Dat had ik eigenlijk op 240/250 ingeschat, gezien je auto.
Is dat door de drag, of de motor?
Dat had ik eigenlijk op 240/250 ingeschat, gezien je auto.
Niet alleen aan dat systeem. Nu ken ik Alt z’n racewagen niet maar iets zegt me dat een F1 bolide geavanceerder is...Downforce Hans schreef: 24 feb 2020, 15:02De situatie die jij nu schetst zal bij een Mercedes f1 denk ik niet voorkomen gezien het aantal aan technici wat aan dat systeem gewerkt heeft......alt schreef: 24 feb 2020, 14:04 Als ik het mijn Raceauto vergelijk, vind ik het link.
Ik zal je zeggen waarom.
Standaard zit in mijn auto aan de zijkant een hendel waar je mee kan schakelen zonder koppeling.
Maar gelukkig is mijn auto ook uitgevoerd met flippers.
Als ik voor de tarzan met de hendel terugschakel, moet ik kracht zetten, dat maakt dat ik een slinger maak.
Vandaag dat ik dat ding eruit gesloopt hebt.
Ik rij 200 + voor de tarzan, wat denk je met een F1 met 300+, even aan je stuur te trekken.
De wagen wordt tweemaal zo breed.
Als ik met mijn auto op het rechte stuk rij en paar graden aan mijn stuur(quick rack) draai dan ik ga haaks de vangrail in.
Ik verwacht als er een MB wordt uit geremd, de andere veel ruimte moet hebben om niet met zijn tweeën van de baan te gaan.
bedoeld of onbedoeld?Bram schreef: 25 feb 2020, 10:40 Verrek, dat heb ik ook, even aan mijn stuur draaien en ik ga links of rechts![]()
Eikel!Downforce Hans schreef: 26 feb 2020, 13:16 Ik zat laatst in een Defender en dacht laat ik is proberen of hier ook een DAS systeem in zit gezien de speling die ik zag. Draaiend aan het stuur had ik enigszins de indruk dat ik van richting veranderde maar toen ik lichtjes aan het stuur trok had ik het ineens op mijn schoot. Was geen Mercedes kwaliteit.![]()
Downforce Hans schreef: 26 feb 2020, 13:16 Ik zat laatst in een Defender en dacht laat ik is proberen of hier ook een DAS systeem in zit gezien de speling die ik zag. Draaiend aan het stuur had ik enigszins de indruk dat ik van richting veranderde maar toen ik lichtjes aan het stuur trok had ik het ineens op mijn schoot. Was geen Mercedes kwaliteit.![]()
Verstappen nu op 18 ronden oude harde banden 1.16.8smiley schreef: 28 feb 2020, 15:38 De Renault gaat ook lekker.
Ricciardo Q3 vorig jaar een 1.18.106, en nu een 1.16.276
De pret komend seizoen kon hem wel eens in de F1.5 gaan zitten![]()
Rijden bijna zonder achtervleugel, dat zal ook schelen..Luco schreef: 28 feb 2020, 16:44 Ferrari valt wel tegen, als je er uberhaupt wat van kan zeggen.
Werd ook al verteld dat de achterkant van de RB te los is.
Schijnt met de ophanging te maken te hebben volgens RB, maar als ik naar de snelle ronden van Max kijk vanmiddag valt het wel mee hoop ik.
En die 1.16,2 dan, waarop reed ie die?
Gebruikers op dit forum: zegmaarboris en 1 gast