
En chill man. Het leven is mooi. Maak je niet zo druk.
Overigens, voordat mensen de verkeerde indruk krijgen, mocht je zelfs zo overstuur zijn dat je op pm of app zit hierover, niet met mij. En dat is wellicht beter ook voor je gemoedsrust.
Popcorn?
Nee die discussie gaan we nu niet weer opstarten net nu de storm is gaan liggen en je enigszins bent afgekoeld toch?Robin schreef: 19 feb 2020, 23:12 Ja. Jij voelde dat niet dat onderstuur in 'n 911 dus dan vraag ik mij dingen af MarkS:)
Ik zeg nog één ding: Argumentatie als 't om het rijden/sturen/chassis/physics van een auto gaat. Ik leer elke dag weer, al snap ik 'n hoop wel aardig. Maar gooi 't niet op 'mij' of iemand anders. En ga er ook niet semi leuk over doen. Want dat vat ik op dat moment niet. Ik kan 'n clown zijn qua praatjesmakerij op DF, maar het rijden/physics/chassis onder-overstuur etc ben ik wél serieus in. En daar valt ook voor mij nog wat te leren, maar (en serieus) voor een aantal nog wel meer, neem me niet kwalijk.
Truste.
Tom schreef: 19 feb 2020, 23:42 Volgens mij is het ook niet zo moeilijk.
De GT3/GT4 is primair gebouwd voor het circuit, maar dan met kenteken. Ik vind het prachtig dat zoiets nog gemaakt wordt, zou ook mijn keus zijn (niet omdat ik er het circuit mee op ga, wel om de beleving die zo'n kar biedt). Snap Romo volkomen, valt weinig aan uit te leggen.
Normale modellen (718/911) zijn ook dikke prima. Super om alledag te rijden en duidelijk sportwagen DNA.
Daartussen is door de jaren heen een gat/vraag ontstaan, dat is opgevuld met de GTS. Zelf nooit mee gereden, maar het lijkt mij duidelijk hoe ze 'm in de markt hebben gezet: iets meer vermogen, iets puurder/directer, en wat extra's qua sportieve aankleding. En daarbij in de 718 zelfs het blok uit de GT4. Omdat het gericht op de openbare weg, is ie denk ik voor velen de perfecte sweet spot, zeker als het je enige auto is. De naam GTS heeft verder niet het glansrijke imago.
Welk model het best bij je past is een keus die ieder voor zich kan maken. Je ziet het al aan de posters: Romo vind de GT4 het best passen, Sdlauto de normale 718 en MarkS vind een GTS de sweet spot tussen beide.
Lichte neus in inherent aan het concept, dat stuurt nou eenmaal anders dan een blok voorin. Het ene model zal het hooguit iets beter verbloemen dan de ander. Als je dat niks vind is dat ook prima natuurlijk.
Overstuur of driftbaarheid is voor mij geen graadmeter om te bepalen of een auto goed is, anders was een oude E36 met sper de beste auto ooit. Mij past een middenmotor-concept wel en van de middenmotors die ik gereden heb vind ik de onderstellen en afstelling van Porsche koning.
Misschien moet jij eens solliciteren. Bij dat programma waar Bram aan heeft meegedaan. Volgens mij heeft hij er een leuke vrouw aan overgehouden.romo schreef: 20 feb 2020, 07:05De sollicitatie voor de rechter stoel is geopend, ik zie de reacties, incluis foto`s, gaarne tegemoet![]()
Klopt ook. Vandaar dat je ze in de drifting scene vaak ziet. Auto's met middenmotor of 911s.allen schreef: 20 feb 2020, 00:08 Mooie aan middenmoter of iets als 911 is dat je kunt ondersturen, neutraal de bocht door kan of oversturen. Alles op commando.
Ja die Wenkie is weer vrijgezel !allen schreef: 20 feb 2020, 07:20Misschien moet jij eens solliciteren. Bij dat programma waar Bram aan heeft meegedaan. Volgens mij heeft hij er een leuke vrouw aan overgehouden.romo schreef: 20 feb 2020, 07:05De sollicitatie voor de rechter stoel is geopend, ik zie de reacties, incluis foto`s, gaarne tegemoet![]()
![]()
Dit is inderdaad wat ik al eerder aangegeven heb.Tom schreef: 19 feb 2020, 23:42 Volgens mij is het ook niet zo moeilijk.
De GT3/GT4 is primair gebouwd voor het circuit, maar dan met kenteken. Ik vind het prachtig dat zoiets nog gemaakt wordt, zou ook mijn keus zijn (niet omdat ik er het circuit mee op ga, wel om de beleving die zo'n kar biedt). Snap Romo volkomen, valt weinig aan uit te leggen.
Normale modellen (718/911) zijn ook dikke prima. Super om alledag te rijden en duidelijk sportwagen DNA.
Daartussen is door de jaren heen een gat/vraag ontstaan, dat is opgevuld met de GTS. Zelf nooit mee gereden, maar het lijkt mij duidelijk hoe ze 'm in de markt hebben gezet: iets meer vermogen, iets puurder/directer, en wat extra's qua sportieve aankleding. En daarbij in de 718 zelfs het blok uit de GT4. Omdat het gericht op de openbare weg, is ie denk ik voor velen de perfecte sweet spot, zeker als het je enige auto is. De naam GTS heeft verder niet het glansrijke imago.
Welk model het best bij je past is een keus die ieder voor zich kan maken. Je ziet het al aan de posters: Romo vind de GT4 het best passen, Sdlauto de normale 718 en MarkS vind een GTS de sweet spot tussen beide.
Lichte neus in inherent aan het concept, dat stuurt nou eenmaal anders dan een blok voorin. Het ene model zal het hooguit iets beter verbloemen dan de ander. Als je dat niks vind is dat ook prima natuurlijk.
Overstuur of driftbaarheid is voor mij geen graadmeter om te bepalen of een auto goed is, anders was een oude E36 met sper de beste auto ooit. Mij past een middenmotor-concept wel en van de middenmotors die ik gereden heb vind ik de onderstellen en afstelling van Porsche koning.
Jij als BMWert moet toch wel weten hoe hard dat gaat als je hier en daar een vinkje zet.
Bij B//MW kost 't allemaal de helft man:)