Op de EUR ga je hem niet vinden gok ik

Gaaf man! 8)Christoph schreef:En hierbij ook even een foto zoals hij er nu bij staat!
[img:800:600]http://www.subvert.nl/kanarie.jpg[/img]
plus het feit dat er een waanzinnig goed onderstel onder zit, en inmiddels goede remmen. De set waar ik mee reed waren inmiddels voorzien van diverse haarscheurtjes.Bert ///M3 schreef:Gaaf met die zwarte velgen, dat ben ik ook van plan op mijn gele samen met zwarte bestickering
Ik denk dat het op het circuit ook een behoorlijk snel autotje zou zijn omdat een M50 blok veel lichter is als een M3 motor. Met 305 PK moet je daar een leuke tijd mee kunnen zetten
Het zijn 17" styling 32 velgen. Spiegels worden ook nog zwart en dan is het wel een leuk track-combo'tje uiterlijk/vermogen denk ikSander Spoolder schreef:Wat wel weer zo is, is dat nu iets gaafs kan kopen zodat ik minder verdriet heben als alles zo gaat zoals ik wil zal ik geen moment meer terugdenken aan de E36 330i.
Christoph,
Heb je al wat runs tegen andere wagens gedaan etc ?
Ik denk dat de snelheid van deze wagen zwaar onderschat word.
JuistSander Spoolder schreef:hehe lol 8)Ben_968CS schreef:Mooie auto! Mensen die goed kunnen sturen zijn bijna onverslaanbaar met deze M3's.
In dit beestje ligt een gekietelde 3.0 motor van Alpina. Dus geen M-power. Maar zoals je leest, heeft de 3.0 M3 het er aardig lastig mee.
Ja ik vind het ook wel wat zwart moet ik zeggen. De combi op zich is wel goed 8) Ik heb nog wel mooie 3 delige BBS-en liggen voor je(dezelfde als Elmar onder de M3 heeft) . Zal briljant staan met een donker hard en gepolijste rand. Als de Styling 32's een breedte set is wil ik ze wel inruilen voor onder de ZQpSander Spoolder schreef:
Gepolijst randje rond de wielen had ook mooi geweest. 17 inch ?
De styling 32's zijn een breedte set ja, komen vanonder een Z3.Niels schreef:Ja ik vind het ook wel wat zwart moet ik zeggen. De combi op zich is wel goed 8) Ik heb nog wel mooie 3 delige BBS-en liggen voor je(dezelfde als Elmar onder de M3 heeft) . Zal briljant staan met een donker hard en gepolijste rand. Als de Styling 32's een breedte set is wil ik ze wel inruilen voor onder de ZQpSander Spoolder schreef:
Ik heb werkelijkwaar geen idee, enige wat ik weet is natuurlijk het kentekengewicht van 1280kg. Als er ergens een weegbrug is dan zet ik hem er wel op!Bert ///M3 schreef:M3 is een stukje zwaarder he.
Maar ik zou de Alpina ook wel eens op de schaal willen zien met volle tank, ik denk niet dat je veel lichter bent, misschien 50 KG. Omdat er ook veel M3 delen op zitten zoals remmen en interieur, dat weegt ook allemaal een ton.
Die 1250 KG geloof ik niet erg eigenlijk, als je kijkt dat een M3 3.0 volgetankt op zon'n 1480 KG zit met schuifdak en volledig leer. Tussen de 1400 en 1450 in is wel een realistische schatting denk ik, rijklaar.
Geen zin in een dealtjeChristoph schreef:De styling 32's zijn een breedte set ja, komen vanonder een Z3.Niels schreef:Ja ik vind het ook wel wat zwart moet ik zeggen. De combi op zich is wel goed 8) Ik heb nog wel mooie 3 delige BBS-en liggen voor je(dezelfde als Elmar onder de M3 heeft) . Zal briljant staan met een donker hard en gepolijste rand. Als de Styling 32's een breedte set is wil ik ze wel inruilen voor onder de ZQpSander Spoolder schreef:
Ik heb niet voor niks die Styling 32 velgen gekochtNiels schreef:Geen zin in een dealtjeChristoph schreef:De styling 32's zijn een breedte set ja, komen vanonder een Z3.Niels schreef: Ja ik vind het ook wel wat zwart moet ik zeggen. De combi op zich is wel goed 8) Ik heb nog wel mooie 3 delige BBS-en liggen voor je(dezelfde als Elmar onder de M3 heeft) . Zal briljant staan met een donker hard en gepolijste rand. Als de Styling 32's een breedte set is wil ik ze wel inruilen voor onder de ZQp: Aangezien de Z nogal breed is van achter zou een breedte set wel mooi zijn
Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 2 gasten