Knot schreef: 27 feb 2020, 12:53
Hoe lang ga je hem rijden is het plan Daan?
Jaartje of drie waarschijnlijk weer Knot. Geef wel een seintje als de kar beschikbaar komt.
Voor betreft een vergelijking met de Guilia, toevallig recent eens met de Alfa gereden ja. Puur uit interesse. Rij dynamisch gezien ook een prima auto. Alleen is een auto in deze klasse/motorisering altijd een dik compromis en nooit een super sporter. Met andere woorden, het interieur (ergonomie en algemene kwaliteit) en dan met name de tech aan boord (bv I Drive versus wat Alfa te bieden heeft), is dan net zo doorslaggevend. En hierop loopt de G20
mijlenver voor imho.
En Martll, ik denk dat niemand hier de 330i als een vergelijkbaar alternatief voor de M2 ziet hoor. Ik ga nog 3 maandjes van mijn M2 genieten en realiseer me uiteraard dat ik daarna een tijdje in een ander soort auto ga rijden. Dan hou ik me ook niet meer bezig met een plofje uit de uitlaat

. Ik ben denk ik wel iets meer onder de indruk van het weggedrag van de G20 330i met passief M onderstel plus M sper dan jij. Zeker als je het formaat van de auto in ogenschouw neemt.
Daan...