2weg onderstel --> afgrijselijke goede wegligging.
Angstig veel grip.

Is dat het handmatig verstelbare onderstel met het plastic koffertje met sleutel in de kofferbak? Respect dat je daar daily mee rijdt, ik vond het kneiterhard in combinatie met de 763’s met pilot sport cup 2’s.Erik schreef: 24 jan 2020, 21:13 jullie zouden eigenlijk eens in die van mij moeten rijden.
2weg onderstel --> afgrijselijke goede wegligging.
Angstig veel grip.![]()
doet de mijne echt niet op 'n trackday etc:)romo schreef: 26 jan 2020, 09:42 Wat mij opvalt;
Hoe "knakkig" snel, agressief de bak van de Merc klinkt t.o.v. de DCT die bijna lijzig langzaam aandoet.
Miss SuperPiggy is op Hockenheim GP (ja die lange baan weer) exact 0.1s sneller dan nieuwe 718 Boxster GTS 2.5. Dus bijna 200kg zwaarder(1611kg aldus Sportauto vs 1416kg voor de Boxster) en 410pk vs 365 voor de Boxster. Dus alles is relatief.sdlauto schreef: 26 jan 2020, 13:42 Altijd een M2 boven die A voor mij ook.
M2C is niet echt snel voor het aantal PK’s onder de kap, komt dat door zijn zware gewicht?
Ik vind die bak van de A ook extreem snel/hard schakelen in het filmpje.
Had Quattro in mijn vorige A6 en dat gaf wel het idee iets “veiliger” te zijn vergeleken met RWD.
Ik vind een m2 te tail happy en dat is inderdaad niet wat ik zoek, maar wel erg gaaf is.
Qua duurzaamheid hoe zou het blok in een 2.0 A45 zich verhouden tot een 718 2.5?
Gebruikers op dit forum: JdvPolo, matthyssie, sitechris en 17 gasten