^ WAANZINNIG !
Die oude analoge synthesizers, Mini MOOG, helemaal supergaaf
Maar Donna Summer deed het toch het beste IMHO
Geweldig dit
Deze kende ik totaal niet. Erg goed. Kan je goed horen waar Black Crows, Wolfmother etc hun inspiratie vandaan haalden.Robin schreef: 02 mar 2020, 07:51 Vandaagdedag veel totale 'kutmuziek' met gelukkig uitzonderingen, maar te weinig.
Small Faces.Leve het voorjaar:)
Yep. Vroegah helemaal, begin jaren tachtig. Mijn kids snappen niet dat papa ooit een vleermuis was. Dit helpt dan ook niet;
Inderdaad. Black Crowes is lekkere muziek, maar niet altijd even origineel. Wat niet erg is. Deze kennen velen van hun, maar is van Otis Redding.tomgtr schreef: 02 mar 2020, 09:46Deze kende ik totaal niet. Erg goed. Kan je goed horen waar Black Crows, Wolfmother etc hun inspiratie vandaan haalden.Robin schreef: 02 mar 2020, 07:51 Vandaagdedag veel totale 'kutmuziek' met gelukkig uitzonderingen, maar te weinig.
Small Faces.Leve het voorjaar:)
Dit dus, wel een "duo" wat ik toen wat vreemd vond. Een paar jaar later,Robin schreef: 02 mar 2020, 07:21 Mooi Giorgio Moroder inderdaad. Ondergesneeuwd door m'n 60-70-80 hang naar Blues-Rock-Metal. Duik er weer even in vanavond:)
Nick Cave ook zoiets waar je even voor moet gaan zitten. Herinner me nog die lugubere clip met Kylie Minogue toch?
Deze dus met mooie Kylie...
Gebruikers op dit forum: Opa, Ti-Tourist (Erik) en 13 gasten