Nederland gaat naar de haaien
-
- Auto: Fun Damn Mentally
Re: Nederland gaat naar de haaien
Rutte is een totale marionet van links geworden. Pim/Wilders/Baudet zijn producten van ongebalanceerde kabinetten/overheden van de laatste >20 jaar.
Als je je ongehoord voelt als zwijgende(lol) meerderheid krijg je dat 'soort politici'.
Als je je ongehoord voelt als zwijgende(lol) meerderheid krijg je dat 'soort politici'.
- 350 Z
Voor wie Baudet niet slim vind:
Na het behalen van zijn gymnasiumdiploma ging hij in 2001 geschiedenis studeren aan de Universiteit van Amsterdam. In 2002 kwam daar de studie rechten bij. In 2006 behaalde hij zijn doctoraalexamen voor rechten en een academische bachelor voor geschiedenis. In 2007 trad Baudet in dienst van de Universiteit Leiden. Als docent en promovendus was hij verbonden aan de Faculteit der Rechtsgeleerdheid.
Alleen moet hij echt leren dat alles wat hij zegt word uitvergroot in de media. Want hij word voor de gevestigde orde als een serieuze bedreiging gezien die koste wat het kost gestopt moet worden.
Na het behalen van zijn gymnasiumdiploma ging hij in 2001 geschiedenis studeren aan de Universiteit van Amsterdam. In 2002 kwam daar de studie rechten bij. In 2006 behaalde hij zijn doctoraalexamen voor rechten en een academische bachelor voor geschiedenis. In 2007 trad Baudet in dienst van de Universiteit Leiden. Als docent en promovendus was hij verbonden aan de Faculteit der Rechtsgeleerdheid.
Alleen moet hij echt leren dat alles wat hij zegt word uitvergroot in de media. Want hij word voor de gevestigde orde als een serieuze bedreiging gezien die koste wat het kost gestopt moet worden.
-
Hij is intelligent zat, maar is weinig diplomatiek in z'n bewoordingen, hoe 'waar' ze vaak ook kunnen zijn.....
- 350 Z
Baudet heeft gereageerd op zijn tweet:
"Statement incident in de trein
Afgelopen vrijdagavond heeft zich in mijn naaste omgeving een vervelend incident voorgedaan. Twee jonge vrouwen die goede bekenden van mij zijn, vertelden me dat zij in de trein hoogst onaangenaam zijn bejegend door een groep mannen. Dit waren controleurs, maar dat was voor de vrouwen onduidelijk. De wijze waarop zij werden aangesproken was voor de vrouwen zeer intimiderend. Ze gaven mij aan dat er openlijk en meermalen wapengerei werd getoond, dat er sprake was van intimiderend verbaal en non-verbaal gedrag en dat de mannen op agressieve wijze hun ‘legitimatie’ toonden. Die legitimatie bevreemdde de vrouwen, omdat zij in vorm en stijl (lettertype) afwijkende geplastificeerde papiertjes te zien kregen. Dat gaf de vrouwen weinig vertrouwen en een onaangenaam gevoel. Toen de vrouwen dat kenbaar maakten, werd gedreigd hen ‘mee te nemen’. Van de-escalatie van de zijde van het personeel, was volgens hen geen sprake. Ook nadat zij geldige vervoersbewijzen toonden bleef de groep mannen de rest van de reis op een voor de vrouwen intimiderende manier om hen heen hangen.
De vrouwen in kwestie hebben zich zowel tijdens het restant van de treinreis, als na het uitstappen en tijdens de wandeling terug naar hun huis zeer onveilig gevoeld. Ernstig overstuur hebben ze mij over de kwestie verteld en dat heeft me geraakt. Ik heb me daar vervolgens over geuit op social media - te snel, en te stevig. Daarbij heb ik de kwestie te haastig in een bredere politieke context getrokken: de context namelijk van de gevolgen van de massale immigratie, integratieproblemen en het gebrek aan veiligheid dat vele Nederlanders daardoor dagelijks zien en ervaren. Uiteraard heb ik niemand willen beschuldigen die geen blaam treft. Dit heb ik de NS inmiddels ook laten weten."
"Statement incident in de trein
Afgelopen vrijdagavond heeft zich in mijn naaste omgeving een vervelend incident voorgedaan. Twee jonge vrouwen die goede bekenden van mij zijn, vertelden me dat zij in de trein hoogst onaangenaam zijn bejegend door een groep mannen. Dit waren controleurs, maar dat was voor de vrouwen onduidelijk. De wijze waarop zij werden aangesproken was voor de vrouwen zeer intimiderend. Ze gaven mij aan dat er openlijk en meermalen wapengerei werd getoond, dat er sprake was van intimiderend verbaal en non-verbaal gedrag en dat de mannen op agressieve wijze hun ‘legitimatie’ toonden. Die legitimatie bevreemdde de vrouwen, omdat zij in vorm en stijl (lettertype) afwijkende geplastificeerde papiertjes te zien kregen. Dat gaf de vrouwen weinig vertrouwen en een onaangenaam gevoel. Toen de vrouwen dat kenbaar maakten, werd gedreigd hen ‘mee te nemen’. Van de-escalatie van de zijde van het personeel, was volgens hen geen sprake. Ook nadat zij geldige vervoersbewijzen toonden bleef de groep mannen de rest van de reis op een voor de vrouwen intimiderende manier om hen heen hangen.
De vrouwen in kwestie hebben zich zowel tijdens het restant van de treinreis, als na het uitstappen en tijdens de wandeling terug naar hun huis zeer onveilig gevoeld. Ernstig overstuur hebben ze mij over de kwestie verteld en dat heeft me geraakt. Ik heb me daar vervolgens over geuit op social media - te snel, en te stevig. Daarbij heb ik de kwestie te haastig in een bredere politieke context getrokken: de context namelijk van de gevolgen van de massale immigratie, integratieproblemen en het gebrek aan veiligheid dat vele Nederlanders daardoor dagelijks zien en ervaren. Uiteraard heb ik niemand willen beschuldigen die geen blaam treft. Dit heb ik de NS inmiddels ook laten weten."
-
Ik snap die dames wel.
Mijn vrouw- zelf buitenlands- is als de dood voor dat soort M.O. Naffer volk.
-
OnlineEeuwe
- Auto: Paar Fransozen en paar BMW's
Vergeet niet dat de FVD niet alleen Thierry Baudet is. Ik vind Baudet oké, maar mijn echte persoonlijke favoriet is Theo Hiddema. Scherp, adhoc, ontzettend nuchter (geboren Fries natuurlijk), ontzettend slim en actueel. Als Thierry er alléén voor stond (a la PVV) had ik de FVD een veel minder warm hart toegedragen.
-
OnlineBram
- Auto: Skoda SuperB gezinscontainer
Thierry is gewoon een slecht verliezer. Je kan ook even je vervoersbewijs laten zien, dan is het meteen klaar. Ik geloof er echt geen bal van dat dat NS personeel als de Gestapo bij die vrouwen stond omdat ze niet mee wilden werken aan een eenvoudig verzoek.
- tomgtr
Hiddema is wel ok ondanks dat hij Fries is. Maar soms wel erg makkelijk bagatelliserend naar echt ontzettende zeperds en soms erg karikattur van zichzelf als luis in de pels. Je zou ook meer capaciteiten moeten hebben. Ik zie hem veel tegen dingen schoppen maar weinig echt een toekomstvisie aandragen.
-
OnlineEeuwe
- Auto: Paar Fransozen en paar BMW's
Niet iedereen is gelijk hè, zijn tenslotte ook maar mensen. Ben wel eens staande gehouden door een aardige politieagent die mij prima had kunnen bekeuren voor die 15 km/u te hard en het niet gebruiken van de knipperlicht, maar kreeg een waarschuwing. Hoor genoeg verhalen van mensen die daarintegen ook wel eens een kwade agent getroffen hebben met alle gevolgen van dien. Tja.. ook ik heb mijn dag wel eens niet.Bram schreef: 03 feb 2020, 17:24 Thierry is gewoon een slecht verliezer. Je kan ook even je vervoersbewijs laten zien, dan is het meteen klaar. Ik geloof er echt geen bal van dat dat NS personeel als de Gestapo bij die vrouwen stond omdat ze niet mee wilden werken aan een eenvoudig verzoek.

-
- Auto: 292PS/402,7NM/6.600U/pm.
Vrouwen uit de Balkan hebben sowieso wel een afkeer tegenover dat volk.Robin schreef: 03 feb 2020, 17:13 Ik snap die dames wel.
Laatst gewijzigd door Mike R32 op 03 feb 2020, 17:46, 2 keer totaal gewijzigd.
-
OnlineBram
- Auto: Skoda SuperB gezinscontainer
eBoonstra schreef: 03 feb 2020, 17:29Niet iedereen is gelijk hè, zijn tenslotte ook maar mensen. Ben wel eens staande gehouden door een aardige politieagent die mij prima had kunnen bekeuren voor die 15 km/u te hard en het niet gebruiken van de knipperlicht, maar kreeg een waarschuwing. Hoor genoeg verhalen van mensen die daarintegen ook wel eens een kwade agent getroffen hebben met alle gevolgen van dien. Tja.. ook ik heb mijn dag wel eens niet.Bram schreef: 03 feb 2020, 17:24 Thierry is gewoon een slecht verliezer. Je kan ook even je vervoersbewijs laten zien, dan is het meteen klaar. Ik geloof er echt geen bal van dat dat NS personeel als de Gestapo bij die vrouwen stond omdat ze niet mee wilden werken aan een eenvoudig verzoek.
kijk daar gaat m'n goede humeur @Bram

- RJL86
- Auto: Mazda 3
Same here. Mijn vrouw heeft een schijthekel aan turken/arabische mannenRobin schreef: 03 feb 2020, 17:13 Ik snap die dames wel.
- RJL86
- Auto: Mazda 3
Stoere Groningse kleuters. Dat is in paddepoel, de enige gangsters daar zijn de bejaarden.

-
-
Oh dacht dat je vrouw ook uit de Balkan kwam vandaar.
- romo
- Locatie: Create a problem Incite a reaction Propose a solution The /// M-pire strikes back
350 Z schreef: 03 feb 2020, 17:00 Voor wie Baudet niet slim vind:
Robin schreef: 03 feb 2020, 17:03 Hij is intelligent zat, maar is weinig diplomatiek in z'n bewoordingen, hoe 'waar' ze vaak ook kunnen zijn.....
Intelligent is 1
Politiek slim, leep is 2
Dat laatste ontbreekt bij Baudet volledig, niet alleen in debatteer stijl, als ook externe communicatie.
Ik zie ook geen verbetering bij hem, Baudet is als de Titanic, het orkest speelt nog, maar de ondergang is onafwendbaar. Damage controllers als Hiddema en Cliteur zullen hem niet gaan redden.
- romo
- Locatie: Create a problem Incite a reaction Propose a solution The /// M-pire strikes back
Intussen staat de Trias Politica met terugwerkende kracht meer onder druk dan ooit voor mogelijk gehouden, Montesquieu draait zich nog om in zijn graf;
Hirsch Ballin deed meer dan een duit in het zakje;
https://www.volkskrant.nl/nieuws-achter ... ~b23bf703/
Hirsch Ballin deed meer dan een duit in het zakje;
https://www.volkskrant.nl/nieuws-achter ... ~b23bf703/
-
- Auto: Dikke Bmw
Met name dat laatste Romo verbaast mij helemaal niks. Thierry had er verstandig aan gedaan z’n telefoon lekker uit te doen. Nu krijg je zo’n pseudo “meer of minder” getouwtrek in de media waarbij het maatschappelijk oordeel ingekerfd staat
Het is bij hem 1 stap vooruit en soms wel 3 achteruit.
Jetten heeft het over spelen met vuur om ‘de rechtstaat’ te bekritiseren terwijl het bewijs gewoon op tafel ligt getuige de overheid bemoeienis in zaken zoals de urgenda en Proces Wilders.
Het is bij hem 1 stap vooruit en soms wel 3 achteruit.
Jetten heeft het over spelen met vuur om ‘de rechtstaat’ te bekritiseren terwijl het bewijs gewoon op tafel ligt getuige de overheid bemoeienis in zaken zoals de urgenda en Proces Wilders.
- Luco
Daar heb ik ook heel lang over na moeten denken

-
-
- romo
Met dank voor herhalen Mike 

- Eric H
- Auto: Mazda CX-30 SkyActivX
Zou ook even uitzoeken welke politici er allemaal geschiedenis hebben gestudeerd in Leiden350 Z schreef: 03 feb 2020, 17:00 Voor wie Baudet niet slim vind:

En een universitaire titel zegt niets over of je slim bent. Je kunt goed leren, dat is wat anders.
-
Jonge Thierry
https://www.dumpert.nl/item/7649453_a6671159
Verder denk ik dat de "gave van het woord" niet veel met intelligentie te maken heeft.
https://www.dumpert.nl/item/7649453_a6671159
Verder denk ik dat de "gave van het woord" niet veel met intelligentie te maken heeft.
- 350 Z
Hij is anders slim genoeg om iets te vertonen wat nog nooit iemand is gelukt, in 1 keer met enorm veel zetels in de 1ste kamer en meteen de grootste ledenpartij. En dat zonder eerst uit een partij te stappen en dan een nieuwe partij oprichten zoals die van Denk of de PVV. Nee vanuit het niets zich zo manifesteren daar heb ik toch wel respect voor. Probeer zelf maar eens een partij op te richten en in de 2de kamer te komen, dat is echt enorm moeilijk zo niet onmogelijk. Het is echt een jonge hond die op sommige punten nog veel moet leren.