Alles relatief hans, een tcr auto die standaard is haalt die rondetijden niet, en een seat bv kost minimaal 85k, dus tov een tcr auto is het niet te duur.Downforce Hans schreef: 12 feb 2020, 17:40 60 ruggen........inderdaad aardig betaalbaar........Milan moet nog maar een maandje wachten, dan kijken we verder.(of de andere kant op)
![]()
Ik kan het me niet meer voor de geest halen.......
Dat gaan we volgende week exact bepalen, maar ik zou gokken op rond de €3.500 excl. BTW voor alle 7 de races (Spa is duur...).
Sorry, heb mijn post even bijgewerkt hierboven, maar op een avond 2 races van 45 minuten idd; precies tot de tank leeg is.
Pot tennisster, ja. Haar tegenpot ziet er overigens wel aardig uitRobin schreef: 12 feb 2020, 16:17 LOL
Heb je die poster van Navratilova nog boven het bed?:)
Die kon 'n potje tennissen.
ja dat was juist de fokking woordgrap man:)Arthur schreef: 13 feb 2020, 13:42Pot tennisster, ja. Haar tegenpot ziet er overigens wel aardig uitRobin schreef: 12 feb 2020, 16:17 LOL
Heb je die poster van Navratilova nog boven het bed?:)
Die kon 'n potje tennissen.
https://www.gettyimages.nl/fotos/julia- ... 20lemigova
Wat is dit nou: een M240, M2 of M2 Competition? Ik dacht eerst de laatste maar hij heeft gewone spiegels.
Goede vraag!martll schreef: 13 feb 2020, 20:27 Wat een gave body zeg.
Een misschien wat domme vraag maar zijn dit nou nieuwe (straat) M240i's die worden omgebouwd? Of zijn het M240i racing auto's die worden omgebouwd door Davytec?