Seat Ibiza 6L Cupra 20vt uit 2008.
Ik heb de auto in 2015 standaard gekocht en met 66k op de teller, met de volgende opties af fabriek: Alarm & Navigatie.
In de afgelopen jaren het volgende allemaal aangepast:
TTE280
Milltek Turbo back
Spec Stage 3 met Spec vliegwiel
Bosch EV14 550cc injector met adapters
NGK -2 graden koudere bougies
R8 red top bobine
Creations Motorsport Oversized TIP & slangen
Forge DV008 Airtec intercooler met vervangende slangen/pijpwerk
S3 4bar brandstofpomp
K&N 57A-6024 Apollo
LMM / N75 Delete
Creations Motorsport short shifter
Liqui Moly Synthoil Race Tech GT1 10W-60
De auto is afgesteld bij JD op 102Ron en draait 301PK en 408NM

De TTE280 hybride turbo draait ongeveer een goede 40 PK meer dan de standaard turbo.
Seat Sport veerpootbrug
Powerflex paars onderstel rubbers
Bilstein B14
V-Maxx BBK Ferodo DS2500 & stalen leidingen gevuld met Motul RBF 660 Racing Brake Fluid
Audi RS3 Brake Ducts
OZ Ultraleggera 8x17" & Continental Premiumconact 6
Autec Wizzard 7.5x17" & Nankang Sportnex AR-1

Origineel xenon
6J Cupra Boganegra interieur
Bearlock
2Ltr schuimblusser






Het enige wat niet werkt is de airco..., het zal ook te maken hebben dat de auto weinig rijdt, ik heb in bijna 5 jaar tijd er iets van 16K mee gereden, wellicht gaat deze er nog uit ivm het gewicht.