Hehe top! Heb de poll ingevuld. Ik streef er naar de auto dan wel klaar te hebben!Jeffrey026 schreef: 05 feb 2020, 17:21check!!! denk meer aan ietjes later tijdstip. je bmw moet natuurlijk wel mee!

Hehe top! Heb de poll ingevuld. Ik streef er naar de auto dan wel klaar te hebben!Jeffrey026 schreef: 05 feb 2020, 17:21check!!! denk meer aan ietjes later tijdstip. je bmw moet natuurlijk wel mee!
U vraagt, wij draaien
Code: Selecteer alles
S401 Lift-Up-And-Slide-Back Sunroof, Electric
Ik zal vanmiddag even kijken. Die van mij heeft een schuif/kantel dak (werkend). Zal even kijken welke optiecode daaraan hangteBoonstra schreef: 20 feb 2020, 09:37 Bedankt! Ben er blij mee. Gisteravond even met eigen ogen de werkzaamheden bekeken.
De monteur krijgt het dakraam niet op 'kantelstand'. Schuiven gaat probleemloos. Voor mij an sich geen probleem, wist toch niet beter als dat 'ie alleen maar schuiven kon. Maar hij schijnt hem op kantelstand te moeten hebben om bij een aantal cruciale schroeven te komen. Nou heb ik het even snel nagekeken in de VIN decoder, die vertelt mij dat de auto met de volgende optie is uitgerust:
Zijn er meer E36 bezitters die een schuif(/kantel)dak hebben, deze optie (S401) hebben die wél kantelen kunnen? Google levert mij helaas niet zoveel op.Code: Selecteer alles
S401 Lift-Up-And-Slide-Back Sunroof, Electric
Alvast bedankt.
Heb geen vinger uitgestoken afgelopen zaterdag, het enige wat ik gedaan heb is een toegestuurd plaatje uploaden en delen in dit topic
Bedankt! Ja klopt, die past er onder. Mijn bak is in principe in goede staat, alleen in de tweede versnelling giert 'ie een heel klein beetje. Maar dat doet 'ie al vijf jaar lang, zo kocht m'n collega (vorige eigenaar van de auto) 'm ook al en het geluid is niet erger geworden. Praatte laatst met iemand die zei dat Getrag bakken altijd een beetje janken, geen idee of dat echt zo is. Heb de afgelopen twee jaar iig. twee keer de olie gewisseld maar had geen invloed. Bak schakelt erg goed dus verder geen reden tot paniek.Vliet schreef: 03 mar 2020, 09:43 Goed bezig!
Jij had de bak van je 320 te koop toch? Bij schiet ie heel af en toe uit zn drie. Dus misschien interesse vanuit mijn kant. Past onder een 325 toch?
Hoi Bert, waar staat dat ze een identiek nummer hebben?Bert ///M3 schreef: 06 mar 2020, 13:06 Volgens mij is een 330i nokkenas ook 240 graden. Ze hebben in elk geval gewoon hetzelfde onderdeelnummer als die van een X5.
i think there is a differences between 330ci intake cam x5 3.0 intake cam and zhp intake cam
i believe some 330ci's are with smaller spec intake cam (228/9mm), i had also x5 3.0 intake cam and it was 240/9.7mm
zhp is 244/9.7mm
if you're going to buy m54b30 intake cam, measure it before buying, lobes must be 47.7mm
also you can feel the duration of a cam with your finger
look, this is 240/9.7mm non vanos intake cam
3b3733cbee2ed7ae158443f9807b41e2.jpg
this is m54b30 intake cam from 330ci that i've returned back to the seller (228/9mm)
3174b07d2ab401c9aa22a0ec2c73a459.jpg
and this is m54b30 intake cam from x5 3.0 (240/9.7mm - same as non vanos intake cam)
x5 iintake cam.jpg
Gebruikers op dit forum: Bjeffindividual, S-RS en 5 gasten