaar op de toeter slaan.
Horen we wel wie er gewonnen heeft die mag blijven posten.....
Moet jij geen BMW krom rijden ofzo
romo schreef: 12 mar 2020, 11:10 Lees even bij, het is een lap tekst, grafieken etc, en trek uwen conclusie;
https://medium.com/@tomaspueyo/coronavi ... d3d9cd99ca
Binnen ons bedrijf wordt heel actief het advies van het RIVM gevolgd. Uitgangspunt is dat dat geen onnodige/excessieve maatregelen doet.Wouter81 schreef: 12 mar 2020, 11:58 Kan dat kinderachtige gedrag hierboven stoppen? Nogal vermoeiend voor de rest en het leidt af van dit belangrijke thema.
Vraag aan de mede-ondernemers hier. Hoe gaan jullie binnen je organisatie om met corona? Ik heb hier een team van 20 man zitten en heb de standaard instructies verspreid (handen wassen, geen handen schudden, papieren zakdoekjes gebruiken etc.). Iedereen werkt echter nog wel op kantoor hier, een deel zou echter ook prima hun werk vanaf thuis kunnen doen. Dat is een optie die ik nu zeker overweeg.
Ik heb ze twee dagen geleden al naar huis gestuurd. Iedereen werkt thuis.. wat gelukkig kan in onze business.Wouter81 schreef: 12 mar 2020, 11:58 Kan dat kinderachtige gedrag hierboven stoppen? Nogal vermoeiend voor de rest en het leidt af van dit belangrijke thema.
Vraag aan de mede-ondernemers hier. Hoe gaan jullie binnen je organisatie om met corona? Ik heb hier een team van 20 man zitten en heb de standaard instructies verspreid (handen wassen, geen handen schudden, papieren zakdoekjes gebruiken etc.). Iedereen werkt echter nog wel op kantoor hier, een deel zou echter ook prima hun werk vanaf thuis kunnen doen. Dat is een optie die ik nu zeker overweeg.
https://www.lexence.com/artikel/whitepa ... onavirus/Wouter81 schreef: 12 mar 2020, 11:58 Vraag aan de mede-ondernemers hier. Hoe gaan jullie binnen je organisatie om met corona? Ik heb hier een team van 20 man zitten en heb de standaard instructies verspreid (handen wassen, geen handen schudden, papieren zakdoekjes gebruiken etc.). Iedereen werkt echter nog wel op kantoor hier, een deel zou echter ook prima hun werk vanaf thuis kunnen doen. Dat is een optie die ik nu zeker overweeg.
dvh schreef: 12 mar 2020, 13:10 Werk alleen dus of ik niet nu alleen ( zonder klanten ) zit , of ik zit thuis.. Maakt weinig uit. Alleen dat ik hooguit nog wat kan verdienen als ik op mijn werk zit.
Heb een fijne computer , koffieautomaat en snoepjes. Dus ik vermaak me wel.
Moet ik alles invullen. Straks een virus....flieger schreef: 12 mar 2020, 13:18https://www.lexence.com/artikel/whitepa ... onavirus/Wouter81 schreef: 12 mar 2020, 11:58 Vraag aan de mede-ondernemers hier. Hoe gaan jullie binnen je organisatie om met corona? Ik heb hier een team van 20 man zitten en heb de standaard instructies verspreid (handen wassen, geen handen schudden, papieren zakdoekjes gebruiken etc.). Iedereen werkt echter nog wel op kantoor hier, een deel zou echter ook prima hun werk vanaf thuis kunnen doen. Dat is een optie die ik nu zeker overweeg.
Dit is interessant en wellicht handig.