Nederland gaat naar de haaien
-
OnlineLuco
Re: Nederland gaat naar de haaien
Daar past wel een paar kilo pillen tussen zonder dat het opvalt.
-
Jan Slagter gelooft Imanuelle Grives niet (en ik ook niet).Robin schreef: 19 feb 2020, 11:12 Is dit bagger TV voor de cijfers? Het zal. Maar die Grives is hier zo echt als 't maar kan. Erg domme dingen gedaan. Understatement. Maar toch...d'r verhaal. Het is wel zo dat ze nu 'beroemder' is dan ooit. Ik kende d'r van de comedy 'Alleen maar nette mensen' waar ze in Eva-kostuum wel twee enorme indrukken achterliet:
https://www.nu.nl/279080/video/imanuell ... kapot.html
https://www.telegraaf.nl/entertainment/ ... rives-niet
-
- Auto: Dikke Bmw
Wat heeft tv Nederland toch met criminelen? Als je een zielig verhaal hebt en spijt betuigt krijg je een podium.
-
- Auto: Fun Damn Mentally
Jan Slagter mocht d'r niet motorboaten denk ik:)
- JP
- Jan Terwolde
- Auto: Ringtool e90 330i+125D+MG4
https://www.autoweek.nl/autonieuws/arti ... -echt-aan/
De commentaren zeggen weer eens genoeg over de figuren op autoweek... echte autoliefhebbers daar..
De commentaren zeggen weer eens genoeg over de figuren op autoweek... echte autoliefhebbers daar..
-
Dit?Jan Terwolde schreef: 19 feb 2020, 15:38 https://www.autoweek.nl/autonieuws/arti ... -echt-aan/
Als er echt een trajectcontrole is snap ik hem ook nog wel:)hello
vandaag om 15:56
0
hello
Ik ga lekker honderd rijden en bespaar dus brandstof ( rij dan 1 op 25 a 30 ).
Laat de klevers maar komen, rij geen meter harder voor die sukkels ( = asocialen ). Ik hoop echt dat ze door hun idiote weggedrag eens wat familieleden om rijden, dan leren ze het wel af.
Dan blijf je toch max snelheid rijden(doe ik wel op A10)
- Jan Terwolde
- Auto: Ringtool e90 330i+125D+MG4
Ik kan niet tegen dat politiek correcte. Gewoon lekker doorrijden waar dat kan en weg met die trajectcontrole, of dan in ieder geval waar het veiligheid oplevert zoals op stukken bij scholen e.d. ipv op een rechte weg waar niet eens fietsers of kruisingen zijn en je met gezond verstand prima wat harder kan rijden.
Dit:
Goede zaak! Tegelijkertijd de bekeuringen vertienvoudigen!
en dit:
Gewoon triest dat dit soort maatregelen nodig zijn, omdat mensen zich niet aan regels willen houden.......... Afgezien van verkeersveiligheid, je auto wordt een stuk zuiniger, minder slijtage, etc.
en dit:
De meest eerlijke manier van controle. Als je dan in wilt halen Hopelijk overal ingevoerd zodat mensen die willen gassen met die hap zich ook een keer aan de snelheid houden. Ik rijd zelf ook regelmatig net wat te hard en dan is trajectcontrole de enige manier. En als je dan een bon krijgt is het echt helemaal je eigen schuld. Prima dus.
Dit:
Goede zaak! Tegelijkertijd de bekeuringen vertienvoudigen!
en dit:
Gewoon triest dat dit soort maatregelen nodig zijn, omdat mensen zich niet aan regels willen houden.......... Afgezien van verkeersveiligheid, je auto wordt een stuk zuiniger, minder slijtage, etc.
en dit:
De meest eerlijke manier van controle. Als je dan in wilt halen Hopelijk overal ingevoerd zodat mensen die willen gassen met die hap zich ook een keer aan de snelheid houden. Ik rijd zelf ook regelmatig net wat te hard en dan is trajectcontrole de enige manier. En als je dan een bon krijgt is het echt helemaal je eigen schuld. Prima dus.
-
Inderdaad. Nu is verkeersveiligheid op bepaalde N wegen wel wat van te zeggen he.
- Eeuwe
- Auto: Paar Fransozen en paar BMW's
Friesland; N351 en N381 (laatste werkt overigens nog niet). N351 is wat van te zeggen, drukke tweebaansweg waar altijd te hard gereden wordt, maar niet echt veel ongelukken zijn. N381 snap ik totaal niet; nieuwe vierbaans autoweg. Gebeuren wel wat ongelukken maar de oorzaak hiervan is zelden het harde rijden.
De weg:

Gewoon een prachtige weg, sinds de verdubbeling géén dode meer gevallen. Itt. het enkelbaans-gedeelte van de weg, waar géén trajectcontrole is.. dood dood 4xdood dood enz enz
N706 is ook echt absurd. Rechte weg, weinig afslagen.. is gewoon makkelijk cashen.
De weg:

Gewoon een prachtige weg, sinds de verdubbeling géén dode meer gevallen. Itt. het enkelbaans-gedeelte van de weg, waar géén trajectcontrole is.. dood dood 4xdood dood enz enz
N706 is ook echt absurd. Rechte weg, weinig afslagen.. is gewoon makkelijk cashen.
-
Pas maar op Eeuwe. N31 Haak Lwd (Zwette) ben ik m'n RBW aug '17 kwijtgeraakt vanwege een laserende diender op>1000m afstand....
-
Deze Tjeerd de Groot hoort niet in de Tweede Kamer, hij hoort wat mij betreft niet in Nederland. Maar in Aleppo of in Turkije.
https://www.dvhn.nl/drenthe/D66-kabinet ... 7KWUiDo5A9
https://www.dvhn.nl/drenthe/D66-kabinet ... 7KWUiDo5A9
- RJL86
- Auto: Mazda 3
Waarschijnlijk huisdealer van bekend Nederland. Ja dan kan je zo op tv.Robin schreef: 19 feb 2020, 11:12 Is dit bagger TV voor de cijfers? Het zal. Maar die Grives is hier zo echt als 't maar kan. Erg domme dingen gedaan. Understatement. Maar toch...d'r verhaal. Het is wel zo dat ze nu 'beroemder' is dan ooit. Ik kende d'r van de comedy 'Alleen maar nette mensen' waar ze in Eva-kostuum wel twee enorme indrukken achterliet:
-
Maar op één of andere manier heeft ze ook wel weer wát.RJL86 schreef: 19 feb 2020, 17:15Waarschijnlijk huisdealer van bekend Nederland. Ja dan kan je zo op tv.Robin schreef: 19 feb 2020, 11:12 Is dit bagger TV voor de cijfers? Het zal. Maar die Grives is hier zo echt als 't maar kan. Erg domme dingen gedaan. Understatement. Maar toch...d'r verhaal. Het is wel zo dat ze nu 'beroemder' is dan ooit. Ik kende d'r van de comedy 'Alleen maar nette mensen' waar ze in Eva-kostuum wel twee enorme indrukken achterliet:

- RJL86
Die weg neem ik altijd naar Harlingen/Terschelling. Nooit begrepen dat het een N-weg is. Is gewoon een snelweg. Ik rijd er dus ook standaard 130eBoonstra schreef: 19 feb 2020, 16:55 Friesland; N351 en N381 (laatste werkt overigens nog niet). N351 is wat van te zeggen, drukke tweebaansweg waar altijd te hard gereden wordt, maar niet echt veel ongelukken zijn. N381 snap ik totaal niet; nieuwe vierbaans autoweg. Gebeuren wel wat ongelukken maar de oorzaak hiervan is zelden het harde rijden.
De weg:
-
Ik reed daar 206, maar geen Peugeot.
Voor justitie die meeleest, was in MPH
- romo
- Locatie: Create a problem Incite a reaction Propose a solution The /// M-pire strikes back
Wat heerlijk leeg die wegen 

- Eeuwe
Dat heeft je 058-haat niet ten goede gedaanRobin schreef: 19 feb 2020, 17:04 Pas maar op Eeuwe. N31 Haak Lwd (Zwette) ben ik m'n RBW aug '17 kwijtgeraakt vanwege een laserende diender op>1000m afstand....

Vanuit 050? Dan ga je denk ik over de N31 haha. Dezelfde weg (Harlingen-Emmen) maar vanaf Drachten verandert de naam van N381 naar N31. Mja een snelweg moet formeel vluchtstroken en een bredere middenberm hebben.. Ik snap de verwarring, let wel op want ze staan er een hoop te laseren..RJL86 schreef: 19 feb 2020, 17:17Die weg neem ik altijd naar Harlingen/Terschelling. Nooit begrepen dat het een N-weg is. Is gewoon een snelweg. Ik rijd er dus ook standaard 130
- Eeuwe
BliksemRobin schreef: 19 feb 2020, 17:21 Ik reed daar 206, maar geen Peugeot.

- RJL86
Ja is idd N31 dan. Ik heb ze nog niet zien staan, maar rijdt er ook niet heel vaak. 2x per jaar of zo.eBoonstra schreef: 19 feb 2020, 17:29Dat heeft je 058-haat niet ten goede gedaanRobin schreef: 19 feb 2020, 17:04 Pas maar op Eeuwe. N31 Haak Lwd (Zwette) ben ik m'n RBW aug '17 kwijtgeraakt vanwege een laserende diender op>1000m afstand....De nieuwe haak om 058 is wel echt prachtig trouwens. Had vroeger een 'lust-adresje' in St. Annaparochie, om er te komen was Leeuwarden altijd een vreselijke ophoping. Als ik er nu weer heen zou moeten ben ik wel 15 tot 20 minuten sneller dankzij de haak om Lwd. Maar ik snap het gevaar daar inderdaad, je kunt er makkelijk te hard rijden.
Vanuit 050? Dan ga je denk ik over de N31 haha. Dezelfde weg (Harlingen-Emmen) maar vanaf Drachten verandert de naam van N381 naar N31. Mja een snelweg moet formeel vluchtstroken en een bredere middenberm hebben.. Ik snap de verwarring, let wel op want ze staan er een hoop te laseren..RJL86 schreef: 19 feb 2020, 17:17Die weg neem ik altijd naar Harlingen/Terschelling. Nooit begrepen dat het een N-weg is. Is gewoon een snelweg. Ik rijd er dus ook standaard 130
-
- Auto: 292PS/402,7NM/6.600U/pm.
Vroeger op de zondagochtend een heerlijke weg (N351) om de auto uit te laten. Eerst een rondje op verkenning en daarna het gas erop. Tegenwoordig te veel controles.
-
Ik zie dat de N205 ook ertussen staat. Kon daar vroeger heerlijk even op gas met de motor.
Ik snap het grotendeels wel want de meeste dodelijke ongelukken bevinden zich op de N wegen. Smaller en vaak slechter verlicht.
Ik snap het grotendeels wel want de meeste dodelijke ongelukken bevinden zich op de N wegen. Smaller en vaak slechter verlicht.
- sitechris
- Auto: BMW M2 G87/SEAT Ibiza 1.5 TSI
Op gevaarlijke wegen kan ik leven met trajectcontroles. Maar op een N11 met twee rijbanen? Of op de rijksweg? Gewoon ordinair belasting innen.
- romo
- Locatie: Create a problem Incite a reaction Propose a solution The /// M-pire strikes back
Zie dit dan, pffff
Video staat wel op de Telegraaf.
https://www.nrc.nl/nieuws/2020/02/19/aa ... e-a3990995
Video staat wel op de Telegraaf.
https://www.nrc.nl/nieuws/2020/02/19/aa ... e-a3990995
- Eeuwe
Vertel mij wat, ben er 2017 gepakt door een filmauto van wegmisbruikersMike R32 schreef: 19 feb 2020, 18:10 Vroeger op de zondagochtend een heerlijke weg (N351) om de auto uit te laten. Eerst een rondje op verkenning en daarna het gas erop. Tegenwoordig te veel controles.