Ik lust hem wel, benieuwd hoe het rijdt..

https://www.autoweek.nl/nieuws/volvo-s60-is-los/
60k, wisselgeld...
Ik weet niet hoor, maar hoe moet je een sedan (of touring) heden ten dage nog onderscheidend maken, en profil lijken alle sedans toch op elkaar? Persoonlijk, als je achter de S60 rijdt, zie je meteen: dat is een Volvo. Zelfde geldt voor voor het front met die "Thor hamers" led verlichting. Ook het interieur is echt Volvo.Mike R32 schreef: 22 jun 2018, 11:22 Leuke auto voor erbij, grote kofferbak voor de boodschappen en vierdeurs blijft handig om de kinderen naar school te brengen. Wel jammer dat elke nieuwe Volvo meer op een Audi gaat lijken. Daar gaat ie weer, vroeger was Volvo nog een herkenbaar merk nu gaat het op in de massa. Maar goed waar maak je je druk om, autootje kost maar €60k daar kun je geen buil aan vallen.
Wordt 'm niet
(Lees die reacties ook eens, 't is net alsof D66 een forum heeft
Denk een kwestie van proberen te wedden op 2 paarden. Aan de ene kant de autoliefhebbers pleasen die graag veel PK’s willen, aan de andere kant de Greta knuffelaars. Hoop dat ze door dit halfslachtige beleid uiteindelijk van beide kampen niemand aantrekken. De liefhebber vind die betuttelende limiet triest, de GroenLinks fans vinden dat vermogen totaal zinloos.sitechris schreef: 11 feb 2020, 18:55 Ik snap het niet. Als je dan consequent bent, waarom dan nog auto's met 400 pk op de markt brengen? Totaal onnodig vanuit die filosofie. Typisch voorbeeld van Policor dit. En helemaal als je bedenkt dat ze Polestars niet begrenzen.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast