Hierbij een interessepeiling voor mijn Toyota Yaris 1.5 VVT-I T-Sport. Zoals een aantal onder jullie wel weten wissel ik regelmatig van auto/motor/scooter/brommer/trapfiets. Wellicht is het een soort van bindingsangst

Merk: Toyota
Model: Yaris
Uitvoering: 1.5 VVT-I T-Sport
Datum 1e toelating: 15-08-2001 (originele Hollander)
Aantal eigenaren: Ik ben pas de 3e eigenaar
APK: Geldig t/m 18-10-2015
Km-stand: 213.XXX KM (dit loopt nog op)
Opties:
- Achterbank naar voren en achteren te schuiven voor meer been- of bagageruimte
- Airbags (2)
- Boordcomputer
- Bumpers, spiegels, spoiler, etc in kleur
- Centrale deurvergrendeling op afstand
- Elektrisch bedienbare ramen
- Elektrisch bedienbare spiegels
- Lederen sportstuur en pookknop
- Lichtmetalen velgen
- Metallic lak
- Mistlampen
- Opbergvakken (een heleboel, was destijds een van de meest praktische auto's)
- Radio/CD/casette
- Sportinterieur
- Toerenteller
- T-Sport exterieur pakket: voorbumper, grille's, sideskirts, achterbumper, zwarte koplampen, witte knipperlichten, optionele dakspoiler
- T-Sport interieur pakket: zwart dashboard, zwart/antraciet beklede sportstoelen, aluminium/carbon-look details, 3-spaaks sportstuur 2-tone met geperforeerd leer, alu/lederen pookknop, mattenset
Extra's:
- Velgen een aantal tinten donkerder dan het standaard zilver gespoten
- Gele lampjes in de koplampen geplaatst (stadslicht, dimlicht, grootlicht, etc)
Pluspunten:
- Nette onverprutste auto
- Boekjespakket compleet, aanwezig en volledig ingevuld
- Alle 3 de originele sleutels aanwezig
- Vorig jaar nieuwe schijven en blokken rondom gemonteerd
- Vorig jaar 4 nieuwe banden gemonteerd
- Einddemper vervangen door een nieuw exemplaar van het kwaliteitsmerk Bosal
- Auto onlangs laten bekijken op de brug en rijden door de officiële Toyota dealer en dit exemplaar is roestvrij en blok + bak zijn kurkdroog
- Distributieketting (verhalen op internet gelezen van exemplaren met 550.000 KM op de teller zonder problemen)
- Oja...het is een Toyota en dit betreft een in Japan geproduceerd exemplaar (dus geen Franse productie)

Minpunten:
- Gebruikssporen maar dit lijkt mij niet meer dan normaal voor een auto van deze leeftijd en valt heel erg mee
- Scheur rechts onder in de voorruit zonder vertakking (kosten € 200,- of e.v.t. onder de verzekering te reclameren)
- Vocht in de mistlampen dus hier groeien allerlei soorten en maten paddenstoelen in

- Remschijven voor zijn waarschijnlijk niet goed ingeremd want bij remmen vanaf 120km/h trillen deze. Schijven kosten meen ik € 35,- p/st en mogelijk kom ik hier zelf nog aan toe.
Vraagprijs:
Prijsverlaging € 2.750,- --> € 2.250,-
Inruil:
- BMW Z4 3.0 Roadster handgeschakeld (E85)
- Kawasaki Z1000 (03-06)
M.v.g.
Mudje
Foto's: