100% Eens, ik noem die Model 3 steevast de Trabant van de 21ste eeuw.Andre schreef: 27 jan 2020, 08:15 Gisteren sprak ik een school kameraad. Tuurlijk ook een Tesla 3. Ik vraag hem stel je moet 22 procent bijtellen gewoon wegenbelasting en bpm betalen. Is het dan nog steeds zo mooi?
Antwoord nee kocht ie meteen weer een diesel!
Stelletje schrapers allemaal die electro rijders. Een Knaken bukkers auto. De sandalen liggen in de kofferbak.
Nieuwste 330i 4 pit turbo rijdt super als daily, geen geintje. Oude 330i was leuk(zelf twee gehad, E46 en E90), maar deze stuurt superstrak en heeft 'n potent motortje. Echt leuk icm leverbaar lsd. Emotie:Best wel ja.Tom schreef: 27 jan 2020, 16:15 90% van de ice auto's hoef ik idd ook niet (tenzij je het als vervoersmiddel ziet). De oude 330i met 6-in-lijn vind ik gaaf, nu met 4 cilinder is dat ook een stuk minder. Wel of geen emotie is moeilijk te beschrijven, 'it hits the right spot'. En de motor is daar wel een belangrijk onderdeel van.
Ja ik heb ermee gereden. Ik vond er niks aan.Jinx schreef: 27 jan 2020, 16:16 Ik vraag me ook af of de EV-bashers wel eens hebben gereden met een EV?
De botsauto’s op de kermis, telt dat ook?Jinx schreef: 27 jan 2020, 16:16 Ik vraag me ook af of de EV-bashers wel eens hebben gereden met een EV?
Ik was namelijk ook sceptisch, totdat ik het geprobeerd had.
De gasrespons is 100 keer beter dan elke benzine of diesel auto die ik ken.
Uiteraard heb ik op een circuit liever een lichtere auto, het geluid van een zes of acht cilinder en een handbak. Maar "alle EV's zijn emotieloos" is echt niet waar. Voor woon werk verkeer zou ik graag een Tesla rijden en mezelf echt wel vermaken ermee.
Zeker, op de taycan na allemaal zo’n beetje wel zelfs.Jinx schreef: 27 jan 2020, 16:16 Ik vraag me ook af of de EV-bashers wel eens hebben gereden met een EV?
Uiteraard heb ik op een circuit liever een lichtere auto, het geluid van een zes of acht cilinder en een handbak. Maar "alle EV's zijn emotieloos" is echt niet waar. Voor woon werk verkeer zou ik graag een Tesla rijden en mezelf echt wel vermaken ermee.
Klopt en juist daarom nu nog even niet
In vele EV's gereden, tesla's, E-tron's, I-pace's, en zo kan ik er nog velen noemen, vond het allemaal ruk, sure kan snel zijn is alleen geen ene fuck aan, ik zou me er echt in opvreten als ik erin moest rijden, rijden in nl is al geen pleziertje meer, ga je het nog erger maken door zo een saai hok te rijden in mijn optiek...Jinx schreef: 27 jan 2020, 16:16 Ik vraag me ook af of de EV-bashers wel eens hebben gereden met een EV?
Gebruikers op dit forum: Bing [Bot] en 1 gast