Arjan, 49 jaar oud, sinds kort tevreden (en ook trotse) bezitter van een comfortabele BMW F11 520d. Hiervoor jaren een E39 Touring en een E34 525i gereden. Ooit begonnen met een Golfje Mk2 dat met verve de racecursus op Zandvoort en 3-daagse rallycursus op Valkenswaard heeft doorstaan

Heb een aantal jaren gereden in de V360 cup (vanaf de cup-start, was een leuke groep om mee/tegen te racen) en daarna een paar races in de MX5 cup. Ook een erg leuke auto om in te rijden. Na de komst van ons 2e kind en de aankoop van een huis zijn de raceactiviteiten stil komen te liggen maar de race-ambitie niet. Dus sinds kort weer op zoek naar een enigszins betaalbare BMW om op te bouwen: E30 325i (eigenlijk vrijwel onvindbaar) of een 318TI ('96-'99). Mocht je een auto te kopen hebben/krijgen of 'iemand kennen die...' houd ik me aanbevolen.
Zitten volgens mij serieus veel autoliefhebbers en kenners op dit forum dus zal iig met veel plezier blijven lezen, zeker zinvolle info tegen komen en hopelijk ook toevoegen.
Groeten, Arjan