Neem hem mee, is een keer wat anders dan zo'n saaie verjaardagHans Disco schreef:Goed geregeld allemaal. Helaas is mijn vader dat weekend jarig en wordt ik daar verwacht. Veel plezier.

Michel
He, wat een nare moederHans Disco schreef:Zal hij niet erg vinden. Hij was ook mee naar de Harry Bootsma meeting maar mijn moeder heeft ook nog iets in te brengen en die heeft, zoals gewoonlijk, het laatste woordNeem hem mee, is een keer wat anders dan zo'n saaie verjaardag.
Als je er maar omdenkt dat je de gehele reis achter me blijft met die gekietelde diesel van je, anders heb ik een zwarte evo inplaats van een blauwe.jaap-cupra schreef:Dan moet ik nu maar mee henry voor het geval dat de evo het begeeftHenry Hemmes schreef:Zondag op de ring lijkt me wel weer eens leuk.
De evo staat voor groot onderhoud bij Van Den Heuvel dus hoop naar een jaar ellende weer een top auto terug te krijgen.
http://msn.autoweek.nl/newsdisp.php?ID= ... =&cache=noHenry Hemmes schreef:Heb wel een tante Henny die met haar mitsubishi starion turbo in haar jonge jaren wel raad wist.Dinkel schreef:Henry, familie van Henny?
Kan toch zo maar
Hoezo geen of onbekende passagier?Femme schreef:Super initiatief! Voeg mij ook maar toe. Geen of nog onbekende passagier.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 4 gasten