Er is zeeeeeeeeeeeer weinig DF spul

ps. als ik er een zooitje weg doe kan er een F430 Scuderia staat

http://www.autotrack.nl/owa_dima/owa/at ... w_header=Y
De reguliere "handel" wordt niet aan particulieren verkocht.Stefan R schreef:Verkopen jullie ook "afgeschreven" auto's particulier Fabian?Fabian schreef:haha, nee die zijn niet echt allemaal van mij heduifjes.com schreef:Fab....80.000 auto's zeker 8)![]()
Mooie selectie heb je staan hoor, vooral veel lage kilomterstanden. Ook auto;s van 2003 met lage standen!
markk schreef:Hier de mijne. Deze zijn niet gefinancieerd en niet te koop
http://img.villagephotos.com/p/2004-1/6 ... o_2007.jpg
(oh ja vergeet die lease Ibiza, die is weg...)
Mark
Jonge Avensissen is altijd markt voor. Alle Toyota's eigenlijk, jong of stokoud.Roel schreef:Wat mij opvalt zijn die 4 avensisen diesels van ongeveer 30.000 euro. Is daar een beetje markt voor? Of is dat incl demo's?
3 van die landcruisers hebben is ook wel stoer
We verkopen wekelijks zo'n 450 auto's. Die kunnen, en willen, we niet allemaal particulier verkopen. Ze moeten gewoon elke week allemaal weer van het terrein af zijn. We verkopen er zo'n 10 tot 20 per week particulier. De rest gaat dus via de handel weg. Staan er zeker nog 200 tussen die we zo particulier zouden kunnen verkopen zonder enig probleem, maar daar hebben we de capaciteit niet voor.Arthur schreef:Wat verkopen jullie zelf en wat gaat er nu eigenlijk naar de handel?Fabian schreef:De reguliere "handel" wordt niet aan particulieren verkocht.
Als ik zo vrij mag zijn
Dank voor antwoordFabian schreef:We verkopen wekelijks zo'n 450 auto's. Die kunnen, en willen, we niet allemaal particulier verkopen. Ze moeten gewoon elke week allemaal weer van het terrein af zijn. We verkopen er zo'n 10 tot 20 per week particulier. De rest gaat dus via de handel weg. Staan er zeker nog 200 tussen die we zo particulier zouden kunnen verkopen zonder enig probleem, maar daar hebben we de capaciteit niet voor.Arthur schreef:Wat verkopen jullie zelf en wat gaat er nu eigenlijk naar de handel?Fabian schreef:De reguliere "handel" wordt niet aan particulieren verkocht.
Als ik zo vrij mag zijn
We kunnen niet alle snoepjes ertussenuit halen, we hebben de handelaren nodig, ze moeten gewoon elke week al die auto's weer van ons kopen. En tegen een goede prijs. Daar moet dus een gezonde wisselwerking tussen zitten.
Gebruikers op dit forum: Godspeed, Google [Bot] en 5 gasten