Klopt, en dank voor de reactie Martijn! Dan zet ik toch even de promo modus aan hier
Blijft in deze contreien schaars spul, zo'n E30 320iS. Je vindt ze her en der wel, soms ook goedkoper, en bijna altijd met een lagere km stand, zij het zonder historie. In mijn ogen onderscheidt mijn auto zich op meerdere fronten. Vrijwel geheel eerste lak, volledige historie sluitend vanaf nieuw inclusief volledige set boekjes, een dikke optielijst en een ernstig nette staat met absoluut zero roest.
Technische conditie is top. Heb recent weer wat 320iS en M3 spul van derden onder handen genomen en de doorsnee conditie en de kosten om 't goed te krijgen, dat valt nog niet mee! Bij deze is alles in de 17 jaar dat ik de BMW in bezit heb al eens een keer voorbij gekomen, dus geen project maar instappen en op vakantie ermee! En dan is het leuk: prestaties die niet onder doen voor een M3 in een pakketje dat je gewoon nog ergens kunt parkeren.
Tuurlijk, je kunt zo'n ding ook kopen voor 25k met 100.000km op de teller. Wedden dat je als je 1-2 jaar verder bent een heel ander beeld hebt bij het prijskaartje en de km stand? Dan heb ik zelf een beter gevoel bij de mijne met een realistische en aantoonbare 2 ton op de teller.
Waarom doe ik de auto weg? Inmiddels is de collectie hier wat gegroeid, terwijl aan de andere kant de tijd en gelegenheid voor road trips alleen maar afneemt. 300 km in de afgelopen 3 jaar is dan gewoon doodzonde. In de advertentie staat het wel en wee van de auto zeer gedetailleerd beschreven:
https://www.autoscout24.nl/aanbod/bmw-m ... 50040a4f4b