[img:800:533]http://martijnfoto.nl/dump/IMG_1499.jpg[/img]
Me uiteraard wel ingehouden, zou de eerste niet zijn die flink crasht met zo'n ding. Op een parkeerplaats wel even uitgeleefd

Filmpje (ja, verhoudingen zijn uitgerekt)
Mijn vriendin zit al zo'n 3 weken op Corfu.GTRene schreef:gaf Martin, ben ook al 2 x op Kos geweest, maar dan met scooters overal crossen 8) je kunt daar toch niet verdwalen tis klein en dus overal inrijden, best leuk en de laatste jaren flink veranderd qua toerisme![]()
Heb beide keren in Kos stad gezeten als slaapplek, je zal wel lekker bruin wezen met die hitte golf daar en branden, ja niet op Kos maar toch.
Corfu is ook mooi, en als je vriendin zo donker terugkomt is ook mooi 8) staat altijd goed 8) Ik verdwaalde daar telkens met de scooterSander Spoolder schreef:Mijn vriendin zit al zo'n 3 weken op Corfu.GTRene schreef:gaf Martin, ben ook al 2 x op Kos geweest, maar dan met scooters overal crossen 8) je kunt daar toch niet verdwalen tis klein en dus overal inrijden, best leuk en de laatste jaren flink veranderd qua toerisme![]()
Heb beide keren in Kos stad gezeten als slaapplek, je zal wel lekker bruin wezen met die hitte golf daar en branden, ja niet op Kos maar toch.
Die komt serieus zwart terug
Gebruikers op dit forum: Berry1000RR, Bing [Bot], Enzo, Hitz en 6 gasten