Forumtijd staat nog op wintertijd
- Ruud Bosch
Forumtijd staat nog op wintertijd
Ik zie het nu ook pas.

- Peter Tunissen
ZZzzzzzZZZZZZzzzzzz, hu, watte?
Klok wordt ingelezen uit de server-tijd en die staat nog altijd verkeerd, kan ik verder niks aan veranderen helaas.
Zal straks even de hoster schoppen, dan komt dat wel goed.
Je kunt de klok in je profiel inderdaad een uurtje vooruit zetten (en dan morgen weer terug 8)).
Klok wordt ingelezen uit de server-tijd en die staat nog altijd verkeerd, kan ik verder niks aan veranderen helaas.
Zal straks even de hoster schoppen, dan komt dat wel goed.
Je kunt de klok in je profiel inderdaad een uurtje vooruit zetten (en dan morgen weer terug 8)).
- Ruud Bosch
- Peter Tunissen
Ok, niet zo handig, de tijd staat nu op zomertijd, dus als je uitgelogd bent is het geen probleem, dan pakt hij gewoon de goeie tijd, maar bij sommige mensen gaat de profiel instelling voor de algemene instelling, geen idee waarom.
Als de tijd dus niet klopt, moet je hem even in je profiel op +2GMT zetten en dan zou het allemaal moeten kloppen.
Als de tijd dus niet klopt, moet je hem even in je profiel op +2GMT zetten en dan zou het allemaal moeten kloppen.
- Peter Tunissen
- Ruud Bosch
- Peter Tunissen
Euhm, vaag? 
Het werkt niet helemaal lekker omdat je de tijd in je profiel zelf in kunt stellen (als je net toevallig in een andere tijdzone bent/woont bijv.).
Het forum staat nu op +2GMT maar jouw profiel op +1 en om een of andere reden gaat dan weer het profiel voor, dan weer de tijd van het forum.
Als je hem nu in je profiel op +2GMT zet zou het zeker goed moeten zijn.
Het werkt niet helemaal lekker omdat je de tijd in je profiel zelf in kunt stellen (als je net toevallig in een andere tijdzone bent/woont bijv.).
Het forum staat nu op +2GMT maar jouw profiel op +1 en om een of andere reden gaat dan weer het profiel voor, dan weer de tijd van het forum.
Als je hem nu in je profiel op +2GMT zet zou het zeker goed moeten zijn.
- Ruud Bosch
- Peter Tunissen
- Ruud Bosch
- Peter Tunissen
- Ruud Bosch
- Peter Tunissen
- RVV
Zeg ruud je moet wel ff een eurootje onder in de PC mikken hoor, je denkt toch niet dat we allemaal gratis tijden gaan veranderen [img:42:34]http://www.babybmw.net/forum/images/smi ... fest30.gif[/img]
- Ruud Bosch
Zal ik doen.Peter Tunissen schreef:Ja, kijk niet naar mij, ik snap het ook niet.
Maar als je het in je profiel verandert naar +2GMT, dan zou het allemaal wel moeten kloppen.
Volgens mij moet je ook niet alles willen begrijpen
Sorry Rico, ik heb geen muntinworp faciliteit in mijn systeemkast.Rico v Velzen schreef: Zeg ruud je moet wel ff een eurootje onder in de PC mikken hoor, je denkt toch niet dat we allemaal gratis tijden gaan veranderen
leuke smiley :!: :!: