Daan...
De witte zoals op de foto
gaaf! gefeliciteerdRub1con76 schreef: 25 feb 2020, 13:13
Gisteren de knoop doorgehakt, eindelijk is daar mijn eerste echt M![]()
Na 6x een een 5 serie gehad te hebben tijd voor iets compleet anders.
Top Leen! Die van mij moeten ook snel weer zilver worden op de 1M.Leen schreef: 25 feb 2020, 11:10 Vandaag de zomerset er weer onder gezet die ik deze winter zilver had laten spuiten, veel fraaier zo .
![]()
Feli.
Gefeliciteerd! Die complete bij Adels, gaaf hoor.Rub1con76 schreef: 25 feb 2020, 13:13
Heb ik ff aan gedacht maar hier zit nog een jaar fabrieks op en die kan ik verlengen.WillemBoer schreef: 25 feb 2020, 15:55 Witte M doet het altijd goed!
Alleen persoonlijk was ik wel voor een originele gegaan met 2 jaar garantie bij een dealer, bijv die blauwe bij Bergwerf voor 48950 incl garantie.
die fabrieksgarantie verlengen bij bmw dat kan toch alleen als je eerste eigenaar bent? Weet je zeker dat ze dat nog doen in NL?Rub1con76 schreef: 25 feb 2020, 16:18Heb ik ff aan gedacht maar hier zit nog een jaar fabrieks op en die kan ik verlengen.WillemBoer schreef: 25 feb 2020, 15:55 Witte M doet het altijd goed!
Alleen persoonlijk was ik wel voor een originele gegaan met 2 jaar garantie bij een dealer, bijv die blauwe bij Bergwerf voor 48950 incl garantie.
En om aan de eis van de Belgische bank te voldoen moet het een auto jonger dan 3 jaar zijn om aan 1,4% te financieren, dus die bij bergwerf viel al gelijk af.
Ah zo, dan snap ik het.Rub1con76 schreef: 25 feb 2020, 16:18Heb ik ff aan gedacht maar hier zit nog een jaar fabrieks op en die kan ik verlengen.WillemBoer schreef: 25 feb 2020, 15:55 Witte M doet het altijd goed!
En om aan de eis van de Belgische bank te voldoen moet het een auto jonger dan 3 jaar zijn om aan 1,4% te financieren, dus die bij bergwerf viel al gelijk af.
Woon je in België en rijd je hem op Belgisch kenteken? Heb het laatst ook al eens over financieren gehad. In NL volgens onmogelijk om voor 1,4 % een auto te financieren. Persoonlijk dacht ik het nooit te doen. Maar Iedereen kan zo 10 opties noemen waarmee je met je geld meer rendement kan maken dan die 1,4%. Dus dan is financieren gewoon de beste optie.Rub1con76 schreef: 25 feb 2020, 16:18Heb ik ff aan gedacht maar hier zit nog een jaar fabrieks op en die kan ik verlengen.WillemBoer schreef: 25 feb 2020, 15:55 Witte M doet het altijd goed!
Gefeliciteerd! Mooi exemplaar.Rub1con76 schreef: 25 feb 2020, 13:13
Heel gave auto, gefeliciteerd!Rub1con76 schreef: 25 feb 2020, 13:13
Gebruikers op dit forum: JdvPolo, matthyssie, sitechris en 15 gasten