7.49
- funnyname
Ik vind het toch een beetje tegen vallen, enorme motor, veel PK's en een goede pk/gewicht verhouding. Desondanks is de Z06 volgens deze lijst toch langzamer dan alle 'performance' Porsches. (die het moeten doen met bijna de helft van de motor van de Corvette) Ik mis alleen de tijd van de 997 GT3 RS. Verder valt de eerste Ferrari in de rij op, pas op plaats 44 

- Sander S.
Ik denk dat je de standaard C6 bedoeld ?funnyname schreef:Ik vind het toch een beetje tegen vallen, enorme motor, veel PK's en een goede pk/gewicht verhouding. Desondanks is de Z06 volgens deze lijst toch langzamer dan alle 'performance' Porsches. (die het moeten doen met bijna de helft van de motor van de Corvette) Ik mis alleen de tijd van de 997 GT3 RS. Verder valt de eerste Ferrari in de rij op, pas op plaats 44
Meet the Z06, compleet andere auto
- funnyname
Nope, open ff de link en kijk wat ik bedoel ..Sander Spoolder schreef:Ik denk dat je de standaard C6 bedoeld ?funnyname schreef:Ik vind het toch een beetje tegen vallen, enorme motor, veel PK's en een goede pk/gewicht verhouding. Desondanks is de Z06 volgens deze lijst toch langzamer dan alle 'performance' Porsches. (die het moeten doen met bijna de helft van de motor van de Corvette) Ik mis alleen de tijd van de 997 GT3 RS. Verder valt de eerste Ferrari in de rij op, pas op plaats 44
Meet the Z06, compleet andere auto
En wat betreft de prijzen, die zijn totaal niet te vergelijken.
Als we hier in Europa dezelfde arbeid/energie/millieu/grondstoffen/TAX-prijzen zouden hebben als in de US, zouden auto's hier ook minder dan de helft kosten .. Alleen de BPM is al 40% hier in NL :!:
- Maik